![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() Als die blok tekst in één internet meme kan worden samengevat heb je toch iets fout gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En denk ik dat intimidatie en recrutering daar deel van uitmaken, het gaan parasiteren ten koste van anderen.... Laatst gewijzigd door GilisFrederique : 21 september 2010 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Vreemdeling
|
![]() Ik doe dit omdat ik vind dat mensen het recht hebben onafhankelijk te zijn zoals ook hun kinderen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is niet echt een verrassing dat media ook bevooroordeeld is, iedereen die een beetje onderzoek doet weet dit. Het beste voorbeeld hiervan is Amerikaanse media, bv. Fox News heeft even terug een rechtszaak gewonnen: ze hadden het recht om te liegen tijdens het nieuws.
Daarmee: Shocking news media is biased, in other news pope catholic. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe dan zoals ik: gooi de TV buiten, zet de radio af en lees geen kranten. Voila, probleem opgelost. Zo onafhankelijk als wat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je vergeet wat. Gooi ook je creditcard weg, je paspoort, je OV-kaarten je agenda, je telefoon, je internetabonnement, zeg je baan op, schrijf je uit bij je huisdokter enzovoort, verlaat je huis, ga onder een brug slapen en eten uit de afvalcontainers. Veel plezier met je individualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
NAMES AND PICCA'S OR IT DIDN'T HAPPEN !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() StuBru? Ieeuw
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() Luister NU maar eens en op zondag om O:OO Giles Petersonnnnnnn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister-President
|
![]() Ik zal de tekst eens elzen zodra je witregels leert gebruiken en coherent schrijft. Zoals het er nu staat is de leesbaarheid belabberd (doenbaar maar niet aangenaam).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Vreemdeling
|
![]() Yep. Om het verhaal te vervolledigen; Eigenaardig genoeg is die persoon mij beginnen te bedreigen met een geladen pistool. Nadat hij mij had voorgesteld aan een lid van het vlaams belang!
Nu volgt het belangrijkste; Blijkbaar is het belgische koningshuis hiervan op de hoogte. Hierbij zijn een aantal mensen,in mijn omgeving zich de vraag gaan stellen; Waarom voert het belgische koningshuis een intimidatiepolitiek mbv vlaamsbelangers, beter nog ; wat zegt dit over het vlaams belang? |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar van zodra deze mensen je een manier van denken en leven trachten op te leggen (bvb je onder druk zetten ,hopende je te recruteren) moet je je wel verweren. Persoonlijk vind ik dat niemand het recht heeft om andermans geluk te bepalen in zijn priveleven, zolang je geen andere mensen uitbuit natuurlijk! Laatst gewijzigd door GilisFrederique : 22 september 2010 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |