![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Imbecilitiet = collaboreren met een ideologie/religie die uw natuurlijke geaardheid fundamenteel verwerpt en veracht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet me wel even de tijd geven om een paar draden op te zoeken waar men in de ene draad Vangheluwe terecht verkettert en in een andere draad de islam zit op te hemelen.
En nee, namen ga ik niet noemen, zoek die zelf maar op als je ze wil hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herhaal: wie, waar, wanneer? Met linkjes graag.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij KAN geen namen noemen, want je onnozele gelul is compleet uit de lucht gegrepen, zoals dat bij jou altijd het geval is.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 april 2011 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Banneling
|
![]() Het tijdelijke dementietruukje en linkjeszoekenhuiswerk daar heeft Arti een patent op dus opletten..
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en?
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft dus bij men. Je kan je eigen bewering dus niet hard maken.
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel voor dat we als compromis zowel Vangheluwe als Mohammed vervolgen. Of wacht, nee, Mohammed is al een jaar of 1300 dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Ik stel als compromis voor dat we Vangheluwe opknopen en hem na zijn dood heilig verklaren in Rome , een basiliek openen in Zijn naam en een evangelie naar hem vernoemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien het vaticaan nog enige geloofwaardigheid rest, gaat die instelling over tot het laïciseren van Van Gheluwe. Mogelijk zou hij dan toch zijn royale pensioen van om en bij de 2.500€ kunnen zien omgezet worden naar zo'n plusminus 900€.
Toch nog een heel klein beetje gerechtigheid, op dat moment. Maar, ik maak me weinig illusies.
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() De man is gestraft:
2500 euro pensioen + gratis kost en inwoon in de Loirestreek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Rome zo passief blijft, daarvoor zijn het kaloten.
Dat het gerecht niet meer kan, wegens verjaring, dat is nu zo eenmaal, die regels van verjaring bestaan al heel lang ... daar leg ik me - voor dit geval - bij neer (ik bedoel: daar moeten wetten veranderd worden, en liefst nogal gauw). En wat ik nu ga zeggen, is zeker niet om vuil Rogeetje te verschonen, helemaal niet, maar dat neefje van hem, is ook maar een vettig ventje: eerst oompje een paar miljoenen (oude frankskes) afluizen (afpersen, stelen van de kerk en van de erfgenamen ..) , en hem dan verklikken .... dat is ook maar beschamend. Trieste familie .... waarschijnlijk allemaal nogal kaloten. (en de islam-gasten zijn just 't zelfde)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Ik vind een pers die in de waan van haar sensatiezucht denkt voor niets nog respect te moeten hebben (noch voor een gegeven woord, noch de beslotenheid van een kloosterorde) even gevaarlijk voor de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Al die joernalisten in 't gevang en nonkel Roger biechtvader in een weeshuis maken, hé?
|
![]() |
![]() |