![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
indien je je als allochtoon blijft profileren, ook al ben je de x-de generatie die hier woont, zal je altijd als allochtoon worden bekeken, dat zeg ik. En dat mij dat stoort, de overduidelijke aanwezigheid van islamitische allochtonen, dat stoort me zeer zeker en die mogen inderdaad met zen allen uit dit land verdwijnen. Het zou de planeet en zijn bewoners trouwens meer goed dan kwaad doen indien de islam en zijn volgelingen INTEGRAAL van de planeet zouden verdwijnen.
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dankjewel. Dat zijn inderdaad een hoop mooie aanvullingen. Wat me ook opvalt is dat jouw bronnen het stiekem toch wel eens zijn met mijn verhaal. Ook Antillianen en Surinamers gaan opvallend vaak de fout in. Ben je het met mee eens dat "de Islam"/de Islamitische achtergrond van bijvoorbeeld Marokkanen dus in ieder geval nooit de complete verklaring van hun oververtegenwoordiging kan zijn?
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
![]() Citaat:
Bovendien, de manier waarop jij je kleed is waarschijnlijk nou ook niet beaald traditioneel. Had je daar een eeuw gelden mee in het straatbeeld gepast? Dat je vindt dat nieuwkomers zich moeten aanpassen, daar kan ik in komen. Zeker tot op een bepaalde hoogte mag je dat verwachten. Een inburgeringsexamen bijvoorbeeld, hoewel misschien op sommige punten een beetje kleinburgerlijk, zorgt er wel voor dat al die mensen de taal in ieder geval in de basis beheersen. Maar in de politiek moet je uitgaan van de situatie zoals deze nu is. Vanuit die situatie gezien: Wat maakt jouw opvoeding, jouw culturele achtergrond en jouw stijlkeuzes beter dan die van een ander mens dat ook niet kon kiezen waar hij geboren werd, en waarom betekent dit dat die foute keuzes dan maar allemaal de deur uit gezet moeten worden? Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van Antillianen is bekend dat het de officieuze politiek is (of was) van de Antilliaanse regering om de lastposten van daar naar Nederland te sturen: Jeugdige criminelen van Sint Maarten moeten naar Nederland worden gestuurd voor scholing en heropvoeding. Dat wil de Antilliaanse staatssecretaris van Justitie Erno Labega. Hij vindt dat Nederland hiervoor betere voorzieningen heeft. De Antilliaanse staatssecretaris wil met minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) over de kwestie in gesprek. Donner bezoekt de eilanden volgende week. http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuw...d-sturen.dhtml Dan is het natuurlijk niet zo raar dat Antillianen ook hoog scoren als immers een groot deel van de Antilliaanse criminelen in Nederland zit. Dat geeft dan ook een vertekend beeld ten opzichte van bijvoorbeeld criminele Marokkanen. Dit stukje uit 2005 is ook veelzeggend: De minister-president van de Antillen is echter boos geworden op Nederland. Had hij er net voor gezorgd dat die kansarme paupers uit de Antillen uit het land vertrekken zodat hij van ze af was, gooit Nederland naar zijn mening roet in het eten. In Den Haag wil minister Verdonk namelijk dat kansarme criminele Antillianen worden teruggestuurd naar hun eigen land. Dan zit hij er weer mee opgescheept. Is dat even balen! Dat vind hij nu ook. Hij wil geen criminelen in zijn land. Ja dag, wij ook niet. Retour afzender dus. "Dat is schending van mensenrechten en je reinste discriminatie!" roept meneer Ys. Wij moeten het maar accepteren dat ons land wordt overspoeld door criminele en kansarme buitenlanders. Want eerlijk is eerlijk: over die groep gaat het nu. Over de goede mensen hoor je nauwelijks wat. Wat hij loopt te verkondigen komt nogal hypocriet over. Hij wil die mensen zelf ook niet (terug), terwijl Nederland ze volgens hem niet mag weigeren. http://www.misdefinitie.nl/index.php?nieuws=61&pagina=1
![]() |
![]() |
#105 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kunnen ze niet "politics.nl" maken en beginnen erover te discussiëren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
|
![]() Citaat:
Daarnaast lieten je cijfers ook nog zien dat Surinamers ook niet altijd lieverdjes zijn. Surnamers zijn vooral ten tijde van de onafhankelijkheid hier naartoe gekomen, die keus kregen ze. Hier wonen nou ongeveer half zo veel Surinamers als daar. En in mijn eerdere bron viel de Dominicaanse republiek ook op. Zijn deze landen allemaal hun best aan he doen om de grootste raddraaiers naar Nederland te sturen? Citaat:
Dat kon jij niet weten, maar zijn schrijfselen zijn niet veel waard.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 juni 2011 om 19:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() Omdat er te weinig Belgen (Belgen ja, .be volgens uw eigen logica) zijn die goede bronnen over de situatie bij hen aandragen. Dus wierpen wij eens een half oog op het politieke en sociale klimaat in beide landen en concludeerden we dat de situaties wel sterk op elkaar zullen lijken. Vandaar dat er met Nederlandse data gewerkt kan worden.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 juni 2011 om 19:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Mijn eigen logica?
Wat is .be volgens uw eigen logica dan? Citaat:
Weinig of geen? Citaat:
En al definitieve conclusie uitgetrokken? Of waarmee zijn jullie hier bezig? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest het voorbeeld van Jezus zijn handel en wandel daarmee bedoeld worden zou alles peis en vree zijn, en dus als voorbeeld aan te moedigen. Dit in schrille tegenstelling met de islam, want door Mo's voorbeeld te volgen zitten we middenin de oorlog, de plundering en de slavernij. Laatst gewijzigd door den dinges : 28 juni 2011 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
D�*�*rom moet die hier niet geaccepteerd worden. Men moet de mensen ontmoedigen zich zo aan te takelen : niet toestaan op de werkvloer, school, administratie, openbaar vervoer en gelijk welke openbare gelegenheid ( café, restaurant, bioscoop enz enz ) Strenge financiële straffen voor overtreders. Laatst gewijzigd door den dinges : 28 juni 2011 om 22:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 juni 2011 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() En vanaf morgen is Quetzalquepopl ook een Vlaamse naam en één van de goden van de heilige drievuldigheid. Moet kunnen.
En ons aisha-ke is ook vlaams. Weer eentje die nog steeds niet weet waar de klepel hangt: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kwantum : 29 juni 2011 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze commentaren zijn hier op hun plaats. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zet ik even de kanttekening , waarom zijn de woningen zo duur in de andere "migranten"omgeving, zoals ambassades en Europese instellingen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 29 juni 2011 om 16:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En nu, omdat hij helemaal immuun staat tegenover elke vorm van 'humor'; wedden dat èm ( zoals de meeste 'Moslims') direct op het 'Yellow' driehoekje zal drukken en mij aldus nogmaals een paar weken Forumverlof aanbieden . de K.... Zak zak zak, ze lopen allemaal in ne zak....... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting is geen grapje voor mij, ik ben daar heel ernstig over : zelfs religieuze zotten, gangsters of gewoon debiele hansworsten mogen van mij van hun zegje doen. Hoogstens moet ik daar eens mee lachen. ![]() Laatst gewijzigd door den dinges : 30 juni 2011 om 16:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Wil je dat een zekere buurt verloedert ? Koop daar een huis, en verkoop het vervolgens verder aan allochtonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |