![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() LOL!
|
![]() |
![]() |
#102 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de imperialistische denkwereld wel. In die wereld maakt djimi een onvergeefelijke fout, een knecht die in opstand komt tegen de meester. Mensen lachen soms om dit denkbeeld, hun verstand is te klein omdit te kunnen aannemen.
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verduidelijking in vet. Was een rare zin.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 17 september 2010 om 16:09. |
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben gebannen nadat ik aan een zekere 'jojoséphine' had gevraagd in wélke 'tolerante', 'kosmopolitische' en 'niet-racistische' hoofdstedelijke cultuur pakweg een jonge Marokkaan die pakweg een andere jonge Marokkaan voor 'sale flamand' uitscheldt zich had geïntegreerd (voorvalletje waarvan ik op de speelplaats van mijn school wel vaker getuige heb mogen zijn). Bij La Libre Belgique ben ik buitengegooid nadat ik geprobeerd had een tekst te plaatsen waarin ik héél beleefd enkele vragen stelde betreffende het 'democratisch deficit' binnen België. Deze tekst was gedeeltelijk in het Nederlands (59%), gedeeltelijk in het Frans (40%) en gedeeltelijk in het Duits (1%) opgesteld. Destijds was ik erg teleurgesteld, en dat wellicht omdat ik nog geloofde in de mogelijkheid tot 'dialoog'. Tegenwoordig kan het mij allemaal niet veel meer schelen: Brussel is nu helemaal van mij - ik heb de stad van Garry cadeau gekregen ![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 september 2010 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, bijna gedacht dat het ging over dat meisje dat een hakenkruis in haar eigen huid had gekerfd om daarmee naar de politie te stappen met een verhaal over een gewelddadige aanval door neo-nazi's. Verder ook niet veel meer van vernomen, moet ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En eens ze compleet gedesillusioneerd zijn, komen de gastjes van "de groep" wel eens showen met hun ofwel gestolen ofwel door illegale activiteiten gekochte dikke BMW. Schreinend. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze morgen heb ik toevallig nog enkele allochtone - Marokkaanse - leerlingen van me bezig gehoord. Zij hadden tijdens de voorbije zomervakantie een studenten-job bij Colruyt in Halle in de wacht weten te slepen. Zij waren vol lof over 'les Flamands' ginder, omdat die blijkbaar liever wérkten dan praatjes te verkopen. Zij hadden het ook over 'les Wallons', die volgens hen zwáár zullen afzien als ze het op eigen houtje zullen moeten redden. Toen een andere leerling hen vroeg of die 'Flamands' dan geen 'racistes' waren, was het erg laconieke antwoord: "Oui, ils sont racistes. Ils n'aiment pas les fainéants. Tu trouves qu'ils ont tort, ou quoi?"
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() djimi is een vrouw?
Laatst gewijzigd door Miguelito : 17 september 2010 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Ja, zo ene met een baard en een snor ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet uiteraard oppassen dat ik het vel van de beer niet te vroeg verkoop, maar ik heb toch de indruk dat er zich - langzaam maar zeker - een diepgaande mentaliteitswijziging aan het voltrekken is. Ik zou het wel fijn vinden mocht ik daar een rol in hebben gespeeld, maar zelfs als dat niet zo zou zijn, zal ik er niet minder blij om zijn.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 september 2010 om 18:39. |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Geen woorden, maar daden", Miguelito.
Dat is de manier waarop ik mijn leerlingen 'bewerk'. Als dat ook al 'indoctrinatie' is, dan moet ik je gelijk geven.
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
on cherche une femme avec barbe et moustache. |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://levif.rnews.be/fr/news/ Niets is leuker dan FDF-volk tegen de kast te jagen. De selectie van opiniestukken van "Vlamingen" is ook interessant : - Guido Fonteyn : "Une grande partie des cadres de la N-VA ne veut pas d’un accord qui sauvera la Belgique" - Paul De Grauwe "Mythes flamands" -Horresco referens Kristien Hemmerechts met nog erger. Laatst gewijzigd door Sunny : 17 september 2010 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar wordt daar bij Le Vif niet of nauwelijks gemodereerd ![]() Edit: te vroeg gejuicht ![]() Ook bij Le Vif wordt 'gemodereerd' ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 september 2010 om 21:09. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |