![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet kunnen.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar 'k heb er ook eentje voor je: Panta Rhei, zelfs "verworven rechten" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Het laatste woord was dan ook geen engels!
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit bezuinigingsgeweld mogen de kiezers van de tafelpartijen op hun conto nemen, zij zijn degenen die er voor kozen weet je nog... Uw stem naar groen? Rood? Blauw? Of Christelijk oranje? Dit is wat je dan vroeg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat ze donderdag gekozen hebben om te staken omdat ze op vrijdag meestal onder het 4/5 stelsel toch al een verlofdag hadden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het om mijn pensioen zou gaan maakt u zich alvast niet druk aangezien de pensioenen in de privé het laagst zijn,en we u hier eerder daarover nog nooit hebben weten fulmineren.... Doei gozer.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Dat noemt dan bruggen slaan,een sociaal thema!
![]() |
#112 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Men gaat de EU, de Banken - crisis misbruiken in Belgie, om ons sociaal systeem de grond in te boren.
Quickenborne zegt, we gaan allemaal een beetje langer moeten werken, behalve Quickenborne en heel hun kluts zelf, die mogen op pensioen vanaf 52 voor minimum 3500 euro/ maand. Om eenzelfde financiele kost te maken in de economie van Belgie als de banken ons hebben gekost moeten we jaren aan een stuk iedere werkdag betogen in Brussel zoals op 2dec. Men mag altijd proberen om de vakbonden buiten spel te zetten en geen sociaal overleg te plegen. Aan alle werknemers: Besef wat we zullen verliezen, 60 jaar sociaal werk word in de prullenmand gesmeten. Ondertussen gaan de 1% er ne goeie op klinken ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Net alsof de levensstandaard van die lamzakken er zo op achteruit zal gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb het al eerder gezegd, de hele heisa rond de sociale zekerheid is georkestreerd. Grote privébedrijven willen de de delen waar ze de winst uit kunnen zuigen en de rest kan stikken. Ik staak mee donderdag. Bedrijven, regeringen en ook de bevolking weten al dertig jaar wat er moet gebeuren. We hebben de kennis, capaciteiten en mogelijkheden om in de behoeften van iedereen te voorzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ALs het geld dat men aan de banken heeft geschonken in sociale zekerheid zou pompen was er geen probleem. Maar voor de liberaal telt meer 1 ding ik IK IK IK IK IK en de rest STIK STIK STIK
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister
|
![]() Ik neem hen dat niet kwalijk, ze hebben zichzelf ook niet gemaakt. En heel af en toe doet er nog een iets bescheiden nuttigs. Maar ze moeten wel regelmatig eens voelen wie de baas is.
|
![]() |
![]() |