![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de enige reden dat je die mentaliteit kan behouden is door het systeem van uitkeringen. In elke andere maatschappij moet een gezond individu steentje bijdragen or no food. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Niet gewoon lui dus... Laatst gewijzigd door Bhairav : 12 oktober 2010 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maat doet dat wel. Brul brul, blaf blaf kinderen luisteren niet. Naar mij wel, ik praat er mee en leg ze uit waarom EN ben consequent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat is nu eenmaal de bittere realiteit van t leven...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk respect en gezag door eerlijk, en correct te zijn. ik mocht heel veel maar ik wist ook heel goed waar de lijn lag en nog veel beter dat daar niet moet overgegaan worden. Als ik dan soms zie hoe sommige kinderen denken van hun ouders te kunnen chanteren of zelf een groot bakkes opzetten om hun goesting te krijgen zou bij mij het antwoord heel eenvoudig nee zijn en consequent nee zijn. Eventueel voorzien van de nodige uitleg. Gij denkt toch niet dat ik mij wat ga moe maken in ellenlange Weveriaanse of Di Rupaanse discussies zeker ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doe eindelijk eens uw oogkleppen af. Van hard werken word je moet hoor. En doppers zijn er nodig om onze industrie draaiend te houden. Je weet toch dat er meer dan 300.000 mensen werk hebben juist dankzij de doppers. En als jij niet te pruimen bent als jij je zin niet krijgt, krijg je hier gewoon wat kletsen tegen je oren en mijn 40er tegen je achterwerk en mag je daarna wat gaan afkoelen met mest scheppen in de stallen. Het is niet omdat mijn dochter er zonder zich zorgen te moeten maken 500€ op een weekendje kan doordraaien, dat haar vrienden zich dat kunnen veroorloven. Sommige mensen moeten het nu eenmaal stellen met slechts 50€ per maand om van te leven en dan is 20 € uitgeven aan pleziertjes van een kind heel veel geld. Er is dus helemaal niets verkeerd aan om kinderen en jongeren te leren dat ze rekening moeten houden met hen en het moeten aanvaarden en respecteren dat niet iedereen over een grote bankrekening beschikt. Niet ieder kind heeft rijke ouders en dezelfde mogelijkheden om te studeren. Dus moet je als beter begoede je de normen aanpassen naar hen die het minder goed hebben en niet eisen dat zij zich naar jou aanpassen en na een weekendje veel geld uitgeven in de problemen geraken om hun eten en studies te kunnen betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat als je wegens medische reden niet kunt dat ferm ambetant kan zijn, je zult je ongetwijfeld in je lot moeten beschikken maar dan zou ik het toch jammer vinden moest je zo nooit eens niet die ambitie voelen van dju ik ga eens iets doen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je gebrek aan motivatie is te wijten aan "ziekte" Tja...wees blij dat er sociale zekerheid bestaat. Als je in staat bent, wordt vrijwilliger. Je voelt je snel beter en het sociale contact doet ook wonderen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
PS: Metalen zijn over het algemeen belachelijk gemakkellijk te bewerken. Titanium is een leuke, maar niet ondoenbaar als ge weet wat zijn probleem is. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot er eens ene de riek in je nek ploft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De rest staat er voor de kinderen, zij mogen ook iets hebben als tegenprestatie voor hun werk en inzet thuis. De boog kan niet altijd gespannen staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |