![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me overigens niet herinneren dat ik de naam 'Mao' hier in mijn mond heb genomen, laat staan dat ik die naar u toegeschoven zou hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk Sus, je was zelf bezig over dit onderwerp en de foto was duidelijk een arbeider in het mao-regime, ik stel vast dat je geen argumenten wil toevoegen daar je zelf inziet dat je kant nog wal raakt in deze kwestie. Mijn punt blijft dus staan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken dat soort firmas: men denkt wat de baas denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat begrijpt u derhalve niet aan: Citaat:
Ik noteer tevens dat het tonen van een foto van een arbeiderskostuum voor u blijkbaar gelijk staat aan "Je schuift hier die walgelijke mao naar mij". Vreemde werkelijkheidsopvatting. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Uitstekelbaars. Dan weet u ook meteen wat u te doen staat.
Goedendag en ingerukt! Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 26 februari 2011 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn argument was een reactie op uw schrijven Sus, het gaat hem erover hoe een bedrijfsdictatuur deze domme onderbroekregels oplegde waarom en met welk recht. Dit voorbeeld haalde jij aan met het argument, "zijn geld dus hij is baas". Ik mag daar mijn visie en mijn gedacht over geven, ongeacht jij dit al dan niet wil aanvaarden. Mijn visie was duidelijk, we werken in een dictatuur waar we moeten zwijgen en ja knikken, dus we leven in een schijndemocratie, in weze hebben wij niets te zeggen of goed te keuren. Als jij verder hier niets aan wil toevoegen, dan doe je maar. Dat maakt voor mij de zaak niet. I |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me een goed idee, een bredere, objectieve en niet indoctrinerende kijk lijkt me beter dan de huidige. Maar vanaf welke leeftijd? Zou het niet beter zijn dat men met godsdienstlessen op een latere leeftijd begint? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=602TF08P Ik vrees dat Jan Van den Berghe of de doorsnee moslimouder evenmin echt warm zouden lopen voor mijn voorstel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel staat er in de voorschriften dat ze niet met ontbloot bovenhoofd onder de hemel mogen lopen.... die hoed is dan een oplossing als het ware... net zoals de vrouwen bijna allemaal pruiken dragen : 't is dat of ook een bedekking. Idem dito wordt er gesproken in de Koran dat de vrouw zich moet bedekken, haar schoonheid naar andere mannen niet mag laten zien, hoe ze dat dan weer oplossen is nogal verschillend. Ach wie weet.... komt het ook nog tot dezelfde pragmatische pruiken-oplossing ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet in het politiekantoor, niet in het stadhuis (mijn dochter moest laatst haar ID kaart ophalen: er zaten 200 "vreemdelingen" voor haar! maar géén jodenhoed) Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 27 februari 2011 om 05:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar ik kan me vergissen natuurlijk. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 27 februari 2011 om 05:32. |
|
![]() |
![]() |