![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 25 januari 2011 om 14:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Staatssecretaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zwijn(tje) - cochinillo - schwein [ʃvaɪ̯n] - свинья [svʲɪˈnʲjæ] welkom - bienvenido [bjen.be.ˈni.ðo] - willkommen [vɪlˈkɔmən] - добро пожаловать Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 januari 2011 om 15:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Hij verbiedt varkensvlies te eten in zijn eigendom. Er is geen sprake van verbod van een "haram"-rundvlies bijvoorbeeld. Waar toch!? - Bovendien, hij verplicht niet (eist niet); hij verbiedt. Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 januari 2011 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Het verschil is, dat je moslims discrimineert terwijl hij niemand discrimineert (zo kan een rechter beoordelen). - De gelijkenis is dat een rechter beide contracten gemakkelijk nietig kan verklaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou voorstellen dat hij zijn binnendeuren in leder laat bekleden; Varkensleder wel te verstaan. Dan discrimineer hij ook niemand hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Staatssecretaris
|
![]() Voila! Bravo! Je bent de winnaar!
Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 januari 2011 om 15:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 januari 2011 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() met "hij" bedoel ik in die zin: de verhuurder.
Het was niet erg duidelijk. Als ik de verhuurder ben, dan zou ik dus de binnendeuren in varkensleder laten bekleden en als ik veel zin heb (wegens nogal duur) zou ik een niet-demonteerbaar glasraampje van mijn avatar laten installeren. Verder het toilet duidelijk richting Mekka draaien zonder mogelijk om er dwars op te gaan zitten! Daarmee discrimineer ik ook niemand hé? |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat je zelf van plan bent om te doen, is je eigen zaak... Je mag zelfs behangpapier met kruisjes of met het afbeelding van Jezus op de muren van je woning plakken en in je contract verbieden dat er veranderingen aan je woning (interieur) aangebracht worden door de huurder. Voor mij is het om het even eigenlijk. Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 januari 2011 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus als onze beste Halal verhuurder(Belgische variant) het volgen van zijn opgelegde regels wil wettigen, zal ie via het gerecht moeten gaan, en dan kan er op grond van "vermoeden van kontraktbreuk" een rechtzaak gestart worden, waarbij de huurder, indien in overtreding serieuze miserie kan verwachten.
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() hoe kan je nu radicaliseren door vergelijkingen te trekken? Het is net door de dingen te ver-GELIJK-en dat je conclusies kan trekken.
Iemand die vindt dat een moslim het recht heeft om zijn appartementen aan moslims-only te verhuren, moet dan tegelijk toch ook wel aanvaarden dat andere mensen hun appartement enkel aan niet-moslims willen verhuren. Gelijke monikken, gelijke kappen nietwaar. Of zullen we zeggen: gelijke muzelvrouwen, gelijke sjallekes? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 25 januari 2011 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik heb daaromtrent ook zoiets gepost (gebaseerd op mijn mening daaromtrent) Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 januari 2011 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 25 januari 2011 om 17:43. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even kort door de bocht. Als die halal verhuurder met die regeltjes wegkomt, dan kunnen anderen met soortgelijke voorwaarden het hetzelfde doen.
Misschien eens een testcase opzetten? Een verhuurkontrakt in deze stijl Alleen bio voeding. Geen nachtelijke eetfestijnen. Verwarming niet boven de 18°C Geen airco. Geen kunstmatige textielen. Geen gemotoriseerde voertuigen op't erf.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 25 januari 2011 om 17:45. |
![]() |
![]() |