![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Islamitische vrouwen krijgen gemiddeld veel meer kinderen dan westerse vrouwen, dus zelfs bij een volledige immigratiestop -waar ik ook voor ben overigens- zal het aantal islamieten blijven toenemen, zij het minder hard dan wanneer de poorten wagenwijd blijven openstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() eindelijk iemand met goeie ideeën mbt de islamieten !!
![]() |
![]() |
#105 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor flaminganten, links of rechts, blijft gelijk
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lantjes, vrint, ik wist niet dat ge zo'n bruine kerel waart
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar gezien u akkoord gaat dat er Nederlands wordt gesproken zal dit geen probleem zijn. Ik vind u trouwens wat geniepig, u verontschuldigt zich eerst omdat u me Alice in Wonderland noemt om het vervolgens onmiddellijk weer te doen, dat heet provoceren; hoe noemen moslims zoals jij dit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'k heb vrienden van 20 nationaliteiten en diverse religies maar geen moslim, daar moet ik niet van weten, ben ik dan bruin? OK
![]() |
#113 |
|
![]() Dat valt wel mee, hoor. Ik woon in de stad met de meeste moslims in Vlaanderen en zie tijdens het winkelen, terrassen, op weg naar het werk en tijdens al mijn alledaagse activiteiten nooit een moskee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet zozeer omwille van deze of gene vriendschappen, maar wel omwille van de ideeën die je blijkbaar goed en leuk vindt om op deze welbepaalde groep mensen toe te passen.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Verlichting" en seculier onderwijs aan alle kinderen zou beter helpen denk ik. Anyway, ik heb geen enkel bezwaar tegen meer moskeeën als er vraag naar zou zijn. Misschien wel in een bouwstijl die een beetje past bij de rest van de wijk? Zolang alle gelovigen maar zelf financieel in staan voor hun gebedshuis en het loon van hun imam/priester/rabbi (dus geen subsidies meer van overheidswege, of desnoods enkel via een kerkbelasting zoals in Duitsland).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn natuurlijk wel enkele raakvlakken, en beide godsdiensten zijn uit het jodendom ontsproten, maar daar houdt het grosso modo ook mee op. Vooral omdat de islam meer is dan alleen een godsdienst die zorg draagt voor het zieleheil van de gelovigen. De islam is evenzeer een wereldlijke totalitaire macht die in zijn wezen iedereen, ongeacht of die gelovig is of niet, aan allerlei waanzinnige wetten, regeltjes en ge- en verboden onderwerpt of wil onderwerpen. Dat onderwerpen gebeurt aanvankelijk 'vrijwillig', en als het moet met geweld, want onderwerpen zul je je, hoe dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Het klopt dat die daalt, maar zelfs na één of twee generaties blijft die nog altijd hoger dan die voor de westerse vrouwen, en intussen zit men dus wel mooi met één of twee generaties waarin er bij wijze van spreken wél gefokt is als de konijnen en bijgevolg de islamitische populatie fors doet toenemen.
|
![]() |
![]() |