![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik raad je aan om je eerst voldoende te informeren over wat er juist op tafel ligt met alles erop en eraan.
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun lot is onlosmakend verbonden aan de PS.
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun lot is onlosmakend verbonden aan de PS
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja
#106 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Het gaat hem vooral om de wensen van de kiezers van N-VA
in de praktijk om te zetten, dat zijn heel wat Vlamingen ! |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien het gaat om een waanbeeld dat alleen bestaat in de hoofden van sommige Vlamingen vind ik dat groepstherapie een betere oplossing zou zijn dan de huidige onderhandelingen.
|
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat jullie nog wel ergens een handleiding "hersenspoelen" hebben liggen. De Belgische verdoving is in ieder geval uitgewerkt, hoe spijtig jij dat ook vindt. De indoctrinatie werkt niet meer, de leugens zijn ontmaskerd.
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe gaat dat? Slalommen in hun arrogantie?
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat hebt u goed gezien aangezien de tegenstand van de N-VA tijdens de laatste verkiezingen méér poorten verkeerd dan goed hebben genomen..
Desondanks blijkt wel dat zij in de sportwereld daarvoor onherroepelijk zou worden gedisqualificeerd worden ,zulke losers in de belgische politieke wereld nog een rol van belang kunnen spelen.. Dat feit alléén al duidt aan hoe ziek de patient is belgique geheten..... Terminaal mijn beste,om het nog zacht uit te drukken..... allang overleden past hier beter bij... Laten we nou maar de boedelscheiding regelen.... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 1 januari 2011 om 02:03. |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
momenteel geen boten genoeg om aan het bevel gevolg te geven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2. BDW is de enige die zegt dat het verhaal over is, de anderen willen het niet inzien en draaien vrolijk verder. BDW moet mee verderdoen zolang de koning titels blijft uitvinden. BDW weet dus heel goed dat het evrhaal over is, van saksen coburg daarentegen... 3. Zie hoger 4. De NVA wil een oplossing. De timing voor de splitsing via de kamer was verkeerd. Splitsing via de kamer werkt niet hebben we al gemerkt. Als er dan een hoopgevend alternatief is moet je dat grijpen. Of op zijn minst het niet saboteren. Ik zie hier alleen een NVA die inderdaad naar de verdamping grijpt, niet naar de revolutie. Geen bocht. 5. Zelfde verhaal als hierboven. Als je de kaarten niet mag delen, dan speel je met wat je krijgt. De NVA wil de 16 niet en kan zonder zich belachelijk te maken het initiatief aan anderen overlaten. Ze hebben toch praktisch een veto zoals de zetels verdeeld zijn. 6. Hier wordt een overmoedig lid ter orde geroepen. Niks meer, niks minder.
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 1 januari 2011 om 03:17. |
||
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is ook een vorm van onderhandelen, ik zie dat echter eerder als een vorm van onderdanig de instructies ontvangen en uitvoeren.
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het staat jou net als mij vrij om er je eigen invulling aan te geven en pakweg te stellen dat de gemiddelde kiezer N-VA heeft gestemd omdat hij vindt dat de sneeuw beter van de wegen moet geruimd worden. Ik wil jou niet overtuigen, alleen helpen.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k Probeer het nog eens kort samen te vatten. De franstalige dominantie is gebroken als: - het Brussels gewest is afgeschaft en wordt bestuurd door Vlaanderen en Wallonië - de belastingen geïnd worden door de twee deelstaten die samen een dotatie aan de federale staat overeenkomen - alle blokkages op de democratische meerderheidsregel opgeheven zijn.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |