![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Volgens mij verwar je het met "tabaksgier", een zéér doeltreffend, maar niettemin ook voor de mens dodelijk giftig, universeel bioafbreekbaar insecticide. Laatst gewijzigd door Alexandr Borodin : 28 oktober 2010 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah tof tgaat over insecten
![]() Ge moet is neemolie bij dat brandnetelgier doen. En zeker NOOIT puur gier gebruiken, dat is te straf voor sommige planten. Stinkt inderdaad heel hevig dat rot gedoe. Maar ik vind dat persoonlijk niet effectief. Look en pepers zijn ook heel goede bestrijders, misschien zijn pepers wel de beste. Als gij dagelijks bij één boom peperspray in uw ogen krijgt, ga je toch ook verhuizen naar een andere boom he? ![]() Gewoon peperzaden koken, pletten om de stoffen vrij te krijgen in water. Uitfilteren, afkoelen en over je planten heen sprayen. Vijf a tien minuten later uitspoelen met regenwater. Kraantjeswater laat kalkvlekken na wat de fotosynthese verstoort.
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zie ik niet goed in welke vreselijke giftige stoffen er zouden vrijkomen als je ze laat trekken in koud water die niet of minder zouden vrijkomen dan als je ze kookt....eerder het tegendeel is waar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()