![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Ongeveer 10 �* 15% van gelijk welke bevolking mist elementaire intellectuele capaciteiten. En dat geldt helaas voor Nederlanders, Vlamingen, Walen, Amerikanen, Chinezen en ook voor moslims, katholieken, protestanten, atheïsten, boeddisten, hindoes en joden. Mannen en vrouwen. Ook voor kiezers. Helaas!
Gewoon de 10 �* 15% domste mensen uit elke groep. ![]() Ongeveer iedereen hierweet wat IQ wil zeggen. Dit over SAT: http://en.wikipedia.org/wiki/SAT Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2010 om 12:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Goed, een nuancering: in hoofdzaak; disproportioneel veel zoals dat heet. Waarmee niet gezegd is dat de islamitische achtergrond de enige oorzaak is. Een lage scholing en een marginale leefsituatie zijn minstens zo belangrijk als voedingsbodem.
Overigens blijkt uit onderzoek van Marc Hooghe dat de verschillen in tolerantie tussen atheïsten en christenen (ook katholieken) minder groot zijn dan de verschillen tussen deze autochtone groepen en moslims... |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() http://www.youtube.com/watch?v=au8rsNqoDhs een zelfs nu is in de topsport blijkbaar geen enkele homo... *kuch*
Laatst gewijzigd door roodhaar : 31 juli 2010 om 13:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dacht ik ook ooit (in de tijd dat ze een origineel drugbeleid implementeerden bv.), maar van die perceptie blijft niet veel meer van over, jammer genoeg. Nu staan ze op de eerste rij om ergens een oorlog in dienst van de VS uit te voeren bv.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 juli 2010 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kunt zoveel individuele gevallen naar boven spitten als je wil, statistisch gezien stel je in moslimlanden en onder moslims in Europa een grotere intolerantie vast. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We hebben net een kabinet laten vallen om ons terug te trekken uit Afghanistan! Wat wilt u nog meer? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Bijna overal waar er nog geen sociale zekerheid en pensioenen veralgemeend zijn: kinderen vormen dan een soort pensioenfonds, een sociale zekerheid en ook werkkrachten in de landbouwbedrijfjes. Het vraagt tientallen jaren SZ voor die reflex eruit is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet waar. In de Verenigde Staten krijgen moslimouders minder kinderen dan hier. Daar is sociale zekerheid vrijwel onbestaand. Het klopt dat pensioenvoorzieningen het geboortecijfer verlagen, maar dat gaat niet op voor mensen die in een man met een baard geloven, die hen vertelt dat ze heen moeten gaan en zich vermenigvuldigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nederland is er wel naar toe getrokken als een van de enthousiaste volgelingen. Het gaat me meer om een tendens die ik meen waar te nemen, als ik de Nederlanders op dit forum zie, of die in internationale instellingen, of de houding tegenover het conflict in het midden oosten, of hun pers, of zelfs hun voetbal... Ik hoop dat 'het pendumum' ooit eens terug zwaait naar het Nederland dat men nog kon bewonderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Vergeet het maar. In regio's met een "youth bulge" kampt men met een torenhoge werkloosheid. Die kinderen komen er echt niet vanuit een rationele afweging. Eerder vanuit een gebrek daaraan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet per definitie. Wel is dat vinden 'angelsaksisch gericht' zijn een onderdeel van die tendens naar minder zelfstandig denken waarover ik het had.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar aanleiding van de bekering van homo's vrag ik mij soms af wat te doen met homo's die lijden onder hun homogeaardheid, terecht of onterecht, maar ze willen anders leven, zich anders voelen. Gegeven dat wij allemaal min of meer bi-seksueel zijn en dat homo's niets doen met de hetero kant van hun persoonlijkheid, net zoals hetero's niets doen met hun homo-erotisch bewustzijn en nodeloos in de kramp schieten. De bottomline is of mensen functioneren, en als bepaald gedrag de persoon zelf hindert, of hij geen voldoening vindt in een bepaalde levensstijl en hij om hulp vraagt, is therapie misschien een oplossing. Maar dan niet in een religieuze setting, hoewel deze 'ex-homo' het principe van hypocrisie leert toepassen en hoe hij, vanwege acceptatie, een dubbel leven moet leren leven. Want haast geen enkele 'diepgelovig' mens kan voldoen aan al die strenge normen, dus is hypocrisie, gemaaktheid en dubbele moraal de norm, binnen deze gemeenschappen. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 31 juli 2010 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Homofobie is een westerse uitvinding bedoeld om macht over mensen te krijgen. Mensen zijn niet van nature homofobisch, het wordt ze door een school, kerk of regering geleerd. De moslims die hier homohaat tonen zijn hier in Nederland opgegroeid. Zij zijn geintegreerd. Turkse mannen leren al binnen één week dat ze niet gearmd of met igehaakte pinken met elkaar over straat mogen lopen in vrij Nederland. Europese homo's gingen eeuwenlang naar Arabische landen om ongestoord met mannen te verkeren. Nu valt op dat vanwege AIDS en pedofiele toeristen men in sommige landen anders gaat kijken naar dit soort zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Is het Reformatorisch Dagblad door de koran geïnspireerd? Is de redactie moslim? Ik dacht het niet maar ik kan me uiteraard vergissen. Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2010 om 15:58. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Zijn die niet méér vertegenwoordigd in politiek dan Nederlanders met een islamietische achtergrond? (misschien zelfs minder met hun eigen partijtje dan in het CDA ) Laatst gewijzigd door filosoof : 31 juli 2010 om 16:13. |
||
![]() |
![]() |