![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zie niet in waarom ze Kasperleden per definitie zouden moeten uitsluiten. Ik begrijp gewoon niet goed waarom je KV Lovania als grote papa bestempelt.
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Elk het zijne natuurlijk. KVHV-Gent heeft daarom ook voor de erkenning van KASPER aan de Ugent gestemd. Maar genoeg nu daarover. Laatst gewijzigd door JusticeForAll : 19 augustus 2011 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Één van de importeurs van de Katholiek-Duitse traditie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat kan vooral aan Jef Vanden Eynde worden toegeschreven, die ook lid was van het KVHV. Lovania heeft natuurlijk zijn rol gespeeld, maar "grote papa" is dan weer overdreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De Burschenschaften lachen Kasper vierkant uit. Met het KVHV hebben ze anderzijds een zeer mooie relatie. Als je dan toch naar de oertijd van de studententradities wil teruggrijpen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Zien de studenten van zulke organisaties er nog steeds uit als Wouter Bekes?
Met pakken dassen en linten die zo uit dat de jaren '50 stammen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.flickr.com/photos/kvhvgent/collections/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Trouwens, sinds wanneer is Sint-Kathelijne Waver politiek bezig?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Voor zover ik weet sinds nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sinds komend academiejaar als ik me niet vergis. (in feite dus vanaf de traditionele 11-julivergadering)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Parlementslid
|
![]() Awel, hoe zit dat nu met die toren, is die nog bezet of niet? Ik zou ook eens moeten zie je...
![]() |
#117 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
't Kan verkeren (zei een protestant). ![]()
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello Laatst gewijzigd door Pier den Drol : 19 augustus 2011 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stel voor dat heel de wereld stopt met draaien, iedereen de rest van de week congé neemt en alle verkeer, acties, werk, debatten, tv-programma's en sportwedstrijden een week worden stilgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Minister-President
|
![]() Om even on topic te komen. Het is goed dat KVHV de ijzertoren heeft bezet! Z Wat al die studentenorganisaties betreft daar ken ik niks van, alhoewel ik altijd wel de KVHV via facebook volg. (de foto's vooral
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Persoonlijke vriendschappen en vetes zijn dan ook niet zo belangrijk. Wat KVHV realiseerde, en realiseert, is dat des te meer.
|
![]() |
![]() |