![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: BUB in de media; goed?! | |||
GO BUB! |
![]() ![]() ![]() |
35 | 57,38% |
"Deprive them of the oxygen of publicity!" |
![]() ![]() ![]() |
26 | 42,62% |
Aantal stemmers: 61. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Die kerel van de BUB maakte zich gewoon compleet belachelijk. Zelfs de grootste fan van Belgie, zou onmogelijk enige symphatie kunnen koesteren voor deze kerel. Mocht die gast van een andere partij geweest zijn, zou Verstrepen hem net hetzelfde aangepakt hebben. Trouwens, over Verstrepen: je kan voor hem of tegen hem zijn, ok, maar ik vind hem wel steeds consequent, wat van maar weinig journalisten of presentators heden ten dage kan gezegd worden.
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ik vraag mij af waarom Verstrepen kosten heeft gemaakt om Gerolf Annemans aan de telefoon te krijgen! Annemans heeft ocharme geen twee zinnen kunnen zeggen want hij werd altijd onderbroken en oversproken door mijnheer BUBbel en dan heeft Verstrepen het "gesprek" met Annemans beëindigd! IK wacht met spanning de verkiezingen af! Als BUB de volstrekte meerderheid behaalt verhuis ik naar Spanje!
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze die van de superfan van België, hier op het forum, al kwijt zijn... dan moet er toch ergens dode vis liggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Staatssecretaris
|
![]() Op mijn stem kunnen jullie rekenen, en om al de flaminganten te desillusioneren: ze is afgesnoept van Vlaams Blok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Staatssecretaris
|
![]() knuppel antwoorde mij
Citaat:
Nu er echter een BELGISCHE partij bestaat, die aanleunt bij mijn politieke overtuiging, (al dan niet extreem naar uw mening) is het VB mijn stem kwijt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mocht je om andere beweegredenen Vlaams Blok hebben gestemd in het verleden (Vlaams-nationalistische motieven dus), dan zou je nu nooit voor BUB opteren. Het pleit enkel tegen u Nello, pas op wat je over jezelf schrijft: alles wordt tegen je gebruikt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte Stijn_Vl
Hebt u ooit de moeite genomen het programma van het Vlaams Blok te lezen? Bij mijn weten (en ik heb het wel gelezen, tot spijt van wie het benijdt) staat daar buiten een onderdeel "vreemdelingenproblematiek" ook nog iets in over oa. veiligheid. Dat was het enige wat mij bij het Blok aansprak, en in Antwerpen valt die veiligheid dikwijls te linken aan vreemdelingenproblematiek (cfr. Jahjah), hoe erg dit ook mag zijn. Geen enkele andere partij trachtte hier iets aan te verhelpen: dus: ik werd gedwongen voor VB te stemmen, maar zoals ik al zei: de redding voor mij is gekomen en ze noemt BUB |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten de Vlaams-nationalisten waren alle andere partijen trouwens fanatiek belgicistisch. En dat zijn ze nog altijd. Je had dus keus genoeg om je Belgisch gezinde goesting te vinden. Ik geloof echter dat je de BUB-ers probeert blij te maken met een dode mus. Volgens mij ben jij nooit anders dan een belgicist geweest maar zelfs de Blauwen zijn plots hun jas gaan keren en dat zit je dwars. Je andere forumnaam is toch niet toevallig Tacitus? De slimmerd die zijn eigen polls vervalste om er daarna de Vlamingen mee in de racistische hoek te kunnen drijven? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oeps, Dat was even teveel van het goede...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Staatssecretaris
|
![]() Inderdaad knuppel, ik ben altijd reeds royalistisch, unionistisch en belgisistisch geweest. Is dat een schande?
Ik vond echter niet voldoende belgisistische punten bij andere partijen, noch punten over veiligheid, maar BUB is een partij die mij aanstaat, en geloof mij, ook de Volksunie of Vlaams Blok waren ooit flutpartijtjes, evenals VLD, CD&V of SP. Mag ik dan van u ook de toestemming om mijn mening aan te passen en terug op het rechte ( niet rechtse) pad te komen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan was het wel een schande dat je, om welke reden dan ook, voor het VB koos. Hopelijk heb je nu eindelijk de juiste partij gevonden en groeit ze als een Belgische souflé de oven uit. Mag ik je ook Tacitus noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Staatssecretaris
|
![]() beste knuppel, al noemt u mij pinocio, dat trek ik mij allemaal niet aan, hou mij wel op de hoogte wat mijn nieuwe nickname is he
![]() van een tacitus heb ik geen notie genomen, ik heb geen idee wie dat is federaal heb ik (gelukkig) nooit op VB gestemd omwille van hun vlaams nationalistische houding. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hou het dus nog even op Tacitus. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Staatssecretaris
|
![]() u doet maar beste knuppel, maar geloof mij ik ben niet TACITUS.
Ik ben echter wel benieuwd naar zijn schrijfstijl ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal er beslist plezier aan beleven. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Beste Knuppel,
Als Nello mij is, mag ik u dan Geert Bourgeois noemen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Staatssecretaris
|
![]() lol tacitus, maar ik hou van uw mening
hoewel, ik denk dat knuppeltje niet graag vergeleken wordt met de landverader Bourgois
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bourgeois een landverrader? Een Belgische landverrader misschien, ja. Maar dat deert mij niet in het minst, integendeel! Het enigste dat mij aan hem stoort is dat hij zijn partij niet naar het burgerreferendum heeft geloodst maar haar een soort copy van België laat promoten op dat vlak. Bewijs? De "nieuwe" BUB heeft het evenmin in haar programma staan. En kom me nu niet af dat ze er nu plots over denken om het wél in hun programma op te nemen. Vliegenvangers moet men in het vliegenseizoen gebruiken. En het seizoen van de Belgische steekvlieg is intussen voorgoed voorbij. ![]() |
|
![]() |
![]() |