![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De Afrikaan volgens de hedendaagse racist:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 17 oktober 2010 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() De Afrikaan volgens de hedendaagse racist Andy die het prentje plaatste ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Iets heel anders wordt het wanneer je het hardlopen van Kenianen, Ethiopiërs en Marokkanen gaat verklaren vanuit hun jungle-expertise. Er bestaat immers geen jungle in Kenia, Ethiopië of Marokko. Dat soort van gedachten ontspruit slechts aan karikaturen. Al geef ik grif toe dat een afbeelding mbt negritude wel erg slecht gekozen was om racistische karikaturen aan te vallen. Soit, ik zie dat ik ver boven uw niveau bezig ben en veronderstel dat u van het bovenstaande weinig begrepen hebt. In het verkavelingsnederlands: * KNIP *
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 18 oktober 2010 om 09:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar honderden jaren geleden zullen velen van onze voorvaderen ook meer moeten lopen, wandelen enz ipv de auto in te springen zoals wij nu! De invloed daarvan op het menselijk lichaam van die verplichte "meer beweging en fysische inspanning" zal wel meer dan één generatie meegaan zeker? Hoe verklaar jij trouwens dat succes van de bovenstaande soort atleten in die sporten? Toeval? Of dat dus binnen een aantal generaties "hier leven en wonen" ook nog zo zal zijn, is dus maar de vraag, dacht ik! Laatst gewijzigd door andev : 19 oktober 2010 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
O, en terzijde: ik weet niet of veel lichaamsbeweging (zowel door jezelf als door je voorvaderen) belangrijker is dan de dagelijkse voeding. Maar goed, dat is in deze nogal off topic.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 19 oktober 2010 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |