![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat je dit als 15-jarige ziet zitten is uiteraard vrij normaal te noemen. De vraag is of het gedrag van die vrouw wel te tolereren valt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als men dat wil gaan gieten in een wettelijke vorm, zit je met een wetgeving die de verschillen tussen meisjes en jongens erkent. En dat mag blijkbaar niet.
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bij de meeste jongens zorgen de razende hormonen vanzelf voor instemming, daar is geen dwang bij betrokken, tenzij die van moeder natuur zelf. Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Natuurlijk ben ik een vrouw. Ik heb nooit het tegendeel beweerd hé
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar, de puriteinse US zal haar wel straffen volgen "hun" normen. Die desondanks alle idiotiën milder zijn dan de Uwe.
![]() |
![]() |
#108 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als u het zegt.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wees gerust, jij hebt evenveel te beslissen als mij. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pedofilie is de sexuele voorkeur hebben voor personen met een leeftijd lager dan de leeftijd die de eerste sexuele kenmerken naar voor brengt. De vrouw waarover het gaat is dus geen pedofiele. Citaat:
Want leeftijd in levensjaren is niet hetzelfde als de lichamelijke leeftijd. En het is anders voor iedere persoon.
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus daarom alleen snap ik die vrouw niet. Zoek u dan een babyfaceke van 18 jaar hé en dan kan je al die miserie vermijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eneuh, wat begrijpt U niet aan vrijwillig, hormonendruk en moeder natuur. Ik vermoed dat er geen dwang aan te pas kwam. Indien wel, zou ik durven zeggen dat de vrouw verkeerd bezig was, en dat de jongens gehersenspoeld, en/of niet normaal zijn. Citaat:
Om maar 1 voorbeeld te geven, mijn 14 jarige neef is maar 1,84m lang. "klein manneke nietwaar" Citaat:
![]() |
![]() |
#112 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In alle geval, in mijn opinie is de kans al een pak kleiner dat het markant misbruik was, in tegenstelling met een relatie tussen 42 jarige man en 15 jarig meisje.
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als dat zo is, waarom zouden we dan, bekeken vanuit de standpunt van die vrouw, opeens moord en brand schreeuwen. waarom moeten we de beide zijden van een medaille apart beschouwen en niet in relatie tot elkaar brengen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is eerder het idee dat ze iets deed dat eigenlijk niet mag. Laatst gewijzigd door styllo_ben : 9 augustus 2010 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zeg het: regels kan je niet precies regelen zonder gevallen van duidelijk niet-misbruik mede te bestraffen. Het is een barière om ergens een grens te kunnen trekken. Verder denk ik toch eerder dat die jongens er géén spijt van hebben en 'arme dingen' zou ik hen evenmin noemen.
Wat een rijpere vrouw ziet in een jong mannetje? Wellicht het feit dat zij macht heeft om hem beter te leren vrijen, omdat zij de kennis bezit en hij een groentje is. Verder ook het feit dat jonge knapen vaak onverzadigbaarder zijn dan volwassen mannen. Daarom zou een oudere vrouw jongeheren willen verleiden.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 9 augustus 2010 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder gaf ik enkel een verklaring waarom een vrouw van over de veertig tieners verleidde, die je bezwaarlijk mannen kunt noemen.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 9 augustus 2010 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, u zou beter eens leren lezen. Ik maak net GEEN onderscheid tussen minderjarige jongens en meisjes en als u vindt dat ik me ergens tegenspraak doet u er ook goed aan om dat aan te tonen.
|
![]() |
![]() |