![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand met een wapen krijgt op dat moment een vrijgeleide om te schieten, je kan immers niet direct zien of het wel om een alarm pistool gaat, niet alle alarm pistolen hebben trouwens zo een rood topje in de loop. Deze kerel is gestorven omdat het een regelrechte idioot was die eens rap zonder zich moe te maken geld wou verdienen, ze moesten allemaal zo eindigen trouwens. Ik kan alleen maar zeggen dat ik in geval van die juwelier identiek hetzelfde zou handelen, ... een lul die daar met een handvuurwapen staat, en ik met mijn jachtgeweer, de beslissing is in een halve seconde genomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zie... ik zie in mijn kristallen bol...
Een rechtzaak, waar een serieus stukske zal worden gepalaverd over een beslissing die die juwelier moest nemen in een fractie van een seconde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de benen schieten , ... nog zo een cliche, ... als ge de ader of slagader raakt is hij binnen de paar minuten dood. Als het met een 12 gage shotgun of een .270 of 30-06 of zwaarder gedaan wordt vanaf korte afstand, schiet er van uw been alleen nog pulp over, als er niemand in de buurt is om uw poot op een deftige manier af te binden zijt ge binnen de 5 minuten dood, t zal trouwens zo lang niet duren. Er zijn er niet veel die een schot uit dergelijk wapen overleefden ,gelijk waar ge getroffen wordt, de verwoesting en stopkracht is gewoon te groot. (voor een everzwijn op 300 meter neer te leggen is nu eenmaal punch nodig. ) Zelfgemaakte wapens, en dus doodslag met een stomp wapen, ... zowat het meest onderschatte wapen dat er is, ... het is stil, snel en dodelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Haast niemand kan zoiets betalen. Voor de verzekering, laat mij niet lachen, dat zijn geen filantropen hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daders waren gewapend en gemaskerd. Ze waren meer dan duidelijk niet daar met vredelievende doeleinden.
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk ik dus niet.
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een doodnormaal gezin, daders waren wel bekend bij de politie, blijkbaar is dat heel normaal tegenwoordig.
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of vragen om de muts af te doen.
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verzekeringen voor diefstal van handelswaar verzekeren enkel de aankoopwaarde van die handelswaar, ...
Wat wil dat dus zeggen, Als daar 30 horloges liggen, en er worden daar 25 van gepiekt, dan wordt die aankoopwaarde van die 25 horloges uitbetaald, ... maar dat is dus zonder de vaste kosten te rekenen die de winkelier heeft, en ook niet de mogelijke winst die hij op die goederen kon genereren om van te leven en of te herinvesteren... Bovendien werkt dat allemaal met collecties, een half jaar ervoor wordt de collectie van volgend seizoen besteld en uitgeleverd, daarna nabestellen kan in vele gevallen niet meer, (hangt wat af van de branche) dus zit ge met een lege winkel... en kunt ge geen winst meer maken. Zijt gerust Filosoof, een juwelier of kledingzaak zonder keiharde reserves, die in volle seizoen (vlak voor feestdagen in dit geval) overvallen wordt, en zonder marchandise komt te zitten, overleeft zo een overval niet, dat wordt het faillisement of heel zwarte sneeuw. En zelf met reserves, kunnen ze zo misschien 2 overvallen overleven, maar geen 3. Ik ken mensen die in de kledingbranche zitten, en zelf daar wil een verzekering nog nauwelijks verzekeren, of het kost u sloten vol geld aan premie en beveiliging. De enige optie die zo een man dus heeft om zijn job te beschermen, is die gasten omver knallen voor ze met zijn grief gaan lopen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waardchijnlijk veel leed en miserie gespaard voor de ouders.
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Indien het antwoord op vraag 1 ja is, vragen of het geladen is. 3. Indien het antwoord op vraag 2 ja is, vragen of ie ermee zal schieten in geval van nood. 4. .............
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk om zich persoonlijk te verrijken.
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote]Oorspronkelijk geplaatst door Dirck Pené
Wat een reacties btw! Veel rechtse mensen op dit forum? [quote] Ja want het links gespuis heeft altijd maar laten begaan. De hoogste misdaadcijfers zijn in het bastion van de PS.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 6 december 2010 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn zoon gaat niet met bivakmuts op en een pistool staan zwaaien in een juwelierszaak als hij een horloge wenst te kopen, dus de kans dat een juwelier hem neerknalt is behoorlijk klein.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop het voor jou, maar ik herhaal dat je geen garantie hebt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 6 december 2010 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |