![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Gouverneur
|
![]() Is het niet in godsnaam mogelijk om te stoppen met rond te draaien in dit dossier?
1.De heer Vereycken heeft een kaîtale fout begaan. 2.Zijn voorkeurstemmen zullen oordelen over het krediet waarvover hij beschikt om nog een plolitiek mandaat op te nemen. 3. Zijn partij zal wel oordelen in welke mate hij nog in de toekomst diensten kan bewijzen. De inzet van de verkiezingen ligt echter op een ander niveau. 34 % vinden dat paars weg moet wat is het alternatief? dat is de issue. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() P.S.: relevantie van deze topic? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Waarom is Rob in godsnaam ooit met dat mens getrouwd?
![]()
![]() |
#107 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
OBEY AND FOLLOW ... Maar geen nood :hij kan zich misschien een thaise kopen . Die zijn nog zeer onderdanig ! wordt wel meer gedaan in Blokkringen. Ze kunnen er blijkbaar geen meer krijgen bij "hun eigen volk" ![]() ![]() 2 vliegen in een KLAP ( ![]() een onderdanig wijffie én een excuus dat ge kunt bovenhalen als ze u van racist beschuldigen : Jamaar, ik heb een thaise vrouw gekocht zenne ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moet kunnen! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Feiten : Die vrouw had een straat verbod Die vrouw mocht niet in de buurt van haar kinderen komen (zal wel een reden voor zijn hé) die dag ==> Ze was bij haar kinderen met een bus traangas no offence, maar welke vader gaat daar dan niet op reageren. Ok, het was waarschijnlijk wel overdreven.
![]() |
![]() |
#111 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
1 - In kortgeding voorlopig toegewezen aan de vader op basis van (valse ?)getuigenissen. En (valse ?)verklaringen dat de dame labiel zou zijn én gebruik makend van een verleden van post-natale depressies... 2- Geen gebruik van gemaakt van traangas, Rob was haar voor met vuistslagen zegt de dame. Er waren geen getuigen, dus zwijgen over schuld ! 3- Een dame ransel je NOOIT af, en zeker niet de moeder van uw drie kinderen (verzwarende omstandigheid). U lijkt mij van bijzonder slechte wil, op het fanatiek af. En zeg me niet dat je het verweer van mevrouw Hellebaut niet hebt gelezen... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Ik denk dat heel die cinema een truukske is van het Blok om de marokanen op hun te doen stemmen door hun kijk op de vrouw te affirmeren.
![]()
![]() |
#113 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Gouverneur
|
![]() De heer Rob Verreycken werd door de arbeidsrechtbank te Antwerpen veroordeeld omdat hij op 23 jarig leeftijd op basi van valse verklaringen gepoogd heeft om steun te trekken van het OCMW.
Laat de kiezer oordelen over hem. Dit soort mensen kunen we niet gebruiken in een evolutie naar een meer autonoom Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Partijlid
|
![]() Al dieje zever en Vlaams Blok-zwartmakerij interesseert mij ni, en we kennen de situatie niet zoals ze er privé aan toegaat, maar ik wel er wel het volgende over zeggen;
Dit hoort niet uit de mond van een 5-jarige te komen :'Ik vind dat er te veel Marrokanen in België zijn.' 'Omdat het zo is'. Ik zou mijn kinderen zelf hun politieke mening laten vormen, en er juist enkel voor zorgen dat ze correcte informatie krijgen en niet de leugens die men nu op school verteld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#118 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
wellicht weet die vrouw dat van die zelfmoord en als u in uw familie al zelfmoord gehad heeft dan weet u dat ook kinderen daar enorm van afzien. is het dan niet het goed recht van de vrouw om haar kinderen te troosten en een hart onder de riem te steken? Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Dat traangas doet me denken aan die blauwe x-marker van het Blok, een tijd geleden:
Volgende keer misschien beter ipv blauwe verf, zwarte verf gebruiken. Naar't schijnt krijg je dat zwart er nooooooooit meer uit. 8)