![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als iemand wil huwen, doet hij dat voor de wet. Dat mag je vrijwillig nog eens doen voor de kerk of de iman, voor de zon of de maan. Dat geldt evengoed voor andere familiezaken, disputen rond eigendom of nabuurschap, enz. Het staat iedereen vrij om zaken buiten de rechtbank of de wetgever te regelen, zolang alle betrokken partijen daarin vrij zijn en tevreden zijn over de uitkomst en het niet tegen de wet ingaat.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 19 september 2010 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ALs iemand onder het minimumloon wil werken, dan mag dat van jou, ministe?
![]() |
#103 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementslid
|
![]() Inderdaad, ik weet dat je dat bedoelde. Vandaar dat ik je houding hypocriet vind.
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
[bijvoeglijk naamwoord]• wie vriendelijk doet terwijl hij het niet meent vb:hij gedraagt zich hypocriet synoniemen: schijnheilig huichelachtig tegenstellingen: eerlijk oprecht loyaal waarachtig bijvoeglijk naamwoord: hy-po-criet hypocrieter Hier de betekenis van het woord " hypocriet ". Wat heeft dat met mijn uitleg te maken ? Waar doe ik mij vriendelijk voor zonder het te menen ? Ik heb overigens ook nooit beweerd heilig te zijn ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hypocrisie of huichelarij is het voorwenden van geloof, gevoelens, moraal of deugden zonder daar volledig achter te staan of de daaraan verbonden normen en waarden zelf in praktijk te brengen, in het bijzonder bij het bekritiseren van anderen. De term wordt vaak gebezigd in tegenstelling tot oprecht (zie integriteit).
Common sense is not so common - Voltaire Laatst gewijzigd door The Common Sense : 20 september 2010 om 11:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indoctrinatie is het tegendeel van zoeken, het betekent voor waar aannemen wat men je zegt. Via de massamedia, via de grote websites, via fora als dit. De informatie die ik geef is het resultaat van het afdoen van oogkleppen, van urenlang gegoogle, van zeer veel leeswerk. Alles wat ik heb geschreven kan u opzoeken. Ik heb het zelf ook gedaan. U kan het zich wellicht niet voorstellen, maar inderdaad: al wat in het Westen over Iran wordt gezegd is onwaar en propaganda. It's been done before.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 20 september 2010 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Partijlid
|
![]() Als het niet het resultaat is van oogkleppen welke filter gebruikt u in Google?
Als u zweepslagen in Google ingeeft hebt u duizenden hits allemaal propaganda? En wat doet u met article 102 of Islamic Penal code of Iran ? Steniging is daar nog altijd in vermeld als straf voor overspel.Zelfs Kif - Kif deed een oproep om mee te gaan betogen tegen de steniging van die vrouw. Neem die oogkleppen nu eens af, of bent u zo een fantast die de holocaust ontkent, die gelooft dat de Twin towers door de amerikanen zijn opgeblazen, die in aliens gelooft ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het westen kan het beste zorgen voor een goedgeplande terugkeer van de Sjah, en dan is het afgelopen met al die onzin in Iran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat mensen de gelegenheid moeten krijgen om berecht te worden volgens de wetten van hun eigen volk. Zélfs voor misdaden begaan in ons land. Zo zij daaraan verzaken, worden zij volgens onze eigen wetten berecht, maar verliezen zij het recht om aanspraak te maken op bepaalde voorkeursbehandelingen inzake bvb religie, speciaal voedsel, en ander ramadam-gedoe. Met andere woorden, iemand die onthoofd word wegens moord, krijgt voor zijn laatste maaltijd halalvoedsel zo hij dit wenst. Een andere, die 30 jaar dwangarbeid kreeg, zal het met de gewone kost moeten doen zolang hij zijn straf aan het uitzitten is. Gesnopen ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Yeah. Mensen maken zich hier druk over een steniging die niet zal plaatsvinden, maar houden natuurlijk de lippen stijf op elkaar als inde VS een mentaal gehandicapte vrouw met een IQ van 72 wordt geëxecuteerd.
![]() |
![]() |
#117 |
Minister
|
![]() Ik ben tegen de doodstraf, of dat nu in Iran of de USA is.
Wel wel ik het even over die zogenaamd gehandicapte dame hebben. Ze vermoordde haar man én zijn zoon om de verzekeringspremie te kunnen innen. Haar IQ verklaart misschien waarom ze dacht dat dit zou lukken. Maar het is verdraaid GEEN excuus. Me dunkt dat je een en ander door elkaar haalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan niet beoordelen of de vrouwen schuldig zijn en ik ben - net als u - tegenstander van de doodstraf. In bijna alle gevallen. Dat is het punt niet. Maar ik merk hier een halve hysterie omwille van een executie die tot nader order niet wordt uitgevoerd (en nooit door middel van steniging zal doorgevoerd worden) terwijl men nauwelijks aanstoot neemt aan de executie van een mentaal gehandicapte vrouw, zolang dat maar in de VS gebeurt. Dat is hysterie en propaganda.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 24 september 2010 om 08:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister
|
![]() Ja kijk, dat 'mentaal gehandicapt ' is in dit geval géén excuus. Negt zo min als dat stom
zijn, lelijk zijn etc excuses zijn om een moord uit winstbejag te begaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
We moeten ze er derhalve niet voor straffen - en al zeker niet executeren - maar hen (en de samenleving) in bescherming nemen tegen zichzelf en hun stommiteiten. De kern van de zaak is echter de discrepantie in de reacties tegen de executie van een moordenares in Iran (die overigens nooit dmv steniging zal plaatsvinden) en de executie van een moordenares in de VS. Die discrepantie wordt niet veroorzaakt door humane verontwaardiging tegen onrecht of de doodstraf maar door een hoge mate van vatbaarheid voor propaganda. Maar ik begrijp dat u alle executies altijd veroordeelt. Dan zijn we het voor de verandering een keertje met elkaar eens.
![]() |
![]() |