![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zoiets ja.
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn wellicht een zeker aantal mensen die in hun verlangen naar een oplossing voor het Belgisch probleem een redmiddel hierin zien, maar ik vind persoonlijk dat men zich te veel miskijkt op de factor 'taal' als veroorzaker van alles wat in België misloopt. Voor mij is het dan ook eigenlijk de zoveelste uiting van landjesfetisjisme, in een poging om een soort van uitgebalanceerde modelstaat te creëeren. Het komt zelfs wat utopisch over.
Laatst gewijzigd door SDG : 29 oktober 2011 om 22:59. |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
M.a.w. ik wil u horen pleiten voor de invoering van Turks en Marokkaans als voertaal in onze rechtspraak. Het is ofwel dat, ofwel moet u toegeven dat BDW wel een punt heeft. Uw argument "ja maar het Marokkaans is geen officiële taal van België" is een drogreden. Éen regeltje toevoegen aan de grondwet, en het Marokkaans is een officiële taal van België. Wat is uw bezwaar, als u dan toch zoveel ruimdenkender bent dan de N-VA stemmers?
Toen ze Fouad Belkacem arresteerden zweeg ik, want ik ben geen radicale moslim.. Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 30 oktober 2011 om 09:54. |
||
![]() |
![]() |
#104 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry, ik hoef helemaal niets. Ik heb er altijd zorgvuldig over gewaakt België te vermelden wanneer ik het over officiële talen had. U probeert gewoon de discussie te laten verwateren. Het Marokkaans, Turks, Berbers zijn geen officiële talen in België, het Frans daarentegen wel.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
#105 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Pé jong, ik vrees dat chirurgie niet langer volstaan zal bij jou. Dit is geen katarakt meer, dit is een volwaardige paardebril die u op heeft. Probeer een leven te lijden.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn tenslotte uw eigen randdebielige posts waar ik u mee confronteer. Laatst gewijzigd door stuyckp : 30 oktober 2011 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
#108 |
Europees Commissaris
|
![]() Sinds wanneer is dat het synoniem voor "nagels met koppen slaan" ?
|
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-er is licht aan het einde van de tunnel -er is een absolute immigratiestop in België (sic: sinds 1974!) -al onze begrotingen waren in evenwicht -we geven iedereen 200€ extra pensioen -we sluiten de kerncentrales in 2015 -de politiehervorming werk perfect -we hebben een zuivere splitsing van BHV gerealiseerd -we hebben de senaat afgeschaft -we hebben het gerechtelijk arrondissement BHV gesplitst -de sfeer is goed ... Volgens mij lopen er toch wel flink wat populisten rond tussen de Belgische politici.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het ging hier over Antwerpen. En daar is alleen 't algemieen beschoft Aantwaarps aanvaard als officiële taaL. En niet het Frans, noch het Marokkaans, nog het Arabisch, noch het Turks. Nu content?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Beseft ge nu de domheid van uw uitspraak?" Ik realiseer me vooral dat het nooit goed is zomaar binnen te vallen in een lopende discussie. De officiële talen van de Europese Unie doen hier niets terzake. Het aanstellen van Franstalige rechters in het gerechterlijke arrondisssement BHV is een Belgische federale aangelegenheid, noch de Europese Unie, noch de vrijhandelszone Mexico-Centraal Amerika, noch Vlaanderen hebben daar uitstaan mee. Meegaand als ik ben, wacht ik me ervoor u van verregaande of dichtbijzijnde domheid te betichten, niettemin zou ik willen voorstellen dat u niet langer probeert de discussie te laten verwateren of te reduceren tot het niveau dat vlaams-populisten net nog slagen te beheersen.
|
|
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Aansluitend raad ik allen aan de opinie bijdragen van kameraad Elchardus te lezen in De Morgen dit weekend.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 oktober 2011 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat de Franstaligen nooit aanvaard hebben dat het Nederlands een officiële taal zou zijn in Wallonië. Een ééntalig Wallonië en een tweetalig, nog te verfransen, Vlaanderen, dat is waar ze sinds 1880 continu voor gevochten hebben.
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Opgepast : bovenstaande is een mening en mag bijgevolg openbaar geuit worden. Fantastisch toch?
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 oktober 2011 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Uiteraard, daar valt niets aan te ontkennen. Erger dan die marginale partij bestaat niet.
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nogmaals probeer een leven te lijden buiten polictics.be. Je kan het niet; en wellicht zit er het ook niet langer in voor jou. Het vlaams-populisme als laatste reddingsboei. U neemt beter wat platte rust op de bank. Ik leef mee met jou, echt.
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 oktober 2011 om 14:02. |
|
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat wel schooojn Lieeembuurgs?
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
welles. |
|
![]() |