![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Een 'verkeerde' conclusie omdat ze niet in je kraam past.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dát zou best kunnenkloppen ... maar blijkbaar vinden we wel van onszelf dat we dan tot die 30% horen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Als je geloof belangrijker vind dan studeren en integreren dan vind je idd geen werk. Verantwoording voor eigen daden en toekomst. Dus geen thee met koekje maar oprotten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man op zich zal wel niet méér of minder crimineel zijn maar het is de affiniteit met machismo. Echter een minderheid _ bepaald door het niveau van het mannelijk hormoon testosteron_ hebben een waar dominant gedrag, uiten hun fysieke mannelijkheid en (sexuele) agressie op zulke wijze die niet (langer) aanvaard wordt in een moderne samenleving als de onze ... dat leidt tot overlast en criminaliteit. Het 'excuus' dat we dat dus niet in kaart zouden moeten brengen omdat het niet veranderbaar is ( tenzij gedwongen geslachtsoperatie ) is ook van dezelfde aard. Je moet die 'link' weten te verbreken/verbleken _ iets wat door de eeuwen heen reeds met succes gelukt is _ met het vermeend bijhorend macho-gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De openingspost gaat nog steeds over : etnische herkomst van criminelen registreren ? Met de onderlinggende gedachte ( zie post #34 alice ) opdat we dan : 'misschien een integrale aanpak moeten ontwikkelen met maatwerk naar bepaalde groepen'-> groepen te verstaan zoals in : lbanezen, Turken, etc Iets wat Turtelboom inderdaad niet kán en mág stellen ( al zou ze misschien wel willen ) wegens totaal ongrondwettelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat ons hier toch over het hoge criminaliteitscijfer, niet ? Of gaat het jou enkel over het hoge criminaliteitscijfer onder allochtonen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Veel allochtonen = veel criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volg de conversatie dan misschien eens wat beter... Hoe het van de openingspost gaat over criminaliteit en vergaat naar geweldpleging als vorm van criminaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat je in beide sexen heethoofen hebt , ook in Islam landen , hij maar eens hoe ze vaak in interview als gekken hysterisch aan het brullen slaan . Italiaanse vrouwen praten evenzeer met de handen in de lucht zwaaiend . dat heethoofdengedoe is eerder cultuur gebonden . maar ook vlamse jongeren die in groep in het buitenland zijn durven wel eens vaker over de schreef gaan . Al moeten we toegeven dat het islamitische jongeren gedrag en provocatie absoluut geen meerwaarde is binnen onze cultuur of gemaanschap . Ik heb het liever wat rustiger . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of je dat 'meten is weten' nu toepast/toelaat ... weet ik veel Het merendeel is nog steeds een mannengelegeheid ... ook al zou je al die allochtonen buitenkieperen Citaat:
![]() Ik denk dat sommigen niet liever hebben dat het een mistig rookgordijn blijft om het alzo te recuperen ómdat het ander wel eens pijnlijk tegen hun zelf zou kunnen keren. Stel je maar eens voor hé De procentuele hoofdmoot aan criminilateit wordt vertegenwoordigd door de bv de Elbow's onder ons. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
|
![]() Citaat:
Gevolg: minder slachtoffers. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk gelijk aan Marion Van San. Niet dat ik of een haar collega's erg hoog oplopen van haar werkzaamheden... kunnen we wel stellen dat ze zeker haar verdienste heeft al is het maarom bepaalde (vermeende?) 'taboes' te doorbreken. Als dat mens dan zelf zegt hoe je haar rapport dient te interpreteren en hoe een groot deel dat bewust of niet bewust verkeerd interpreteert door te stellen dat zei zou gezegd hebben of tot de eindconclusie zou gekomen zijn dat het allemaal met etniciteit te maken zou hebben. Dat rapport is hier te pas en te onpas gebruikt geweest met die vekeerde interpretatie zolang het maar in jouw/jullie kraam pastte. En dan kom jij nu even te vertellen dat het niet in mijn kraam zou passen ? Laatst gewijzigd door praha : 24 januari 2012 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar staat dat ?
Citaat:
Tjah ... da's inderdaad erg trendy hé Nu nog even de wetenschappelijke studie die dat komt te bevestigen en even de SES erbij vermelden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk echt dat het irrelevant is om ethniciteit te registreren.
Status daarentegen kan interessant zijn: criminelen die hier illegaal aanwezig zijn, daar hoeven we financiëel niet voor op te draaien, en die kunnen dus elders berecht, veroordeeld en 'gelogeerd' worden w.m.b. Voor de rest: elke burger gelijk berechten, ongeacht zijn afkomst.
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk Diego, zonder getallekes en verdfer zonder scrupules, is het toch evident dat het ook kan dat het overgrote deel van de allochtoonse mannen allemaal criminelen zouden zijn maar daarmee nog steeds een klein deel vormen van e riminele mannen ? Misschien moet je dat eens uittekenen. En ik hoor je al van vér afkomen dat ik maar eens in de gevangenis _ waar je hoogstwaarschijnlijk het bewaarhuis mee bedoelt_ moet gaan kijken. Dan mag jij vervolgens eens haarfijn op te proppen komen met getallekes ipv visuele indrukken _ je weet wel : het ziet 'zwart' van 't volk _ over het juiste percentage criminele allochtonen dat daar zu zitten en dat even uitekenen tov het aantal niet zittende-criminelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel ik heb daar al wel 't één en 't ander over gelezen over een soort indentiteitstcrisis bij mannen algemeen en hoe dat sterk is toegenomen ( alsmaar meer vrouw-gerichte en ingedeelde maatschappij ) maar of dat ernstig te nemen valt ? Citaat:
Heel véél is cultuurgebonden... maar dat is geen rotsvast gegeven hé. Het feit dat veel alochtoonse jongeren ( zeg maar islamieten of weet ik veel ) het zo bont maken is ook net, volgens mij, dat ze ergens temidden vallen van die culturen en uiteraard jongeren zijn. Ik zag het probleem minder bij de vorige generatie en ik zie het ook niet als ze op bepaalde oudere leeftijd gekomen zijn. Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door praha : 24 januari 2012 om 01:08. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar er blijkbaar een groot stilzwijgcomplot aan de gang is kan jij noch ik daar een zinnig iets op plakken. Citaat:
Maar ik kan al raden dat het waarschijnlijk volledig naast de kwestie zal zijn. Laatst gewijzigd door praha : 24 januari 2012 om 01:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publi...3,G4&STB=G1,G2 Laatst gewijzigd door Diego Raga : 24 januari 2012 om 01:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |