![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Over welke vrouwheeft U het? Het is Bert Deckers die naar het CGKR stapt, omdat de onthaalmoeder (de vrouw in kwestie) zijn kind weigert op te vangen op basis van de politieke overtuiging van diens vader!
Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 1 oktober 2011 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mijn excuses: dat lijkt me inderdaad van fundamenteel belang in deze discussie. Ik heb er dus geen enkel probleem mee dat de man in kwestie naar het CGKR stapt. Zo beter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat over mensen die een intelligentie hebben die waarschijnlijk 10.00000 maal hoger ligt dan die van u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() of nog beter: de vlaams belang stemmers in mijn kennissenkring zijn allemaal hoger opgeleid. Ik ken zelfs geen laag-opgeleide vlaams belangers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() hier idem...raar hé...is mij dus al jaaaaren geleden opgevallen...
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog nooit een gatgarnaal gezien? Hierzie: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dit is een zeer domme zaak :
je laat je kinderen opvangen door mensen die je mag ; een antagonistische houding is niet bevorderlijk voor de harmonieuze opvoeding van je kind tussen de 6 maanden en de 2 jaar 1/2. Mijn eega had tot 2002 een "onthaalmoederij" en het is ons overkomen dat we na vervelende strubbelingen iemand verzochten elders opvang te zoeken. Ik ben zelfs van mening dat een n"privé onthaalmoeder" het recht heeft om hindoes, joden of moslims te weigeren... Een openbare "kinderopvanginstelling" heeft dat recht uiteraard niet. Zo hadden we soms aanvragen mbt tot de "warme hap" om bepaalde voedselvoorschriften te volgen, dit deden we principieel slechts indien de ouders zelf voor aangepast voedsel zorgden. een garantie dat we zelf varkensvleesvrij voedsel zouden klaarmaken hebben we nooit gegeven ; makrobiotisch voedsel hebben we soms meegebracht gekregen en verstrekt. Een duidelijke regeling over allerlei zaken is aan gewezen. Het uitoefenen van een politiek mandaat kan in wezen geen bezwaar zijn , zolang de politiek aan de voordeur achterblijft. De ouders van de diverse opgevangen kinderen moeten dan ook samen door één deur kunnen.
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Al 29139 berichten en u al komen bemoeien met mij en mijn bericht verpesten met uwen lelijken domme, dwaze avatar.... Ge zoudt beter uwen puberale snor afscheren.
Laatst gewijzigd door oogballeke : 1 oktober 2011 om 13:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Binnenkort zijn er gemeenteraadsverkiezingen, dan kunnen we ons weer vrolijk maken over het dujizelingwekkend niveau van de VB kandidaten vanaf de 2de plaats op de lijst (toch zeker in de kleinere gemeenten).
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 1 oktober 2011 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de kwantiteit is geen synoniem van kwaliteit ;
maar in het geval van dit forum is het wel een teken van doorzettingsvermogen....
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook met deze nick zal Floppy hier snel gebannen zijn. Tot dan is het negeren geblazen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga er in al mijn naiviteit van uit dat u niet zo dom bent dat u zou vergeten dat die hoger opgeleiden wegens cordon sanitair wel slim genoeg zijn om hun eigen toekomst en dat van hun kinderen niet te hypothekeren door op een lijst te gaan staan. Waar denkt u dat deze draad nu over gaat? ![]() Denkt u dat er velen zijn die hun kinderen nu dat wil aandoen hetgeen Bert nu voor heeft? Man man man...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 1 oktober 2011 om 13:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder is het goed dat betrokkene klacht heeft ingediend bij het fameuze Centrum. Hierdoor zal het Centrum gedwongen worden stelling te nemen. Vermoedelijk zal het alweer mossel noch vis zijn, hetgeen zou bevestigen wat we allemaal al weten, nl. dat het Centrum een totaal overbodige instelling is. |
|
![]() |
![]() |