![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is het nu een Marokkaanse of niet?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen zie ik niet het verband met de titel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja ok, maar 3/4e van je posts hier ging over het feit dat ze een Marokkaanse was. dat is verwarrend hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maakt het een verschil uit of ze nu dubbelpaspoortige Algerijn, dan wel Marokkaanse of turkse is? Het blijkt toch gewoon op Belgisch grondgebied te zijn gebeurd. Zou ze op onze kosten naar Marokko zijn gevlogen? of als toeristisch uitstapje? wat denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mah bon, we zullen zien wat ze gaan zeggen in het parlement. En we kunnen nog altijd een boze mail sturen, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het enigste wat telt is dat ze haar boekje te buiten is gegaan, of ze nu van Algerijnse, Marokkaanse, Nederlandse of Chinese afkomst was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Voor sommigen wel ja. Met alle respect, maar ik durf te wedden dat als men niet zei dat ze van Algerijnse origine was dat er niet zo'n reactie ging komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bekijk het filmpje. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 maart 2012 om 14:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() ik meende dat je agenten tijdens de uitoefening van hun functie niet echt spaken in de wielen mocht steken, maar als ik mis ben, vertel het me gerust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, hoor, waarschijnlijk ben jij ook zo een dubbelface!
No respect, bro! ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 26 maart 2012 om 14:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat hem toch een beetje trollen...
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() Ik heb het filmpje bekeken. Anders zou ik niet gezegd hebben dat ze een Algerijnse is. En ze spraken beiden Arabisch omdat die man misschien amper Nederlands kon?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent mis.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hier nog eentje dat je kan goedpraten: Citaat:
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gut, dat vertelde niemand me! Anders had ik de macht ook al overgenomen. ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 26 maart 2012 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |