Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 februari 2011, 00:56   #101
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Niet mee eens hoor. Sommige mensen die weten dat ze gaan sterven willen geen tijd verliezen aan oude tegenstanders maar die tijd besteden aan familie en vrienden. Misschien wilde z�*j geen contact. Je weet het niet.

Daarnaast vind ik alle commentaar erg overdreven. Kan FDW het niet gewoon hebben gemeend? Dat je politiek tegenstanders bent wil toch niet zeggen dat je elkaar niet respecteert als mens? Hij was haar ''partijleider'' en dus werd van hem verwacht dat hij iets zou zeggen, had hij dan moeten zwijgen? Dan had je de reacties moeten horen over ''harteloosheid'' e.d. Had hij haar dan moeten afbranden? Hetzelfde. Hij heeft gewoon netjes zijn respect betuigd.

FVH zit nu vol verdriet en slaat op dit moment om zich heen naar iedereen waarvan hij denkt dat die zijn vrouw heeft dwarsgezeten. Erg begrijpelijk allemaal. Ieder speelt de rol die hij/zij moet spelen. Dat er mensen zijn die op dit moment de negatieve emoties bij hem en anderen willen ''voeden'' vind ik erg bedenkelijk. Het is toch weer politieke recuperatie van een menselijk drama.
Waarom zouden we moeten interpreteren? Wat Vanhecke heeft gedaan, doet enkel iemand met het hart op de juiste plaats en de principes hoog in het vaandel. Respect. De rest is voor mij bijzaak. Voer voor aan de toog.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 01:00   #102
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Waarom zouden we moeten interpreteren? Wat Vanhecke heeft gedaan, doet enkel iemand met het hart op de juiste plaats en de principes hoog in het vaandel. Respect. De rest is voor mij bijzaak. Voer voor aan de toog.
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel: FDW heeft respect betuigd, FVH heeft zich een groot man getoond. De rest is verdriet en oud zeer. C'est ça.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 01:01   #103
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel: FDW heeft respect betuigd, FVH heeft zich een groot man getoond. De rest is verdriet en oud zeer. C'est ça.
ja, akkoord
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 03:12   #104
Pin en Puk
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Dat Dewinter had moeten zwijgen is wel waar, maar dat Van Hecke nogmaals een openlijke oorlog start in de media, en daar de naam van de nu populaire Morel voor gebruikt vind ik ook niet echt netjes.
Het is/was wel zijn vrouw hé
Van Hecke zegt wat hij wil (met reden) indien het over zijn overleden echtgenote gaat
Pin en Puk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 08:09   #105
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Dewinter is vriend van Israël en de joden, heeft dus absoluut niets met Adolf Hitler te maken.
Dewinter is vooral een vijand van de moslims en in die zin een objectieve bondgenoot van Israel en de joden.

En dit volgens het adagium:
"de vijand van mijn vijand is mijn (voorlopige) vriend."
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 16:02   #106
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk Bekijk bericht
Het is/was wel zijn vrouw hé
Van Hecke zegt wat hij wil (met reden) indien het over zijn overleden echtgenote gaat
Zelfs als het niet zijn vrouw was heeft hij het recht om zijn ongenoegen over het verleden te ventileren.
Of hij er, nu eindelijk de spotlights die zijn eigen carrière op de meest walgelijk wijze hebben gefnuikt eindelijk op hem zijn gericht, moreel goed aan doet om na te trappen naar een oude strijdmakker van wie hij, gezien zijn eigen verleden én dat van zijn overleden echtgenote, zeer goed weet dat deze geen eerlijke kans krijgt om zich te verdedigen is een ander paar mouwen.
Ik ben steeds een bewonderaar geweest van de hardnekkigheid, de standvastigheid en de gentlemenslike manier van werken van Frank.
Hij valt mij hier serieus tegen.

Desalnietemin vind ik het dood- en doodzonde dat deze kanjer voor het VB verloren is.
Oud 12 februari 2011, 16:53   #107
luc broes

Standaard

Citaat:
Dat Dewinter had moeten zwijgen is wel waar, maar dat Van Hecke nogmaals een openlijke oorlog start in de media, en daar de naam van de nu populaire Morel voor gebruikt vind ik ook niet echt netjes.
Inderdaad!
Oud 12 februari 2011, 17:03   #108
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatosk Bekijk bericht
De relatie tussen Morel & Vanhecke ging het belang wel aan. Als partij van de traditionele gezin was het gesmos tussen die 2 geen goede zaak aangezien beide getrouwd waren. Daarbij kwam dan nog eens dat ze het eerst nog ontkenden wat hun geloofwaardigheid niet ten goede kwam.

Maar vanhecke mag blij zijn dat het VB de vuile was niet buiten hangt net zoals men dat niet over Morel deed. Hun uitlatingen tegen het VB was dan ook het de druppel die de emmer deed overlopen.
Niet correct!

Beide waren gescheiden.
Oud 12 februari 2011, 17:05   #109
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Jawel, je kan niet privé doen wat je in het openbaart verfoeit.
Dat heet geloofwaardigheid.
Juist!
Oud 12 februari 2011, 17:08   #110
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
het VB had geen probleem met de scheiding van Vanhecke, maar wel dat hij een nieuwe vriendin had, van hypocrisie gesproken.
En ik projecteer niks, ik stelde enkel gelijkaardige feiten vast bij die twee partijen.
Niet juist!

Het ging over de politieke gevolgen.
Oud 12 februari 2011, 17:09   #111
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Indien zijn relatie met Morel pas begon, nadat hij al gescheiden was (of al aan het scheiden was) heeft hij zelfs niet naast de pot gepist.
dat was ook zo!

Niets op aan te merken.
Oud 12 februari 2011, 17:15   #112
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Als Dewinter gezwegen had kreeg hij ook kritiek omdat het hem zogezegd niks kan schelen. Het is gewoon nooit goed. Dewinter is altijd de sigaar bij sommigen.
Dat is ook juist

FDW zegde dat de multiculturele samenleving een ramp is (op zij manier en voor zijn publiek). En heel de mediameute is heilig verontwaardigd.

Nu zeggen Merkel, Cameron en Sarko juist hetzelfde, (op hun manier en voor hun publiek) en de meute roert zich heel wat minder!

Laatst gewijzigd door luc broes : 12 februari 2011 om 17:15.
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 17:53   #113
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Dat is ook juist

FDW zegde dat de multiculturele samenleving een ramp is (op zij manier en voor zijn publiek). En heel de mediameute is heilig verontwaardigd.

Nu zeggen Merkel, Cameron en Sarko juist hetzelfde, (op hun manier en voor hun publiek) en de meute roert zich heel wat minder!
Ziedaar de perfiede macht van de media...en de domme Vlaming loopt daar natuurlijk met open ogen in...spjitig...
Oud 12 februari 2011, 20:58   #114
Ratatosk
Europees Commissaris

Ratatosk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Niet correct!

Beide waren gescheiden.
Tuurlijk.
Oud 12 februari 2011, 21:01   #115
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
Zelfs als het niet zijn vrouw was heeft hij het recht om zijn ongenoegen over het verleden te ventileren.
Of hij er, nu eindelijk de spotlights die zijn eigen carrière op de meest walgelijk wijze hebben gefnuikt eindelijk op hem zijn gericht, moreel goed aan doet om na te trappen naar een oude strijdmakker van wie hij, gezien zijn eigen verleden én dat van zijn overleden echtgenote, zeer goed weet dat deze geen eerlijke kans krijgt om zich te verdedigen is een ander paar mouwen.
Ik ben steeds een bewonderaar geweest van de hardnekkigheid, de standvastigheid en de gentlemenslike manier van werken van Frank.
Hij valt mij hier serieus tegen.

Desalnietemin vind ik het dood- en doodzonde dat deze kanjer voor het VB verloren is.
Volledig akkoord.
Herr Oberst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 21:07   #116
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Ze was toch ook zeker geen slechte politica en had toch wel wat vrouwelijke kiezers achter haar. En voor de rest, ge kent dat hé, over de dode geen slecht woord.
Ik zeg niet dat ze geen politiek talent was, maar groot politiek talent is toch nog iets anders. Als je enkel de vrouwen apart bekijkt dan behoort ze zeker wel tot de beste van de klas hier in Vlaanderen.

De manier waarop zij met haar ziekte omging vormde voor velen mensen een grote inspiratiebron en dat maakt haar zeker wel een "grote" dame.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 21:53   #117
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Mee eens.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 21:57   #118
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Ik zeg niet dat ze geen politiek talent was, maar groot politiek talent is toch nog iets anders. Als je enkel de vrouwen apart bekijkt dan behoort ze zeker wel tot de beste van de klas hier in Vlaanderen.

De manier waarop zij met haar ziekte omging vormde voor velen mensen een grote inspiratiebron en dat maakt haar zeker wel een "grote" dame.
Dat mag wel gezegd zijn.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 22:03   #119
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daarom dat ik de vraag stel, wie trapt hier wie na? Sommige beweren dat het Dewinter is die na trapt maar daar ben ik helemaal nog niet zo van overtuigt. Dat het serieus scheef zit tussen de twee ex vrienden is wel meer dan duidelijk. Het blijven politici hé, en die hebben nu eenmaal geen van allen last van een hoog scrupule gehalte.

Laatst gewijzigd door Garry : 12 februari 2011 om 22:06.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 februari 2011, 23:31   #120
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Dewinter is al een tijdje de trappers kwijt. Zielig hoe hij de dood van Morelleke probeerde te gebruiken.

"Ik heb haar binnengehaald". Juist, Filip, maar je hebt haar ook buitengeschopt. Toen ze bleek persoonlijkheid en charisma te hebben en meer dan de stille Bimbo aan je zijde wilde zijn, hé.

"Ze had zoveel talent". Waarom heb je dat talent dan buitengewerkt, Filip? Zou het kunnen dat ze net iets teveel talent had?

"Tja, we waren botsende persoonlijkheden." Persoonlijkheden botsen niet "zomaar", Filip. Ze botsen om een reden. Misschien omdat de ene persoonlijkheid de onregelmatige financiële verrichtingen binnen de partij van de andere persoonlijkheid begon aan te klagen?

Dat Dewinter niet snapt dat zijn poging tot misbruik van de dood van Morel een reactie van Vanhecke ging uitlokken, wijst niet op groot inzicht.
Helias is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be