Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: In 2011 wordt prins Filip koning.
ja 10 19,23%
nee 42 80,77%
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 6 december 2010, 23:53   #101
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Het is vooral irrelevant. Het boeit mij niet dat die man zogezegd zou kunnen vliegen. Het boeit mij evenmin dat hij een interessante gesprekspartner kan zijn. Het zou mij evenmin boeien wanneer hij op een eenwieler kegels zou kunnen jongleren terwijl hij de brabançonne blaast op een tinnen trompet. De man is, net zoals zijn vader en de rest van de familie, niet verkozen en heeft niets gedaan om mijn staatshoofd te zijn. Ik erken hem dus niet als zodanig. Maar aangezien ik er wel voor moet betalen, gebruik ik hem wel als nar. En daar kan jij niets aan doen.

Ten andere, ik heb Albert ooit ontmoet. Hij kwam onze universiteit bezoeken en er luisteren naar een aantal lezingen. Een ronduit beschamende vertoning: hij wilde dan tonen dat hij het begrepen had en stelde de domste vragen (meestal zaken die de sprekers al een keer of drie gezegd hadden). Gelukkig heeft hij dan een entourage bij, die net iets te hard lachen wanneer de vorst een flauwe grap vertelt, of die instemmend knikken wanneer hij een lompe vraag stelt. De kleren van de keizer.
En dat is dan nog niet de lompste van de stal.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 december 2010, 23:57   #102
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leuke poging. Maar laat ons even Stalin nemen. Wat is het verschil tussen Stalin die allerlei groteske bouwprojecten (transsiberische spoorweg, kanalen, mijnbouw ...) liet uitvoeren met miljoenen doden tot gevolg of Leopold II die de rubberproductie liet opvoeren met miljoenen doden tot gevolg? Ik zal je helpen: er is geen verschil. "De man" heeft Congo alleen ellende en miserie gebracht, om er zelf rijker van te worden.
De nagel op de kop!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 00:00   #103
Klarekijk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Gij kunt daar geen gesprek mee hebben aangezien dat ge enkel en alleen moogt antwoorden op de door hem gestelde vragen en wanneer ge zelf iets wenst te vragen moet ge die vragen voordien aan iemand van zijn entourage voorleggen en dan wordt er uit geselecteerd wat ge wel en wat ge niet moogt vragen. Het zou kunnen plaatsvinden dat hij anders op een van de gestelde vragen met zijn muil vol tanden staat en dat mag niet plaatsvinden natuurlijk.
Wel dat is nu juist het voorval geweest . ze hebben in Vietnam de persmensen die het niet konden nalaten hem voortdurend te beschimpen en zijn woorden te verdraaien , buitengehouden , en het resultaat was dat die man eindelijk eens zich zelf kon zijn , en op een normaal niveau kon praten met die bedrijfsleiders . Gevolg een zeer positief en intelegent gesprek .

Als uw ouders , werkgevers - Colega's - vrienden en omgeving , continu al uw woorden zouden afwegen en verdraaien, dan scheet gij nu in Uw broek man en dierf je nooit meer onder de mensen komen . Pesten op het werk , maar dan tot in uw privé , daar bezondig jij U aan .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 00:01   #104
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JP Coen Bekijk bericht
Het komend jaar zal Belgie een nieuwe koning krijgen ,Filip is zijn naam.De staat van zijn staat is nog onbekend.
Neen. Weg met de Flup, stookt hem op !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 00:04   #105
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..... Het zou mij evenmin boeien wanneer hij op een eenwieler kegels zou kunnen jongleren terwijl hij de brabançonne blaast op een tinnen trompet......
Kijk, dat zou mij nu net wel boeien. Er zijn immers niet zoveel clowns die zoiets kunnen.
Voor het overige volg ik uw stelling volkomen.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 00:06   #106
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
Ik hoop het van ganser harte! Betere anti-reclame voor België bestaat er niet.

Komaan Filip, jij wereldvreemde houten klaas, bestijg die troon!
Weg met de Flup, weg met zijn familie, weg met het Belgikske. Ze zouden de Flup moeten splitsen, net zoals België.
Oud 7 december 2010, 00:09   #107
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Steek hem beter in een beschermde werkplaats.
In een kooi ja, in de dierentuin. In zijn mooiste uniform vol medaille's, tussen de wilde beesten, zodat de toeristen er apennootjes naar kunnen gooien.
Oud 7 december 2010, 00:17   #108
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Gelukkig dat niemand hier Uw leraars van vroeger kent zeker...?
enfin hun mening is van minder belang dat er iets mis gelopen is bij je opvoeding is een gegeven hé... dat kunnen ze bij justitie beamen, nietwaar?
Die gast dat je nu persoonlijk aanvalt, wil die mischien Koning van België worden ? Want d�*�*r gaat het om, niet dat éne Xenophon al dan niet last met de justitie heeft, maar dat een blauwbloedig uilskuiken, te dom om te helpen donderen, volledig gedegenereerd door eeuwenlange inteelt, hier eventjes op de troon wil kruipen, om die triestige koningskomedie nog een generatie langer te doen doorgaan ! Smijt dat misbaksel, dat gedrocht de deur van het paleis van Laeken uit, dat hij gaat aanschuiven aan het OCMW, tussen de andere illegale immigranten.
Oud 7 december 2010, 00:21   #109
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Hier kan je vast stellen hoe intelligent die klaploper wel is.
http://www.youtube.com/watch?v=WvI3LeXjNGw
Hij is toch zo slim, mijnheer
Oud 7 december 2010, 00:23   #110
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja maar ik wou maar zeggen dat jij helemaal niks te zeggen hebt over de opvoeding of het niveau van een ander. Naar mijn weten heeft de kroonprins nooit in de bak gezeten.
Dat kan nog komen, hé. Alhoewel ik persoonlijk eerder aan de guillotine dacht
Oud 7 december 2010, 00:32   #111
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Neen, het Paleis wordt een stads- en kinderboerderij.

