![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is eigenlijk precies wat ik bedoel: FDW heeft respect betuigd, FVH heeft zich een groot man getoond. De rest is verdriet en oud zeer. C'est ça.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja, akkoord
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van Hecke zegt wat hij wil (met reden) indien het over zijn overleden echtgenote gaat |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dit volgens het adagium: "de vijand van mijn vijand is mijn (voorlopige) vriend." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Of hij er, nu eindelijk de spotlights die zijn eigen carrière op de meest walgelijk wijze hebben gefnuikt eindelijk op hem zijn gericht, moreel goed aan doet om na te trappen naar een oude strijdmakker van wie hij, gezien zijn eigen verleden én dat van zijn overleden echtgenote, zeer goed weet dat deze geen eerlijke kans krijgt om zich te verdedigen is een ander paar mouwen. Ik ben steeds een bewonderaar geweest van de hardnekkigheid, de standvastigheid en de gentlemenslike manier van werken van Frank. Hij valt mij hier serieus tegen. Desalnietemin vind ik het dood- en doodzonde dat deze kanjer voor het VB verloren is.
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Inderdaad!
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Beide waren gescheiden.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Juist!
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
Het ging over de politieke gevolgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Niets op aan te merken.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
FDW zegde dat de multiculturele samenleving een ramp is (op zij manier en voor zijn publiek). En heel de mediameute is heilig verontwaardigd. Nu zeggen Merkel, Cameron en Sarko juist hetzelfde, (op hun manier en voor hun publiek) en de meute roert zich heel wat minder!
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 12 februari 2011 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#115 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
|
![]() Citaat:
De manier waarop zij met haar ziekte omging vormde voor velen mensen een grote inspiratiebron en dat maakt haar zeker wel een "grote" dame. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat ik de vraag stel, wie trapt hier wie na? Sommige beweren dat het Dewinter is die na trapt maar daar ben ik helemaal nog niet zo van overtuigt. Dat het serieus scheef zit tussen de twee ex vrienden is wel meer dan duidelijk. Het blijven politici hé, en die hebben nu eenmaal geen van allen last van een hoog scrupule gehalte.
Laatst gewijzigd door Garry : 12 februari 2011 om 22:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Gouverneur
|
![]() Dewinter is al een tijdje de trappers kwijt. Zielig hoe hij de dood van Morelleke probeerde te gebruiken.
"Ik heb haar binnengehaald". Juist, Filip, maar je hebt haar ook buitengeschopt. Toen ze bleek persoonlijkheid en charisma te hebben en meer dan de stille Bimbo aan je zijde wilde zijn, hé. "Ze had zoveel talent". Waarom heb je dat talent dan buitengewerkt, Filip? Zou het kunnen dat ze net iets teveel talent had? "Tja, we waren botsende persoonlijkheden." Persoonlijkheden botsen niet "zomaar", Filip. Ze botsen om een reden. Misschien omdat de ene persoonlijkheid de onregelmatige financiële verrichtingen binnen de partij van de andere persoonlijkheid begon aan te klagen? Dat Dewinter niet snapt dat zijn poging tot misbruik van de dood van Morel een reactie van Vanhecke ging uitlokken, wijst niet op groot inzicht. |
![]() |
![]() |