![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook indien blijkt dat de geslegen zogenaamde homo eigenlijk een gecamoufleerde flick is en dus niet echt. Hun spelletje kan enkel werken indien ze burgers zouden inzetten die bereid zijn zonder contract te handelen en bepaalde risico's willen nemen.
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
-twee geliefden die zichzelf zijn en hand in hand over straat lopen -2 agenten verkleed als homo en met bepaalde gedragingen met bedoeling agressief gedrag op te wekken bij potentieële geweldenaars. In dit tweede geval werden ze uitgelokt.
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er werken ook holebi's bij de politie. Meer nog, ik ken er persoonlijk al 2. Dus als 2 homofliks in burger hand in hand over straat lopen, dan is dat geen uitlokking. Uitlokking is zoals eerder gezegd mensen proberen te overhalen om een misdaad te begaan. Je zou dus al tegen "verdachten" letterlijk moeten zeggen "Hoi, ik ben homo, sla mij aub in elkaar". Pas dan zou er sprake zijn van uitlokking.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In beide gevallen lopen immers twee mensen hand in hand over straat, en de 'potentiële geweldenaars' kunnen (als het goed is tenminste) niet weten wie van die twee paartjes nu een echt homokoppel is, en wie niet. Dat zullen ze pas te weten komen op het moment dat die potentiële geweldenaars tot hun potenram-actie overgaan. Derhalve kan er geen sprake zijn van uitlokking. Nu niet en nooit niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik persoonlijk vind van niet. Overigens heb ik ooit, in een bijkans grijs verleden, wel eens potentiële potenrammers uitgelokt. Ik zat met een paar vrienden in een café (net als ik allen hetero overigens), waar ook een homokoppel zat. Die twee hielden dus als elk ander verliefd stelletje elkaars handen vast. Niemand die daar aanstoot aan nam, behalve twee gasten aan de tafel naast de onze. Die begonnen opmerkingen etc, en wat later zelfs bedreigingen richting homokoppel te maken, waarop ik een maat van me voorstelde om even verschrikkelijk met elkaar te gaan zitten klefbekken en flikflooien, om die twee hufters eens uit te dagen. Met afgrijzen moesten die twee klootzakken ons gadeslaan, maar helaas, ze gingen niet tot actie over. Wel jammer, want ik had die twee potenrammers/homohaters zelf wel eens graag een ram willen verkopen. Maar goed, deze anecdote terzijde. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Van uitlokking is geen sprake wanneer iemand zich een gewoon spontaan gedrag aanmat zonder bedoeling mensen tot bepaald gedrag te trekken, om ze daarop te pakken.
![]() |
![]() |
#109 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Aangezien ik dat niet ben toon ik mijn waardering voor uw ridderlijk gedrag met woorden ![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Ik kan het gebruik van lokhomo's alleen maar aanmoedigen, net als het gebruik van lokjoden en lokauto's. De gelegenheid maakt immers niet de dief, de gelegenheid zet de dief aan tot handelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat 2 politieagenten in burger spontaan hand in hand lopen, en ze worden aangevallen en ze rekenen hun aanvallers in, mag dat dan wel?
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 28 juli 2010 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid: hoe meer er gekust wordt op straat, hoe liever ik het zie. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 28 juli 2010 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
Nogmaals, voor de zoveelste keer: -indien hun intentie was de aanvallers tot de aanval te brengen om ze in te rekenen, kan dit niet. -indien de agenten geen andere intentie's hadden dan als geliefden over straat te gaan, en ze worden aangevallen, dan mogen ze hun aanvallers natuurlijk inrekenen. Het is de intentie dat telt.
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Jij kan daar niet aan doen, jij weet niet beter ... echt jammer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
Een nerveuze man deed ooit eens een oneerbaar voorstel aan mij op een parking van een tankstation waar ik sigaretten wilde gaan halen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik dat vooral geestig vond. Die kerel in elkaar rammen was wel het laatste dat in me opkwam. |
|
![]() |
![]() |