![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Gezien je eerdere uitspraken en je campagne die je hier nu en dan placht te voeren had ik nogal sterk de indruk dat je mij viseerde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Je hebt toch bij alle kleuren klootjesvolk.
Laatst gewijzigd door artisjok : 8 januari 2011 om 19:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() zelden dat ik nog wil reageren op uw posts maar toch,
Een immigrant mag de vlamingen catalogeren & veralgemenen als wit klootjesvolk...mijn stelling dat racisme is toegelaten in één richting is daarmee bewezen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooroordelen zijn altijd een uiting van een gebrek aan kennis. Zoek het woord vooroordelen eens op in een woordenboek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Vele Roma zijn tot protestantse sekten toegetreden, en de Belgische zigeuners zijn zodanig geïntegreerd dat niemand meer weet dat ze ooit nomaden waren. Elke cultuur kan veranderen, en ik heb goede hoop dat ook de mohammedanen hun koran ooit in de vuilnisbak kieperen. Waarbij we hen gerust een handje mogen helpen door de koran en de soenna, of zo men wil de sjâri3a, te blijven behandelen als wat het is: vuilnis.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verzekeringsmaatschappijen hanteren 'wettelijk' reeds lang vooroordelen en discriminatie..omdat de kansberekening hun vooroordelen gelijk geeft..heel simpel.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vooroordelen zijn altijd een uiting van gezonde zelfbeschermingsdrang en daarom ook gerechtvaardigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Correctie, de ACTUEEL VERGAARDE DATA bevestigt hun statistieken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 januari 2011 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ook onder de Vlamingen zit er klootjesvolk. Bij de intrede van de term "klootjesvolk" op het forum heb ik dit opgezocht, en dit komt uit een lied dat Armand uitbracht in 1967 "Wat het klootjesvolk wil weten" http://www.lyricsvip.com/Armand/Wat-...en-Lyrics.html Wie is het klootjesvolk? In 1967 bracht Armand de single "Wat het klootjesvolk wil weten" uit, en introduceerde daarmee een woord dat tot vandaag gebruikt wordt om de gegoede, ignorante burger te omschrijven. “Ik had het woord gehoord in een tv-programma,” zegt Armand, ‘Zo is het toevallig ook nog eens een keer. Daarin werd een dominee gepersifleerd en die verzuchtte op een dag: ‘Mocht ik u eenmaal zijn tot tolk, Christus, welk een klootjesvolk.’ Ik werkte op de telexafdeling van Philips en ik vond dat de meeste mensen daar inderdaad zwaar zaten te klooien. Ik heb die tekst toen op de deur van de lift gehangen.” "Het nummer Klootjesvolk is nog altijd actueel. Het werd zelfs gekoppeld aan de opkomst van Pim Fortuyn. ‘Eindelijk staat het klootjesvolk op,’ schreef een krant, ‘zoals Armand destijds al voorspeld heeft.’ Lulkoek natuurlijk. Ik h�*d het helemaal niet over die mensen. Maar het woord blijft zo wel hangen.” http://nl.vivat.be/cultuur/muziek/ar...sp?pageid=1884 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alweer loop ik in de val van woordspelletjes en zandmannetjes.. ![]() Antwoord eens liever waarom verzekeringen WEL mogen discrimineren op basis van 'vooroordelen' ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 8 januari 2011 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na mijn boodschappen geef ik er eentje altijd mijn winkelwagen-euro op het parkeerterrein van de Aldi waar ik kom. Maar ja, mij hebben ze nog niets misdaan, en ik denk: als ze die euro niet nodig hebben, zouden ze hier toch niet zitten? Maar als ik hier zo één en ander lees, ben ik kennelijk naief, wat die nieuwkomers in ons land betreft...
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Naar mijn persoonlijke mening zouden ze voor geen enkel criterium mogen discrimineren. Het systeem van bonus malus is mijn inziens het enige en meest rechtvaardige systeem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is een correlatie, maar geen oorzakelijk verband.
![]() |