Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 9 oktober 2010, 16:52   #101
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Een 'verduidelijkingsopdracht' is het dus geworden. Mooie naam... inhoud van het ding? We zullen zien... feit is dus beste karel dat ik gelijk krijg op mijn vorige topic. Hij moet meebewegen in België.
Ik moet er nog altijd bij lachen in een vorig gesprek met u. Hahaha. Een 'verduidelijkingsopdracht'. Dan kan Olijke Bart er weer eens van onder muizen wanneer hij vindt dat er niet voldoende 'verduidelijkt' wordt.

Na zolang onderhandelen zou hij ondertussen toch zo stilaan moeten weten hoe de vork in de steel zit. Er valt niet zoveel meer te 'verduidelijken'. Wat een komedie. 'Doen alsof', daar is stoere Bart uitstekend in.

Dat is alvast dan al zeker 'duidelijk'.

__

Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2010 om 16:52.
system is offline  
Oud 9 oktober 2010, 16:52   #102
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Waarom heeft hij ze er dan ooit op laten leggen?
Dat waren de voorwaarden van de pre-formateur he. Het zag er al moeilijk uit en in de praktijk is het onmogelijk gebleken.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 9 oktober 2010, 16:54   #103
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Ik moet er nog altijd bij lachen in een vorig gesprek met u. Hahaha. Een 'verduidelijkingsopdracht'. Dan kan Olijke Bart er weer eens van onder muizen wanneer hij vindt dat er niet voldoende 'verduidelijkt' wordt.

Na zolang onderhandelen zou hij ondertussen toch zo stilaan moeten weten hoe de vork in de steel zit. Er valt niet zoveel meer te 'verduidelijken'. Wat een komedie. 'Doen alsof', daar is stoere Bart uitstekend in.

__
De opdarcht is van de KONING, niet van Bart zelf. Hij heeft trouwens al verklaard dat hij zich niet gebonden voelt door de instructies om met de 7 te praten. Hij praat met wie hij wil.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:00   #104
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:

__
u bent echt bang
born2bewild is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:04   #105
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
u bent echt bang
De wens is soms de vader van baarlijke nonssens.
system is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:05   #106
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
De wens is soms de vader van baarlijke nonssens.
soms wel ja
born2bewild is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:06   #107
system
Banneling

Standaard

Citaat:
soms wel ja
Dan zou ik in uw geval uw hartewensen wat intomen.
system is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:07   #108
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan zou ik in uw geval uw hartewensen wat intomen.
hou u maar met uzelf bezig, 'redder van het vaderland'

kosten zat

Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 oktober 2010 om 17:10.
born2bewild is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:16   #109
system
Banneling

Standaard

Citaat:
hou u maar met uzelf bezig, 'redder van het vaderland'

kosten genoeg
In plaats van massa's wafels te verorberen omdat hij het fysisch niet aankan, en in plaats van om de haverklap om raad te gaan bedelen bij zijn zogezegde 'stratego -groep', zou Olijke Bart zich wat meer een leider tonen en resoluut zijn verantwoordelijkheid nemen en zich engageren.

Want men zal het zien. Hij gaat doen alsof hij het met de liberalen wilt proberen. En misschien lukt het hem. En dat zal hij na verloop van tijd ook daar de boel opblazen en vervolgens met een schaapachtig gezicht komen verklaren dat hij onmogelijk tot een akkoord kan komen met de liberalen. En zo hoopt hij dan verkiezingen uit te lokken omdat hij dan verwacht een grote verkiezingsoverwinning voor de NVA binnen te rijven. IJdele hoop zo vrees ik.

D�*t is het geplande scenario van de NVA. Noem het ' de dubbele agenda van De Wever en zijn companen' voor mijn part. En de rest is komedie 'voor de bühne'.

Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2010 om 17:22.
system is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:23   #110
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In plaats van massa's wafels te verorberen omdat hij het fysisch niet aankan, en in plaats van om de haverklap om raad te gaan bedelen bij zijn zogezegde 'stratego -groep', zou Olijke Bart zich wat meer een leider tonen en resoluut zijn verantwoordelijkheid nemen en zich engageren.

Want men zal het zien. Hij gaat doen alsof hij het met de liberalen wilt proberen. En misschien lukt het hem. En dat zal hij na verloop van tijd ook daar de boel opblazen en vervolgens met een schaapachtig gezicht komen verklaren dat hij onmogelijk tot een akkoord kan komen met de liberalen. En zo hoopt hij dan verkiezingen uit te lokken omdat hij dan verwacht een grote verkiezingsoverwinning voor de NVA binnen te rijven. IJdele hoop zo vrees ik.

D�*t is het geplande scenario van de NVA. Noem het 'dubbele agenda van De Wever en zijn companen' voor mijn part. En de rest is komedie 'voor de bühne'.

Hoe formuleerde je het? "De wens is soms de vader van baarlijke nonsens".
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:24   #111
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

__
Je vergeet dat hij maar tien dagen gekregen heeft.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:24   #112
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht

Hoe formuleerde je het? "De wens is soms de vader van baarlijke nonsens".
Wait and see. En zal u er aan herinneren als het zover is. En verwijzen naar #112 in deze draad van vandaag . Het lachen zal u dan wel vergaan zijn.

Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2010 om 17:29.
system is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:28   #113
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wait and see. En zal u er aan herinneren als het zover is. En verwijzen naar #112. Het lachen zal u dan wel vergaan zijn.
Ge doet hier al jaren voorspellingen en ik wacht nog altijd op de eerste die echt uitkomt.

Voorspel anders dat morgen de zon opkomt, dan hebt ge toch iets op uw palmares.
Oud 9 oktober 2010, 17:32   #114
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Het is ook vaak een kwestie van perceptie hè.

Als De Wever discreet is en niet aan de media meldt wat die wanneer zal doen. Of hij doet gewoon iets anders dan jij denkt dat die zou (moeten) doen dan wordt het hier zonder verpinken geschaard onder "een dubbele agenda".

De andere kant zal dan weer zeggen dat De Wever exact doet waarvoor die gekozen is en dat hij een held is omdat die zijn been stijf houdt en niet zomaar mee in akkoorden en regeringen stapt zoals het een échte "staatsman" betaamt.

Het is gewoon hetzelfde, maar jij (en anderen) vinden dat een dubbele agenda, en de rest niet. Maar om mensen angst aan te jagen zijn zulke termen natuurlijk altijd leuk.
poekieJ is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:34   #115
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:

D�*t is het geplande scenario van de NVA. Noem het ' de dubbele agenda van De Wever en zijn companen' voor mijn part. En de rest is komedie 'voor de bühne'.
gastjes zoals u behagen is het laatste wat Bart De Wever moet doen..hij is wel slimmer dan dat
hou u maar bezig met madame genez

Laatst gewijzigd door born2bewild : 9 oktober 2010 om 17:35.
born2bewild is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:37   #116
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture Bekijk bericht
Ge doet hier al jaren voorspellingen en ik wacht nog altijd op de eerste die echt uitkomt.

Voorspel anders dat morgen de zon opkomt, dan hebt ge toch iets op uw palmares.
En ze zijn altijd uitgekomen. Zelfs de grote winst van de NVA had ik voorspeld (wie niet?) én dat de LDD indertijd de kiesdrempel zou halen. En dat de heel die comedie van Kwik en Flupke (Pieters en Flahaut) maar een doekje voor het bloeden en een grote schijnvertoning. En, en, én vooral zei ik reeds een maand geleden dat Olijke Bart er vanonder zou muizen.

En dat laatste heeft wel degelijk in volle glorie en in vol ornaat gedaan. En dan nog zonder zijn Vlaamse bondgenoten te waarschuwen. Plots gaan lopen en hun verantwoordelijkheid ontvluchten of mensen laten vallen, is de voornaamste eigenschap van De Wever en de NVA. Dit leert ons de geschiedenis. Dat was vroeger al zo met Leterme, en met Jean Marie Dedecker, met Geybels, dat is nu zo, en dat zal met de liberalen ook zo zijn.

Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2010 om 17:41.
system is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:39   #117
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En ze zijn altijd uitgekomen. Zelfs de grote winst van de NVA had ik voorspeld (wie niet?) én dat de LDD indertijd de kiesdrempel zou halen. En dat de heel die comedie van Kwik en Flupke (Pieters en Flahaut) maar een doekje voor het bloeden en een grote schijnvertoning. En, en, én vooral zei ik reeds een maand geleden dat Olijke Bart er vanonder zou muizen.

En dat laatste heeft wel degelijk in volle glorie en in vol ornaat gedaan. En dan nog zonder zijn Vlaamse bondgenoten te waarschuwen. Plots gaan lopen en zijn verantwoordelijkheid ontvluchten is de voornaamste eigenschap van De Wever en zijn NVA. Dit leert ons de geschiedenis. Dat was vroeger al zo met Leterme, dat is nu zo, en dat zal met de liberalen ook zo zijn.
De vlaming wordt frikandel Bart en zijn decipelen nog zo beu als kouwe pap.

Wacht maar af.
Henri1 is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:41   #118
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Wacht maar af.
Over uw frikandel gesproken, eventjes heel ernstig nu : ik hoop dat De Wever de nodige aandacht heeft besteed aan zijn persoonlijke beveiliging, en dat hij en zijn chauffeurs erg voorzichtig en oplettend zijn in het verkeer. Een zeer toevallig accidentje zou het Belgisch establishment nu bijzonder goed uitkomen, nietwaar…
Gwylan is offline  
Oud 9 oktober 2010, 17:42   #119
Rapture
Staatssecretaris

Rapture's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En dat laatste heeft wel degelijk in volle glorie en in vol ornaat gedaan gedaan. En dan nog zonder zijn Vlaamse bondgenoten te waarschuwen. Plots gaan lopen en zijn verantwoordelijkheid ontvluchten is de voornaamste eigenschap van De Wever en zijn NVA. Dit leert ons de geschiedenis. Dat was vroeger al zo met Leterme, dat is nu zo, en dat zal met de liberalen ook zo zijn.
Voorspellingen die het kleinste kind ook kon doen.

Als ik correct voorspel dat Anderlecht wint tegen Eupen dan zegt dat niets over mijn voetbalkennis, zelfs een voetballeek kan zoiets voorspellen. Als ik echter correct voorspel dat Eupen wint tegen Anderlecht dan getuigt dit wel van enig inzicht. Correcte voorspellingen van deze categorie heb ik echter nog nooit gezien van u op dit forum.
Oud 9 oktober 2010, 17:42   #120
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Wacht maar af.
Juist, volgens sommigen zijn ze maar tot 33% gestegen

Luidop dromen, het heeft iets komisch

Noorman
Noorman is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be