Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 maart 2012, 11:37   #101
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hij wél.
Mensen hebben het recht om voorkeuren te hebben en dat te zeggen.

Het is niet omdat jij liefhebber bentvan rochelende djellabahs, van jongeren die homo's ineen meppen en vrouwen voor vuile h uitmaken omdat hun rok kort uitvalt, van moslimterroristen, van religieuze fanatiekelingen en primaten, dat iedereen jouw voorkeur deelt.

Het is niet omdat jij onnozel loopt van burqa's dat we gaan zeggen dat jij in je broek schijt voor vrouwen. Snap je?
Zenit is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2012, 11:37   #102
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Schrijnende toestanden: 'wij' zouden dat nooit doen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=148554
Ha! leuk! Volgens Filo mag je dus stelen omdat "allochtonen" en het ook doen!
Tja.. waarop wachten we dan?
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2012, 11:38   #103
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
een blonde vlaming excuseert zich dan bij de andere klant, iets wat aan de verrijkers niet is weggegeven.

Ooit gebruikte hele dikke roma-mama mijn pull als steun op een optrekkende tram, waardooin die pull loskwam en ik in lingerie op de tram stond.... eenmaal de tram op kruissnelheid ging ze gewoon zitten. Heb jij een verontschuldiging gehoord omdat ze me als steun gebruikte en me in mijn blootje zette voor héél de tram? Hewel ik ook niet, zelfs geen blik.

(Of was dat toen je voor die Maidenformpubliciteiten poseerde? )

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2012 om 12:04.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2012, 11:42   #104
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee . Of was d�*t de redenering achter die bekentenissen?
Oud 5 maart 2012, 11:42   #105
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Schrijnende toestanden: 'wij' zouden dat nooit doen: http://forum.politics.be/showthread.php?t=148554
dus gij zijt nen dief ? en nog trots ook om dat toe te geven
Oud 5 maart 2012, 11:43   #106
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
bestaan die randdebielen nog? Of zijn ze overgenomen door een andere instelling?
Weet ik veel, niets te maken met dat soort.
Oud 5 maart 2012, 11:45   #107
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
?
Dus we mogen zijn bankrekening leeghalen omdat de Mohamedjes gepensioneerden beroven in de metro?
Oud 5 maart 2012, 11:52   #108
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenit Bekijk bericht
die hoofddoeken zitten in de steden. België is een bezet land.de bezetting gaat verder ... elke dag een beetje meer worden wijken ingepalmd.
De collaborateurs van links doen verder mee met de vernieting van de Westerse cultuur.
Zie jij dat allemaal? Interessant.
En hoor en zie je ook klopgeesten en banshees ? En smurfen?

Laatst gewijzigd door filosoof : 5 maart 2012 om 11:53.
Oud 5 maart 2012, 11:57   #109
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
dat is NIET stelen Sus! We WETEN dat niet! Ik heb ooit bij een diner (in de tijd toen de dieren nog spraken en wij nog mochten roken tussen de gangen door) 4 keer na mekaar de aansteker van mijn tafelheer netjes uit mijn handtas gehaald... totaal onschuldig. Hij heeft wel nooit meer naast me willen zitten.

Ik heb tot mijn grote schande in feite ook nooit zèlf aanstekers moeten kopen. die "waren" er gewoonweg altijd.
Oud 5 maart 2012, 11:59   #110
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als ge zo graag in een arabstyle omgeving woont en werkt, waarom emigreer je niet naar ginder in plaats van ze allemaal naar hier te halen? De meeste mensen die ik ken zien de huidige evolutie met afgrijzen aan.

En dan vragen politiekers zich af waarom er geen jonge mensen met kinderen nog in't stad willen wonen. Omda ze met de witte vlucht mee zijn tiens. Wie wil zijn kinderen in een school steken waar geen Oude Belgen meer zitten en de drommen hoofddoeken in't arabisch aan de poort staan te kwetteren?

mag ne mens nog voeling hebben met zijn omgeving & identiteit, of is da nu ook al verboden voor de Oude belgen? Moeten we binnenkort verplicht Arabisch leren en bidmatten aankopen? Moeten we binnenkort allemaal verplicht alal eten?
wat heeft het ene met het andere te maken??

is het omdat je buur hallal eet, of vegetarisch is, of een hoofddoek draagt, of naakt in zijn huis rondloopt, dat jij dat ook moet doen???
Oud 5 maart 2012, 12:00   #111
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Zie jij dat allemaal? Interessant.
Waarom hang je de onnozele uit?
Alsof je niet merkt dat steden er anders zijn gaan uitzien door de invasie van vreemdelingen. Alsof je nooit gehoord hebt van de stedelijke problematiek
Wat probeer je met geveinsde blindheid te bereiken? dat je overkomt als een uilskuiken?
Oud 5 maart 2012, 12:04   #112
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
wat heeft het ene met het andere te maken??

is het omdat je buur hallal eet, of vegetarisch is, of een hoofddoek draagt, of naakt in zijn huis rondloopt, dat jij dat ook moet doen???
nee dat zeg ik toch niet.

profiteer er dus nog efkes van want wanneer de islamitisch cultuur hier de dominante cultuur wordt, dan zal je wèl halal moeten eten en zal je zonder hoofddoek niet buiten mogen.
Dat is misschien uw ideaal als islamcollaborateur, maar niet het mijne

Laatst gewijzigd door Zenit : 5 maart 2012 om 12:06.
Oud 5 maart 2012, 12:55   #113
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee dat zeg ik toch niet.

profiteer er dus nog efkes van want wanneer de islamitisch cultuur hier de dominante cultuur wordt, dan zal je wèl halal moeten eten en zal je zonder hoofddoek niet buiten mogen.
Dat is misschien uw ideaal als islamcollaborateur, maar niet het mijne
je hebt blijkbaar moeite met begrijpend lezen, geen probleem hoor.

nogmaals: het is niet omdat je buur halal eet, dat je zelf halal moet eten. iedereen is daar vrij in, zo gaat dat in een vrij land. je wilt toch in een vrij land leven hé?

of kan jij mij in mijn tekst aanduiden waar ik WEL zeg dat je WEL halal moet eten?
Oud 5 maart 2012, 13:00   #114
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Citaat:
dan scheelt er toch iets met jou hoor. het is toch niet omdat er wat mensen rond jou staan die toevallig een andere huidskleur hebben, dat je opeens in een ander land bent??
Dat zegt niemand. Probleem is dat in Brussel steeds meer de tram, bussen of metro, bijna vol zitten met allochtonen (neem eens de metro van Brussel zuid naar Brussel noord, van mij mag je ook bovengronds te voet gaan. De Lemonnier (centrum brussel is puur buitnelands gebied). Ik neem aan dat je je dan toch in een ander land waant? Of niet soms?

Kijk eens naar de link van Daiwa. Op de markt ben je toch in het buitenland? Of niet?
Bent u blind?

Laatst gewijzigd door kwantum : 5 maart 2012 om 13:03.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2012, 13:05   #115
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:

nogmaals: het is niet omdat je buur halal eet, dat je zelf halal moet eten.
Ah zo, waarom wordt het dan opgedrongen in scholen?
In de school van mijn dochters heeft men een poging ondernomen. Het is niet gelukt. We hebben ons daar meteen met verschillende ouders tegen verzet.
Wij moeten ons niet aanpassen aan de gewoontes van die hordes vreemdelingen, zij moeten zich aanpassen aan onze cultuur of het afbollen.

Laat jij je maar inpakken (letterlijk en figuurlijk) door die praatjes over vrije keuze. Ondertussen wordt elk schaap in dit land halal al geslacht omdat de ingevoerde religieuze achterlijken van de linkse partijen evolutionair nog niet in de fase zijn dat ze slachten op diervriendelijke wijze (met verdoving) aanvaarden. Ze moeten bloed en lijden zien of ze worden ongelukkig.
Plooi, kniel en kruip maar voor die kolonisatoren.
Ik doe niet mee (en veel anderen ook niet).
Oud 5 maart 2012, 13:08   #116
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:

nogmaals: het is niet omdat je buur halal eet, dat je zelf halal moet eten. iedereen is daar vrij in, zo gaat dat in een vrij land. je wilt toch in een vrij land leven hé?

of kan jij mij in mijn tekst aanduiden waar ik WEL zeg dat je WEL halal moet eten?
Leuke stelling. Als uiteondelijk overal enkel nog halal wordt verkocht ga ik nog steeds te horen krijgen "U bent niet verplicht halal te eten".
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2012, 13:16   #117
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Leuke stelling. Als uiteondelijk overal enkel nog halal wordt verkocht ga ik nog steeds te horen krijgen "U bent niet verplicht halal te eten".
Binnenkort verpakken de collaborateurs hun eigen dochters nog voor de moslims het gaan eisen/opdringen!
Oud 5 maart 2012, 13:20   #118
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Dat zegt niemand. Probleem is dat in Brussel steeds meer de tram, bussen of metro, bijna vol zitten met allochtonen (neem eens de metro van Brussel zuid naar Brussel noord, van mij mag je ook bovengronds te voet gaan. De Lemonnier (centrum brussel is puur buitnelands gebied). Ik neem aan dat je je dan toch in een ander land waant? Of niet soms?

Kijk eens naar de link van Daiwa. Op de markt ben je toch in het buitenland? Of niet?
Bent u blind?
Dat een cameraploeg bedreigingen krijgt omdat ze op straat opnames maken blijken sommige moslimspamperaars nog normaal te vinden ook.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 maart 2012, 13:21   #119
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah zo, waarom wordt het dan opgedrongen in scholen?
In de school van mijn dochters heeft men een poging ondernomen. Het is niet gelukt. We hebben ons daar meteen met verschillende ouders tegen verzet.
Wij moeten ons niet aanpassen aan de gewoontes van die hordes vreemdelingen, zij moeten zich aanpassen aan onze cultuur of het afbollen.

Laat jij je maar inpakken (letterlijk en figuurlijk) door die praatjes over vrije keuze. Ondertussen wordt elk schaap in dit land halal al geslacht omdat de ingevoerde religieuze achterlijken van de linkse partijen evolutionair nog niet in de fase zijn dat ze slachten op diervriendelijke wijze (met verdoving) aanvaarden. Ze moeten bloed en lijden zien of ze worden ongelukkig.
Plooi, kniel en kruip maar voor die kolonisatoren.
Ik doe niet mee (en veel anderen ook niet).
- diepe zucht -

allé, nog eens, waar zeg ik dat je moet plooien, knielen of kruipen?

en bron dat elk schaap ondertussen halal geslacht wordt?

en zeg me eens, gaan ze dan ook de varkens halal slachten?
Oud 5 maart 2012, 13:33   #120
Zenit
Banneling

Standaard

Citaat:
- diepe zucht -

allé, nog eens, waar zeg ik dat je moet plooien, knielen of kruipen?
Je zegt het niet luidop maar verwacht het wel. Je ondergaat als een slappe dweil en wil het niet eens weten.

Citaat:
en bron dat elk schaap ondertussen halal geslacht wordt?[/
De krant.

Citaat:
en zeg me eens, gaan ze dan ook de varkens halal slachten?
Die zullen verboden zijn in geshariaeerd gebied, en uw pintjes ook. In bepaalde Antwerpse wijken is het al zover. handelaars worden geintimiteerd om bierblikjes en flessen wijn uit hun rekken te halen.
En in Anderlecht mogen tijdens de braderijen geen afbeeldingen van varkentjes meer getoond worden wegens de lange tenen van moslims.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be