![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed zo , nu nog enkele "bepaalden" overtuigen dat men hier zo'n dingen eet en we zijn een stap dichter bij een vredelievende maatschappij... Om nog maar niet te spreken over de gunstige impact op het milieu als men stopt met eten van over héél de wereld naar hier te verhuizen ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
how can you have any pudding if you didn't eat your meat? Is er bij mij ingestampt doorheen het opgroeien (en 't liedje ook ![]() 1 feit is klaar en duidelijk soep met varkensvlees is gewoon voedender dan zonder en daar zou het om moeten draaien.
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Raar toch dat men nog nooit gehoord heeft van het VERBOD op uitdelen van soep voor daklozen op basis van runderbouillon? Daarmee sluit men namelijk �*lle hindoe daklozen uit en moeten die ter plekke gaan verhongeren, toch?
En waar hoor ik de verplichting voor islamitische soep bedelers om ervoor te zorgen dat ze ook keuzemogelijkheid hebben, en dus ook de mogelijkheid tot erwtensoep met spekskes? Of zijn het enkel de dhimmies die in alle onderdanigheid halalsoep voor de hogere klasse dakloze moslims moet aanbieden? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 juni 2011 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Man man man
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
Man man man
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Die gespeelde naïviteit is best aandoenlijk. Natuurlijk is het lam van die moslims om voor zulke futiliteiten naar de rechtbank te trekken (en nog veel lammer van die rechtbank om daarop in te gaan), maar het is even lam als groepjes of partijen nog nooit iets ondernomen hebben op sociaal vlak (het sociale luik van het VB past op een bierkaartje) ineens de zogenaamde grote weldoener gaan uithangen, met als enige doel mensen te beledigen, om daar dan achteraf te kunnen over klagen. Mijn standpunt daarover is altijd al duidelijk geweest: iedereen mag beledigen. Maar doe er dan alsjeblieft niet zo hypocriet over.
Laatst gewijzigd door Steve_M : 10 juni 2011 om 13:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand eten geven is beledigen en een dakloze mag ondertussen niet eens meer genieten van een gratis bordje met gemarineerde varkenslapjes omdat men geen zwijn mag uitdelen als goed doel ...
![]() Goed bezig , welkom in de wereld der verdraagzaamheid ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar we het over hebben zijn stalletjes met muzelmaanse hulpverleners ( ![]() Klinkt raar als je even de rolletjes omdraait hé. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 juni 2011 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
2) de vergelijking trekt op niets.
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kinderen hebben dus de keuze tussen halal en niks. Of uiteraard de keuze om thuis te blijven en niet op bosklassen (met halal-only voedsel) te gaan. Het halal only voedsel is er omdat de muzelmensen weigeren hun kinderen gewoon eten op te eten (niet varkensvlees, GEWOON ETEN). de vergelijking trekt op niks: mensen die gratis soep uitdelen aan hongerigen MOETEN zich onderwerpen aan de keuze van de muzelmaanse hongerigen (de moslimkinderen in school) of ze mogen NIKS geen soep meer uitdelen aan de niet muzelmannen (mijn kinderen in school die dus mogen verhongeren als ze weigeren om halal kost te eten ). hoezo: geen vergelijking? Trouwens: hoe kan men iemand verplichten om enkel te kopen bij de muzelman achter de hoek? Is d�*t volgens de AD en AR wetten? Dat is nochtans wat halal is: eigen muzelvolk eerst in de winkel. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 10 juni 2011 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dhimmiepraat.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet katholiek, maar mijn soep mag gerust met wijwater gemaakt worden. Ik ben islamhater, maar mijn (lams)kortletjes mogen ritueel geslacht zijn, met hun hol naar Mekka of Medina, maakt me geen zak uit. Als ik iets niet lust, of de bereidingswijze niks vind, dan eet ik het gewoon niet, maar ik gun anderen hun pretje met bijvoorbeeld hun stinkniertjes, hun vieze venkel, of hun vunzige vetten darm. Leg het me eens uit waarom ik, als intolerante smeerlap, niet beledigd ben en de vredelievende tolerante islamieten wél voortdurend op hun pikje getrap zijn, en zich in het kruis getast voelen. Leg het me eens haarfijn uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | ||
|
![]() Citaat:
Er is niets dat het eten van die voeding in de weg staat, maar inderdaad als ge er op staat dat het eten van uw kinderen biologisch, duur en niet genetisch gemanipuleerd is (wat heel moeilijk zal te vinden zijn trouwens), dan houdt ge uw kinderen beter thuis, ja. Citaat:
Ge weet heel goed wat de bedoeling was van het VB, ge moet daar niet gespeeld verontwaardigd over doen.
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Hmmm, venkel, lekker.
Citaat:
Als ik u dan bewust (niet uit vergetelheid) venkelsoep, met daarna vis op een bedje venkel en venkelaardappeltjes, met als dessert een venkelsorbet voorschotel. Hoe gaat ge u voelen?
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit het handboek voor moreel gedrag van Alboreto?
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Mensen die soep uitdelen uit humanitaire overwegingen verdienen respect. Ik denk dat we het daar wel over eens zijn. Mensen die soep uitdelen uit racistische overwegingen moeten er rekening mee houden dat een aantal mensen dit zullen veroordelen. En ik ben een van deze mensen, ok?
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |