![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou een vrouw die geen Nederlands kent niet geholpen mogen worden in een ziekenhuis?
![]() |
![]() |
#102 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Gouverneur
|
![]() Niet geholpen mogen worden is één ding, je klachten kunnen omschrijven is een andere zaak. Zelfs ik merk soms moeiljikheden als ik in Brussel naar een dokter wil gaan die enkel frans spreekt. Gelukkig nu een goede nederlandstalige huisartse gevonden.
Laatst gewijzigd door Bollywood : 5 april 2011 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht dat men tweetalig les kreeg op de Belgische scholen. Of vergis ik me daarin?
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als jij iedereen in zijn eigen taal wil aanspreken in een land dan heb je een serieus probleem (waar vind je alle tolken) hoe ga jij aan werk raken als je niet eens de taal spreekt? Veel geluk,... laat staan dat je kan functioneren in het bedrijf dus een selectie op basis van taal vind ik maar normaal. Dit verandert wel als je op ras gaat selecteren. Je moet het ook niet persoonlijk opnemen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |