![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan ook wel wat geld gebruiken, hoor!
![]() |
![]() |
#102 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoer is geen scheldwoord en je zegt het zelf (hoer willen zijn? mogelijk). Vuilnisman is ook geen scheldnaam! Burka ook niet. Lelijke achterlijke g*** hoer is iets anders. Vuile vuilnismannen ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() (Had Al-Qadhf) Hier ligt het anders hé. Hoererij is een beroep en als je een vrouw een hoer noemt terwijl ze dat niet is, dan is het zoiets als een buschaffaur vuilnisman noemen. Laatst gewijzigd door porpo : 5 november 2011 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hersenwetenschappers herleiden ze in een razendsnel tempo tot anekdotes die thuishoren in de Geschiedenis van Wijsgerige systemen. We beleven zeer uitdagende tijden op ethisch vlak. De woestijnboek-aanbidders spelen tweede viool, doch ze blijven koppig verder hun gedateerde waanbeelden en morele consequenties prediken. Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 november 2011 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Ook ik voed mijn kind esoterisch op, dat is geen schande, porpo:
Daarnet nog mijn 2-jarig dochtertje een verhaal over een griezelige beer die onder de trap woont, verteld. Zij vindt dat geweldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
SobhanAllah als ik zo kijk naar onze Mgharba, dan denk ik werkelijk dat bepaalden niet sporen. Iemand uitmaken voor 'hoer', wie kijkt daar nog van op?
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik zeg ook niet dat ik een vuilnisman voor “vuilnisman” ga uitschelden. Ik zeg dat ik een vuilnisman zou kunnen uitschelden omdat ze een vuil beroep hebben (een beroep waar ik trouwens alle respect voor heb, stel u maar eens een wereld voor zonder vuilnismannen!).
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de kinderen in uw klas u hoer zouden noemen, kijkt u er ook niet van op?
![]() |
#118 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Owja, vergeet niet om de VOLLEDIGE post te lezen. Weet je nu ook al wat 'mgharba' zijn? Die Vlaamse doetjes, ze menen alles te weten, hihi ![]()
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 5 november 2011 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zaynab Al-Ghazali hield zich vaak bezig met het bestuderen van zulk fenomeen. Moslim identitair: van ouders of omgeving (kunnen zelfs niet-moslims zijn die maatschappelijk conservatief of beschaafdelijk cultureel islamitisch zijn; de joden die in Maghreb voor conservatieve Al-Istiqlal stemmen en belangrijke rol in deze partij spelen). Moslim levensbeschouwelijk-identitair: die het echt leren en weten wat het is en wat het beantwoordt, wat het aanspreekt en hoe het omgaat met verlangen naar ontologisch en epistemologisch beeld van de mens, het leven en het zijn. (in grote lijnen al-Aqeedah). Moslim religieus-spiritueel: handelen; do's & dont's! Dit is wat er, jammer genoeg, op zeer zeer zeer zeer grote schaal ontbreekt. Laatst gewijzigd door porpo : 6 november 2011 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Allez geef 's toe, geen hypocrisie.!! ![]() Voor mij is homo/hoer inderdaad een scheldwoord, maar het is hier niet zo wettelijk bepaald. Dat is wat jij bent en dit is jouw beroep, is het niet jouw beroep? Dan ben ik slecht geïnformeerd. Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |