![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ook in Sri Lanka zijn de ouders vaak gekend en moeten ze aanwezig op de rechtszitting ter plaatse. In principe geldt dat ook voor Ethiopië, maar daar gaat het bijna altijd om weeskinderen. Dat kan ik begrijpen, maar je bent natuurlijk met 2. Het hoeft dan trouwens niet te gebeuren met IVF, KI kan ook en is minder belastend voor de vrouw. Maar dit terzijde. Wat je (begrijpelijke) jaloezie betreft verandert dat natuurlijk weinig.[/quote]
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 7 oktober 2010 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik erken de gebieden waarop ik jaloers ben openlijk om miserie te voorkomen. Voorgaande relaties hebben geleerd dat dat het beste is. En daar pluk ik nu de vruchten van. Doorgaans ben ik ook véél minder jaloers en meer open dan toen ik het verkropte.
![]()
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga streng maar rechtvaardig zijn. Ze zal zeker veel mogen en vrijheid genieten en ervaren dat ze bij mij alles kan zeggen. Maar ze moet ook een grens kennen en voorlichting krijgen zodat ze net niet zwanger wordt he filosoof. Ik ga haar ook heel goed duidelijk maken dat het geen zonde is mama en papa teleur te stellen. En dat fouten menselijk zijn. We zouden misschien niet eens mens zijn als we niet konden leren uit onze fouten. Ze mag ook met vriendjes thuiskomen, maar dat slapen zal toch op de zetel gebeuren denk ik. Ik denk trouwens wel een beetje vooruit in de tijd. Ze gaat nog niet eens naar de lagere school ![]()
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Ik speelde ooit een lief kwijt door m'n jaloezie. Sindsdien ben ik ervan genezen. (van d�*t lief én van de jaloezie)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgende regels zou ik voorstellen voor zowel dochter als zoon:
- u mag vrijelijk uw lichamelijke geneugden beleven - u neemt uw vrijers ook lief mee naar huis - u bent hierbij respectvol jegens medebewoners en houdt voldoende privacy in acht - u wordt niet afgerekend op uw seksuele voorkeur en keuzes - u bent open over uw doen en laten - u staat zelf in voor de anticonceptie - u heeft weinig begrenzing wat betreft uitgaan zolang u open bent over uw doen en laten - u bent intellectueel capabel om deze regels met een goed begrip volwaardig te respecteren - indien u niet intellectueel capabel bent, gelden geen van voornoemde regels
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als ze willen samen slapen zullen ze het doen. Dan op een plek buiten huis. Dit zal jij nooit kunnen verhinderen. Laat ze dan beter thuis samen slapen denk ik zo... Laatst gewijzigd door giserke : 7 oktober 2010 om 11:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat hangt ook van de leeftijd af he. Maar sorry 14 jaar is nog wel jong he. Toch al de leeftijd waarop het al lang gebeurd is voor de meeste.
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat zoveel mensen uiteindelijk hun kind toch niet afstaan voor adoptie ondanks de moeilijke situaties waar ze stuk voor stuk inzitten toont net aan dat dit met egoïsme heel weinig te maken heeft. Voor elke moeder is dat een loodzware beslissing, die niet lichtzinnig wordt genomen. Je beschikt duidelijk niet over enig empatisch vermogen om je een idee te geven van de situaties waarin die vrouwen zitten. Maar het is niet de eerste keer dat onwetendheid je er niet van weerhoudt om idiote uitspraken te doen. Moest je ooit adoptie overwegen, dan kan ik je alvast vertellen dat je met een dergelijke houding geen enkele kans maakt. Ik hoop dat je ondertussen wel begrepen hebt dat ik nogal goed geïnformeerd ben over deze materie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Ik vermoedde al dat dit niet lang zou duren. De kans is groot dat er camera's hingen in die garage natuurlijk...
Ik hoop dat ze de nodige begeleiding krijgt en niet gestraft wordt voor haar daad. Ik denk dat ze het al zwaar genoeg heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wel hoe ouder ik word, hoe minder jaloers ik ben.
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
koop dus maar een tweepersoonsbed op tijd. Laatst gewijzigd door filosoof : 7 oktober 2010 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |