![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is FDW bekwam om als Minister President te fungeren ? | |||
Neeeen ! Doe Vlaanderen dat niet aan !! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 22,50% |
Yes ! Eindelijk gaan we vooruitgang boeken ! |
![]() ![]() ![]() |
28 | 70,00% |
Grapjas..who cares... |
![]() ![]() ![]() |
3 | 7,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Burger
|
![]() Soms begrijp ik de media niet goed, iedereen weet nu toch reeds dat FDW een zeer goed debater is en zich niet voor een g*t laat vangen.
Waarom vragen ze dan mensen die te jong, te extreem, te onervaren zijn om vragen af te lezen en soms een persoonlijk onaangepast nummertje te doen ? Ik kan dat niet volgen, FDW scoorde hier absoluut door gewoonweg te willen antwoorden op "kille" vragen waarvoor een antwoord niet nodig was. Zijn voorstel voor integratie scholen blijft één van de betere, hoor maar eens na in het onderwijs. Een eerlijk debat, is onmogelijk, op een door de staat betaalde zender maar kneusjes moeten toch niet met hun ogen komen te rollen. FDW pakte zelfs de allochtoonse van dienst in...door haar een complimentje te geven. Debat ? Ik vrees dat FDW nog lang zijn gelijke niet gevonden heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Partijlid
|
![]() Ik heb het ook gemist. Iemand enig idee waar ik het eens zou kunnen bekijken?
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Der is iets raars aan de hand op het forum. Ik reageer op iets van Neruda (mongooltje) en mijn reactie staat VOOR hetgeen neruda schrijft ???
OOk merk ik dat het kleurtje aanblijft als nog niet gelezen alhoewel ik het wel gelezen heb.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.rsf.org/article.php3?id_article=8247 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Kent ge iets van mongooltjes neruda ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Of dacht U dat op Vlaams Blok feesten kinderen en andersvaliden niet welkom waren ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() Ik zweer U op het hoofd van alle mongooltjes die ik ken dat het zo niet bedoeld was verhofstadthater.
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
enfin dit terzijde..ben ik van mening dat deze mensen inderdaad recht hebben op alles in onze maatschappij , maar we weten allemaaal dat dit alleen kan met professionele begeleiding..wat ik zeer goed vind..de dochter van mijn buren is zo'n buitengewoon kind en is een schat van een mens...maar dat een aantal elementen tijdens een haatdragende feestijn hier misbruik van maakt moet ik echt van braken..... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Geef toe dat je er soms serieus naast kan zitten met Uw schrijfsels... verdwalen noem ik dat.
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#114 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#115 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
..."haatdragend festijn"... ?? Hoe zit het met Uw eigen haat tegenover deze "elementen" (lees : sympathisanten van het Vlaams Blok) ? Heeft U die nog onder controle ?
![]() |
![]() |
#116 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hou uw belachelijke zever over "opheffing van klassen" voor u zelf! Mensen zijn fundamenteel ONGELIJK, en daaruit vloeien ook verschillende gedragingen en verschillende resultaten van handelen voort. Hoog tijd dat jullie de realiteit eens gaan aanvaarden. ![]() Wie die resultaten niet wil aanvaarden en ten allen prijze gelijkheid wil creëren moet dat wel doen door onderdrukking en discriminatie. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() Neruda schreef :
"enfin dit terzijde..ben ik van mening dat deze mensen inderdaad recht hebben op alles in onze maatschappij , maar we weten allemaaal dat dit alleen kan met professionele begeleiding..wat ik zeer goed vind..de dochter van mijn buren is zo'n buitengewoon kind en is een schat van een mens...maar dat een aantal elementen tijdens een haatdragende feestijn hier misbruik van maakt moet ik echt van braken....." Maar we weten allemaal : dat is meetal de inleiding van iets waarmee ge een discussie tot een einde wilt brengen. Neen we wete niet allemaal Neruda. Dat is een doodslaan argument dat totaal geen argument is. En dan hetgeen ge vervolgt na die we weten allemaal namelijk : "Dat dit ALLEEN kan met professionele begeleiding" Als ge wilt klappen over uitspraken en braken dan hebt ge der hier een in mekaar geflanst Neruda. Uwen uitleg is simpel weg : steekt ze weg in een home zodat we ze niet zien en der zeker nie mee geconfronteerd worden. Wat een belediging voor de ouders die hun kinderen met het Down syndroom wel thuis opvangen, verzorgen en vooral liefde geven. U verklaart die mensen eventjes onbekwaam. Inderdaad daar moet ik van braken.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is overigens al evenzeer bedenkelijk en een treffende illustratie van het "niveau" van de gemiddelde anti-VB'er om een standpunt van het VB aan te vallen dat er juist op gericht is de volksgezondheid te beschermen én dan nog gebaseerd is op het principe dat voorkomen beter is dan genezen. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, "de lagere sociale klassen"? Als we sommige anti-blokkers moeten geloven, pest het Blok hiermee haar eigen kiezers. Je gaat nu toch niet beginnen inzitten met Blokkiezers, Piano?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar heb ik weer eens een iets leukere uitzending gemist.
Maar ik heb wat anders te doen dan domweg politieke smoelen te bekijken op TV en 99% van de tijd is dat soort uitzendinge het bekijken niet waard. Vlak vóór de verkiezingen houden ze "goed nieuws show" en beloven ze toch wat ze willen en als puntje bij paaltje komt is het enige wat telt hun eigen zitje. Ook typerend is dat links en rechts een tegenovergestelde visie heeft over het optreden. Ieder blijft bij zijn waarheid. Wie er stemmen gewonnen heeft zullen we binnen een weekje zien. En dan maar schimpen over het gemiddeld IQ van de kiezer !