Als Filip wil, mag hij er altijd voor schaap komen spelen.
Liefst als halal schaap, tijdens het offerfeest...
Oud 7 december 2010, 00:38   #112
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
Nee niet baron Bekaert Steve
en hou uw geschimp maar voor Uzelf , dat verlaagt U beste Steve
Men kan dat koninklijk uitschot nooit hard genoeg beschimpen ! Dieven ! Profiteurs ! Buiten !
Oud 7 december 2010, 01:25   #113
Pieter B
Staatssecretaris

Pieter B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bovendien , zou vlaanderen beter eens terug kijken in de tijd , en eens kijken in eigen boezem , want Koning Albert I had een economisch plan dat vlaanderen echt op de kaart had kunnen zetten . maar de kleinzielig denkende republikeinen konden dat plan blijkbaar niet doorgronden en moesten het afvoeren zoals onwetende hier nu doen met Filip .
Ze hebben zich dan ook laten naaien en dat heeft vandaag nog altijd zware financiele gevolgen . De catastrofe van de Haven van Antwerpen en de westerschelde , die geintimideerd wordt door de Nederlanders, dat had onder Albert I heel anders geweest.

Dat zijn feiten van bij ons .
Wat voor een economisch plan? Nu ben ik echt benieuwd.
Oud 7 december 2010, 02:44   #114
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter B Bekijk bericht
Wat voor een economisch plan? Nu ben ik echt benieuwd.
2
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 7 december 2010 om 02:45.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 07:21   #115
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
4 mooie kinderen, een mooie vrouw en een goeie hoop vrienden. Ik gok dat hij "als mens" een mindere mislukking is dan een pak andere mensen.

4 Mooie kinderen, de vraag is, zijn die van de melkboer, de postbode, de bodyguard of van Grootpa Albert II, of om de genenpoel te verbeteren, een mix van die allemaal?

En wie weet, het is mogelijk dat een gearrangeerd huwelijk iets moois kan opleveren.Maar als ge weet dat ze speciaal een vrouwke hebben gekweekt voor je, dan ben je toch iets minder happig schat ik.

Laatst gewijzigd door maddox : 7 december 2010 om 07:21.
maddox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 08:22   #116
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Dat zegt u...
Jawel
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 december 2010, 13:22   #117
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoe laag bij de grond is het beschimpen van iemand die je nooit persoonlijk heb ontmoet ?
Hoe weet je dat ik hem nooit heb ontmoet?

Onze prins lag indertijd toen hij bij het leger was in het peleton van iemand die ik kende, de zoon van Eriksson om meer precies te zijn. De kans bestaat dus dat ik bij een bezoek aan Werner de prins heb ontmoet.
Oud 7 december 2010, 16:10   #118
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel dat is nu juist het voorval geweest . ze hebben in Vietnam de persmensen die het niet konden nalaten hem voortdurend te beschimpen en zijn woorden te verdraaien , buitengehouden , en het resultaat was dat die man eindelijk eens zich zelf kon zijn , en op een normaal niveau kon praten met die bedrijfsleiders . Gevolg een zeer positief en intelegent gesprek .

Als uw ouders , werkgevers - Colega's - vrienden en omgeving , continu al uw woorden zouden afwegen en verdraaien, dan scheet gij nu in Uw broek man en dierf je nooit meer onder de mensen komen . Pesten op het werk , maar dan tot in uw privé , daar bezondig jij U aan .
Wie of wat dwingt hem in die rol. Als hij dat niet aankan, wat houd hem tegen er de brui aan te geven.

Als ik zo, zoals gij het hier voorstelt, bijna mishandeld zou worden, dan zou ik nogal snel zeggen, " zoek het maar uit, mij niet gezien". Of is het omdat hij zijn staatspamper niet kan missen?

Laatst gewijzigd door Garry : 7 december 2010 om 16:10.
Oud 7 december 2010, 16:15   #119
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
In een kooi ja, in de dierentuin. In zijn mooiste uniform vol medaille's, tussen de wilde beesten, zodat de toeristen er apennootjes naar kunnen gooien.
Gij weet niet wat dat dat kost zeker, apennootjes. En die arme aapjes maar honger lijden om dat dat koninklijk misbaksel al die nootjes op vreet. Dat is dieren mishandeling.

Laatst gewijzigd door Garry : 7 december 2010 om 16:16.
Oud 7 december 2010, 16:19   #120
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja maar ik wou maar zeggen dat jij helemaal niks te zeggen hebt over de opvoeding of het niveau van een ander. Naar mijn weten heeft de kroonprins nooit in de bak gezeten.
Allee, dan zijn ze er toch ergens van gevrijwaard gebleven. Oef zeg wat een geluk voor die gevangene en die cipiers.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be