![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden we vreemdelingen aanpakken voor jobkes waarvoor we zelf volk genoeg hebben?
Voor jobkes waarvoor een normale Belg zijn gat niet opheft, omdat deze ofwel te weinig betaald zijn, ofwel te gevaarlijk zijn. Daar zijn vreemdeling goed voor. Maar voor de rest, daar hebben we zelf al volk voor.
![]() |
#102 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ga maar uw onzin ergens anders spuien Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 26 september 2010 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Besef je eigen wel dat je nu aan het flirten bent met een klacht wegens discriminerende uitingen? *knip* Niet persoonlijk worden a.u.b. Alé jong, WAKE UP, zit ik hier in Texas of zo, bende racisten Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 26 september 2010 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het heel simpel, wilt ge als vreemdeling werk? Ga kuisen. Op de kantoren waar de autochtonen overdag werken. Het is maar een simpele vaststelling natuurlijk. Zelf heb ik daar weinig problemen mee, ik zie nog altijd even blank als gisteren. Ik ben nog elke dag dankbaar dat ik aan de goede kant van de bol ben geboren.
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 26 september 2010 om 18:37. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Turken zijn bijvoorbeeld vele geweldadiger, Turken zijn ook meer georganiseerd, dit komt door hun land van oorsprong, maar er zijn ook gedisciplineerde, stabiele Marokkanen die huizen bouwen, en bedrijven starten enz... Turken zijn ook harde werkers, zij hebben een meer collectieve mentaliteit, Marokkanen zijn meer individueler, en Marokkanen zijn ook nonchalanter, dit is als gevolg van hun Afrikaanse roots, Hetgeen dat aan de Turken ontbreekt is bijvoorbeeld kennis van de taal, Turken spreken liever Turks onderling, Marokkanen spreken het liefst "Nederlands" omdat Marokkanen verschillende dialecten bezitten, en dus verkiezen zij om het Nederlands te spreken als "Brugtaal", dit komt de integratie ten goede, Beste gast, jouw voorbeeld van die marokkaan, ik neem dat van een korreltje zout, hoe kan je nu zoveel jaren "werkloos" zijn, dit is onmogelijk ofwel doet de Rva haar job niet goed ofwel doet de VDAB haar job niet goed, Indien jouw verhaal over die marokkaan klopt, dan is Belgie twee keer in de fout gegaan, door hem "niet te pakken" wanneer hij coke dealde en ten tweede door hem niet grondig aan de tand te hebben gevoeld toen hij dopte, Hoe kan nu een gezonde, jonge man die in de fleur van zijn leven is geen werk vinden???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zijt ge aan het zeveren, geef toe. 500 000 euro is een hoop geld.
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 26 september 2010 om 18:38. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een persoon die de Belgische nationaliteit heeft, en die toevallig van allochtoonse komaf is, indien deze persoon gekwalificeerd is en een diploma heeft, deze persoon mag solliciteren naar een burojobke, daar is geen probleem mee, Ondertussen zijn de wetten hervormd, wie bijvoorbeeld zich schuldig maakt aan discriminatie zal vervolgd worden. Wie mensen uitsluit en zelfs al gaat het over jouw eigen zuurverdiende familiezaakje waar jij van denkt dat je zelf mag bepalen wie jij gaat aannemen, indien bewezen wordt dat je iemand gediscrimineerd bent dan zal de staat u straffen. Wat mij betreft, ik hoef niet te klagen, ik heb serieus mijn geld verdiend, maar ik heb het over de algemene problemen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig moet ne sollicitant eerst zijn broek afdoen en hij moet "passie" tonen? Hij moet z'n eigen eerst verlagen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer het probleem te verklaren, maar we wijken af.
Jij wilt dus een mentaliteit verandering, als ik het goed begrijp. Want je uitleg over de staat en al die zever, dat lost het probleem blijkbaar niet op.
![]() |
#111 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Beste vriend je zegt "over de staat en al die zever" ofwel ben je anarchist, ofwel leef je ergens in boeregattegem, of ergens in een gehucht ergens in de kempen, ofwel ben je oerdom, ofwel heb je een iq van een cavia ofwel acteer je gewoon Hier in Belgie leven we onder het juk van de staat, de staat heeft haar wetten opgesteld, dus dat is "gene zever", de staat heeft het voor het zeggen allochtonen die criminele activieteiten verrichten moeten aangepakt worden door de staat en autichtonen die discrimineren moeten aangepakt worden, zo bewaar je de openbare orde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Aanpassing : je zal NOOIT kunnen werken.
Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 26 september 2010 om 18:38. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor €500 000 over 5 jaar ga ik zelfs aan de slag als Royale Aarsafveger.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door Dead Parrot : 26 september 2010 om 18:39. Reden: Kopiëren van iets strijdig met forumreglement |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zo lang werkloos zijn dat was perfect te doen, hier en daar een opleidingske als tijdsverdrijf, als de RVA je schorst efkens op 't OCMW, tegen uw begeleidster de calimero spelen (bv: 't zijn allemaal racisten mevrouw). Citaat:
Grondig aan de tand voelen.. tja... nu is het beleid strenger, toen een stuk lakser, ik veronderstel dat het wel aan het 8 jaar lange paarse beleid zal gelegen hebben. Dus ik noteer dat jij ook opteert voor een conservatiever beleid, en een sterke reductie in de duur van uitkeringen? Citaat:
"U bent 32 jaar, wat hebt u tot nu toe gedaan van werk?" - "Niets" "Helemaal niets?" - "Inderdaad" "Niets, sinds uw 16 jaar toen u het school zonder diploma verliet, zoals aangetoond op uw C.V.?" - "Inderdaad" Wie zou jij nemen, als baas? Je kan toch sowieso uit een tiental kandidaten kiezen, als het niet meer is, die wel een gevulde C.V. kunnen voorleggen. Het ergste is dat ie dan ook nog eens zijn neus optrekt voor vuil werk. ![]()
Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Pauvre Belgique - argument du livre sur la Belgique Charles Baudelaire (oeuvres postumes): Amoenitates Belgicae Laatst gewijzigd door Fien Fluytenzuyger : 25 september 2010 om 08:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Europees Commissaris
|
![]() Tjah. Ik ga deze draad niet meer volgen.
OF Moor is een complete luie debiel OF hij is een fake die hier was interessant wil komen doen. Ik hoop voor hem dat de tweede optie de juiste is. In het geval van de eerste : uitkeringen afnemen of buitenshotten. Als hij bij mij op een werf dezelfde attitude zou etaleren, zou hij rap mijnen 42 tegen zijn tamme kont hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ja ja de westerling, slaaf van de kapitalistische maatschappij, aanbidder van het geld, slaaf van de euro, ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |