![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We hebben het over Europa sinds het ontstaan van de Europese Unie. Je kunt het de Europese Unie toch niet kwalijk nemen dat ze een iets hogere standaard willen opleggen inzake mensenrechten. Juist omdat Europa op dat vlak al genoeg nare ervaringen heeft gehad. Ten andere; Europa deed toch ook moeilijk met de Servische aanvraag tot toetreding? Eerst moesten Karadzic en Mladic worden uitgeleverd. Anders was er zelfs geen begin van een verkennend gesprek. Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 1 januari 2012 om 20:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarnet ging het nog over "En die gasten willen bij Europa komen......" Wat impliciet betekent dat wij toch zo veel beter zijn dan de Turken. Terwijl we zelf boter op het hoofd hebben, en de Armeense genocide misbruiken voor politieke doeleinden. Maar op wat ik schreef reageer je niet. Je ontwijkt wat ik schreef. Om op je vraag te antwoorden . Naar het schijnt worden de Roma-zigeuners niet zo best behandeld in hun thuisland. Onze hoge standaarden voor de mensenrechten, zijn niet altijd even dwingend. Als we een handelsakkoord willen afsluiten zijn die mensenrechten zelfs compleet irrelevant geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een handelsverdrag is ook nog wat anders dan een toetreding tot de Europese Unie. Het een is een zuiver contractuele bepaling en het ander is een onderwerping en erkenning van Europese instellingen. Of bent u mss ook aan het verschuiven? Om met een positieve noot af te sluiten zal ik onthouden dat u denkt dat ik slim ben. ![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 1 januari 2012 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Banneling
|
![]() Ons onderwerp van discussie.
Citaat:
Citaat:
Daar gaan onze hoge standaarden. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ja, principes worden wel vaker opzijgezet als men wat geld kan verdienen. Alhoewel ik ook van mening ben dat met een economische boycot eerder Turkije meer zal afzien dan de EU. En neen, ik had nooit de indruk dat u dacht dat ik slim ben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga naar de VS. Daar wordt een voetgangster - Ellen Barkin, actrice door een NYPD cop tegen de grond gewerkt.
VS = Hitlerstaat Bron: http://www.imdb.com/news/ni20396480/
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 1 januari 2012 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() De koning van de Roemeense zigeuners werd die vraag eens gesteld in een reportage. " Welk is jullie land nu eigenlijk ? " . " " Heel de E.U. is ons grondgebied " antwoordde de man glimlachend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat natuurlijk niet uitsluit dat de Turken en de Koerden eens een oplossing zouden moeten zoeken voor hun problemen. Andere dan elkaar spreekwoordelijk de kop in te slaan.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Al wat je zegt is wss juist. Maar da's niet zo gemakkelijk opgelost. Maar heu, dat woordje dat we nog eens moesten klappen, dat ik je in een andere topic vroeg? Wanneer geef je daar eens de aanzet toe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
moest ik m'n leven opnieuw beginnen en weten wat ik nu weet...; ik zou ook staatloos zijn. Gaan waar de wind me naar toe duwt. Gaan naar daar waar 't leven leuk is en weg van daar waar je regels en wetten opgelegd worden. Ttz daar waar ze ineens, plotsklaps, omdat 'ze' ineens niet genoeg geld meer hebben en dus de 'crisis' uitroepen en je ineens 3 jaar langer, boven op je 30 of 35 jaar gedane werk, moet werken.... Dat we te lange leste die idiote zigeuners nog gelijk gaan moeten geven. Vrij. Think.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die stelen zelf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Antoon
Citaat:
Het draadje mag gesloten worden Desinformatie PIL Laatst gewijzigd door eno2 : 2 januari 2012 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |