![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is duidelijk dat dat voor de VRT en anderen een campagne is om altijd maar voort de leugen te herhalen dat N-VA aan de kant gaan staan is. De manier waarop hij de mening van Bart Dewever over de index 'samenvatte' was echt wel gortig, en dan nog beweert de VRT van zichzelf dat ze onpartijdig zijn. Wat mij betreft kunnen ze bij de VRT ineens beter een eigen partij oprichten, want ze doen iedere dag aan politiek.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 9 december 2011 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
Geïnterviewde : Goh, zelf lust ik het niet, maar ik ontzeg niemand het recht om witlof te eten. Ik vraag mij wel af of het niet iets minder op de bedrijfsmenu's moet komen. Rode en Rotte VRT journalist : we noteren dus dat u voor de afschaffing van witlof bent...
![]() |
#103 |
|
![]() Dus samengevat : u haat de N-VA en u plant aanslagen ?
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat mag inderdaad.
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VRT moet doen waarvoor ze betaald wordt, het volk inlichten met feiten. Niet meer niet minder.
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch niet hoor. Dat is slechts één van de mogelijkheden en zeker niet die de N-VA voor ogen heeft.
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, kom Wees eens voor één keer eerlijk.
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, je moet vooral objectief blijven.
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij gaat dezelfde weg op als onze "objectieve" journalist Wimpje De Vijlder. Wat N-VA wil is een hervorming van het systeem. Ik heb het hier reeds tot vervelens toe herhaald. En ik zal het blijven doen, ook al bevalt het onze N-VA-bashers niet. Kijk naar de ons omringende landen waar dergelijk zottekes-systeem niet bestaat. Ga je nu in alle ernst gaan beweren dat de bevolking in Nederland verworden is tot een lompenproletariaat dat in een toestand van ellende leeft? Bij onze noorderburen is er de facto óók een indexering. Daar is er elk jaar onder toezicht van de overheid een loononderhandelingsronde die verloopt in twee fasen. Eerst wordt erop toegezien dat het loonniveau de gemiddelde stijging van de prijzen over het voorbije jaar volgt. Daarna wordt gekeken of er ruimt is om, rekening gehouden met de evolutie van de productiviteit en de internationale concurrentiepositie, daar bovenop nog iets extra toe te kennen. Het verschil met ons jojo-systeem is dat tijdens de loop van het jaar grillige op- en neerwaartse bewegingen van bv. groentenprijzen, brandstof enz. géén plotse verhogingen van de loonkosten veroorzaken die de concurrentiekracht onderuit halen. Dat is het systeem welke ook hier hoort toegepast te worden en dat zal vroeg of laat ook zo gebeuren. En liever vroeg dan laat.
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waar jij de kritische vraag ziet staan. Ik zie alleen maar een foutieve conclusie in die woorden.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal je toch lang moeten zoeken hoor. Gisteren werd hij helemaal niet ingemaakt.
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#116 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Valt het niet op dat de meeste die hier op BDW bashen of sociale thema's en problemen minimaliseren, negeren of banaliseren allemaal dat vanuit een zeer comfortable en comformistische positie doen? Tegen beter weten in want dat is tenslotte de reden waarom het ons geen stap verder brengt, meer nog het sleurt ons nog harder de afgrond in. In hun overtuiging uiteraard niet maar zelfs zij zullen vroeg of laat moeten inzien dat ze mee aan de fall-out verantwoordelijk zijn. Vaak zal het te laat zijn maar kom het zei dan maar zo.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() de vilder en di rupette zullen goed 'overeen' komen
dat helpt |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor ik deze thread had gelezen, of ook maar enig commentaar had gehoord over dat interview, had ik de link aangklikt "hebben niet gekozen voor de oppositie".
En na een paar ogenblikken had ik al de gedachte "wie is die journalist en heeft die zijn diploma bij ne pot choco gekregen?". Schandalig, leugenachtig, manipulatief, onbeschaamd. Als de VRT ook maar enige neutraliteit wil nastreven dan staat WDV nu op straat.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 9 december 2011 om 08:19. |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze concurrentiekracht ? Die kan ja o.a. meten aan het percentage werklozen. Belgie: 6,4 % , Frankrijk: 10,1 %, Spanje 20,1 %, Italie: 12,2 % ,... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() Zoals de bestorming van de Bastille een aanhef was van de Franse revolutie zo kan alleen een bestorming (hoeft niet met geweld) van de VRT een aanzet zijn voor een omwenteling richting democratie in Vlaanderen.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 9 december 2011 om 09:01. |
![]() |