![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is hun rol in het geheel. Maw, de top draagt de verantwoordelijkheid voor wat er al dan niet gebeurt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Voor het zelfde geld zijn er een soort welbekende personen in Brussel die zich voordoen als Indignados.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ja, ze werken liever voor hun keppekindjes. Kom gerust maar eens af, ik weeg 90 kilo puur spieren, doe power training en Taekwondo. In Gym en Tatami eerder zelden sterkere beestjes ontmoet. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 oktober 2011 om 11:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Burger
|
![]() Ik ben het niet eens met hun vernielingen die ze aanrichten, noch met alle ideeën die ze voorstaan. Maar de indignados geven uiting aan wat veel mensen denken, maar niet bij machte zijn te uiten. Wanneer een arbeider 'geldzakkerij' aanklaagt (en velen klagen), worden zij niet gehoord.
Nu geven de indignados de gewone man in de straat een stem. Jan met de pet komt op straat en houdt zich inderdaad niet meer in. Terwijl banken door belastinggeld, zuur verdiend door de gewone werkmens, worden overeindgehouden, wordt daarmee aan hun CEO's nog steeds supersalarissen uitbetaald en bonussen, die de verbeelding van de gewone werkmens tarten. Daarnaast zijn er de gehaaide ratingbureaus en beursfanaten die niets inzitten met de economische situatie van een land en zelfs uitkijken naar een crisis om er zichzelf mee te verrijken. http://www.youtube.com/watch?v=kpg76VjTa58 (ps: die man is geen uitzondering, wat men wil doen uitschijnen. Hij getuigt eerlijk van de mentaliteit die in de financiële wereld geldt) Veel mensen zijn dit immorele egoïsme van economisten beu die denken dat de vrije markt en het egoïsme van het individu uiteindelijk het geheel dienen. De werkelijkheid leert dat dat niet zo is. Dat er uitwassen zijn, waar regulering nodig is. Mijn steun hebben de indignados die overal ter wereld van zich laten horen alvast. Hopelijk sluiten meer mensen zich erbij aan, zonder daarom vernielingen aan te richten, maar met een duidelijke boodschap: regulier deze uitwassen, die overduidelijk immoreel zijn. Laatst gewijzigd door Beno : 18 oktober 2011 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() volgens mij is de bankwereld dat lichtelijk uit het oog verloren.
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 oktober 2011 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vaak zitten ze zelf verwikkeld in allerhande malafide beleggingsystemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat als het andersom was geweest? Een indignado die een flik in het gezicht stampt?
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zijn we er vanaf. (van Brussel) En dan moeten ze niet meer terugkomen, zoals ze nu wel nog zullen doen: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteindelijk. Zijn zij verantwoordelijk voor de schuldopbouw van de regeringen, zijn zij verantwoordelijk voor de "window-dressing", tot zelfs puur vervalste begrotingen van deze regeringen ? Het zou een teken van partijdigheid zijn, moesten ze deze wantoestanden niet in het daglicht stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |