![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() moeilijk, heel moeilijk want men heeft geen werkbare oplossing voor BRX
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
|
![]() Citaat:
Altijd overdrijven binnen de VL beweging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
|
![]() het moet zijn dat er kopers zijn hé van zo'n vod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
alst je ni aanstaat: in Wallonië is nog plaats genoeg, of anders kan je je soortgenoten in Parijs gaan vervoegen. mss wilt Sarkozy zijn presidentieel paleis met je delen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in het organizeren van allerhande strukturen, waaronder zeker staatsstrukturen, en vooral deze waar het demokratisch gehalte ter diskussie staat, is het zaak om dat floe zo vlug als mogelijk te vervangen door glasheldere en klare afspraken. Glasnost !!
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() jij overdrijft ook altijd met je brussel dit, brussel dat ... zonder enig juridisch bewijs.
Laatst gewijzigd door Shadowke : 23 april 2010 om 22:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kunnen de redenering ook omkeren, natuurlijk. De politiekers van het Bloc Francophone willen niet dat de Vlaamse politiekers hun parlementaire meerderheid gebruiken. Wat stellen zij voor om de Vlaamse politiekers (én 'de Vlamingen') d�*t te doen slikken? Allerlei dingen gaan 'eisen' lijkt mij - zeker op dit ogenblik - niet de aangewezen weg.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 april 2010 om 01:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Henri1, je bent inderdaad beledigend tegen hadowke: shadowke is ongetwijfeld lid van het Davidsfonds. Wat gaan we nu beleven? Dat is toch zeker beter!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() Tja, om de vergelijking van de erfdienstbaarheden nog eens boven te halen, hoe zou jij het vinden als jouw aloude doorgang naar de straat, weliswaar over andermans terrein, plots wordt afgezet door de eigenaar om er zijn schaapjes te zetten? Dan wil je toch liefst dat men die doorgang onteigent en tot openbare weg ombouwt (annexatie van bijvoorbeeld een paar faciliteitengemeenten), ofwel dat je een andere toegang krijgt (bijvoorbeeld een federale kieskring, of inschrijvingsrecht in Brussel, of gelijk welke andere institutionele engeneering)?
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het komt eigenlijk allemaal nogal als een 'déj�* vu' over:
"Kraainem Vlaams? Ça jamais!" "Linkebeek Vlaams? Ça jamais!" "Wezembeek-Oppem Vlaams? Ça jamais!" ... en zolang "Belgique" bestaat, zal dat lijstje blijven aangroeien. Wedden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 april 2010 om 01:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Minister-President
|
![]() Mogelijk. Ik zei het al, de sfeer in de rand is compleet verziekt, langs beide kanten. Het is zowat de enige reden waarom ik weigerachtig sta tegenover de annexatie door Brussel van die gemeentes. Om in Brussel ook de sfeer compleet te komen verpesten hebben we die randbewoners niet nodig.
Politiek is de sfeer in Brussel ook niet alles, maar ik heb me hier nog nooit niet welkom gevoeld.
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Minister-President
|
![]() Dan is dat een menselijke reactie, maar geen wettelijke. En die treiterijen waren en zijn wederzijds, hoor. Of nog nooit van de omzendbrief-Peeters gehoord, het bibliothekendecreet, het 'wonen-in-eigen-streek', etc? Zelfs als er voor elk van die maatregelen nog wel wat te zeggen is an sich, het telt behoorlijk op. En het is nefast voor de lieve vrede tussen de buren.
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De omzendbrief-Peeters is voor zover ik weet door bijzonder hoge rechtsinstanties van het land volkomen wettelijk verklaard. En wat betreft die overige 'treiterijen': heeft u zich al eens afgevraagd waarom zo'n dingen er komen? Er is zoiets als 'actie-reactie', nietwaar. Het 'Vlaams-Nationalisme' is een volkomen legitiem kind van Belgique. Als het een lelijk gezicht en een slecht karakter heeft, is dat op rekening van de verwekker te schrijven: "De appel valt niet ver van de boom".
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |