![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Wat jij daar aanhaalde was een reactie op de post van schoofzak niet op de openingsthread. Natuurlijk zal je wel begrijpen dat men door het opleggen van dwaze wetten (waar niemand wat aan heeft!) enkel miserie voor een deel van onze werkwillige bevolking zal creeeren.
Laatst gewijzigd door J.B good : 7 augustus 2011 om 18:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() Klein pathetisch ontwijkingsmaneuvertje.
![]()
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 7 augustus 2011 om 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementslid
|
![]() Heb ik even aangepast voor jou. Naar mijn weten zorgen PS'ers nog altijd zeer goed voor voornamelijk zichzelf.
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- wie in Vlaanderen werkt in een openbare dienst(verlening) moet Vlaams spreken; (zelfs zonder contact met het publiek: de medewerker/meerdere/mindere moet vlot kunnen communiceren met de andere) - wie in Vlaanderen werkt, eender bij wie, waar veiligheidsvoorwaarden gelden die duidelijk moeten worden via teksten, om begrepen te kunnen worden, moet Vlaams spreken; - al de rest, voor zover ik nu zie ongeveer, is vrij. (noot: de vakbonden en consoorten hechten zoveel belang aan het arbeidsreglement .... dus bij een anderstalige die die tekst niet vlot kan begrijpen: vertaling .... Maar de relaties werkgever/werknemer ...)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De postbode moet ... spreken maar het klootjesvolk in Vlaanderen weet nog niet eens hoe hun eigen taal wordt genoemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de postbode bij mij aan belt wil ik geholpen worden in mijn streektaal. Niet omdat het anders een mooie oefening Franse taal zou zijn, maar omdat niet iedereen vreemde talen kan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overige postbodes die hier langskomen zijn allemaal een heel pak jonger, maar bij de meesten is de kennis van het Nederlands zo mogelijk nog belabberder. Als dat géén Bruxellois zijn, hebben ze misschien nog een excuse. Als het wél Bruxellois zijn, verdienen ze - toch in theorie - géén diplôme van het enseignement secondaire. En eigenlijk ook geen job in een overheidsdienst.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Recent nog een pakket(je) ontvangen van iemand van DHL. Deur open. Singez ici svp. Vorig jaar werd mijn TV van bij "Vandenborre, u heeft goed gekozen" nog geleverd door twee jonge Franstalige allochtonen (waarvan ene wel in het Nederlands zijn ding kon doen.) En goed ik woon in de buurt van Brugge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vorig jaar werd mijn TV van van Vandenborre bezorgd door twee Brusselse allochtonen. En een klein pakket een aantal weken terug door een andere Franstalige. Ik woon op 100KM van Brussel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het IS al wet!
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mijn postbode moet helemaal niet spreken.
zolang hij maar kan lezen en die brief in de juiste gleuf steken ben ik allang content
![]() |
#115 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsja, ik heb een ander, een warmer en socialer maatschappij-beeld voor ogen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, sinds hun werkdruk dermate werd opgevoerd dat ze binnen een opgelegde tijd, een bepaald parcours dienen af te leggen, blijft er nog bitter weinig (zeg maar, geen) tijd over om te spreken.....
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Zo is dat, volgens de vlaamse nationalist dient hij perfect nederlands te spreken. Wat zal de volgende stap zijn? Met een NVA outfit aan racen tegen de klok om zijn ronde klaar te krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voortaan zal ik dat dan ook van élke landgenoot verlangen, zelfs al is hij/zij werkloos. Van diegenen met een al te laag IQ ben ik bereid één en ander door de vingers te zien. Voor de rest ben ik voorstander van het verminderen van de tijdsdruk voor postbodes, en van een sober en herkenbaar uniform voor deze mensen. Voor mijn part wordt het ontworpen in een wedstrijd waaraan alle inwoners van het land mogen deelnemen, en zoeken we de jury in Milaan.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() voor de rest maakt het MIJ niet uit in welke taal hij boos is. Citaat:
![]() |