![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Lieverd, je mag ook hier op reageren hoor. Vanwege je avatar ben ik erg benieuwd naar je commentaar, en ik beloof je dat je geen enkel gevaar loopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 11 juni 2012 om 20:22. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() ![]() Wethouder Marnix Norder van Vokshuisvesting, PVDA. Ik ben helaas geen fan want ik zag hem laatst zijn uiterste best doen om PVV leider Wilders van rechts in te halen, met vreemde opmerkingen aan het adres van allochtonen in de bijstand. Waarom hun achtergrond ter zake was ontging mij volkomen. Erg bizar overigens, voor een PVDA'er die het moet hebben van de allochtoonse stem in den Haag, meer dan 50% van de bevolking. Hij werd gekritiseerd voor het gebruiken van zijn dienstwagen om zijn kinderen naar school te laten brengen. Er is groot woningtekort in Den Haag, en slavernij en vrouwenhandel. http://www.elsevier.nl/web/10123183/...3&showall=true ![]() Marnix van St.Aldegonde: de bedenker van het Wilhelmus? Let op donkere gelaatskleur. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 12 juni 2012 om 15:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||||||||||
Banneling
|
![]() ![]() [Eng?] MARNIX NORDER http://denhaag.pvda.nl/marnix/pagina/marnix_cv Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://effepuffe.wordpress.com/2012/...marnix-norder/ Citaat:
Citaat:
http://www.denhaag.nl/home/bewoners/...nix-Norder.htm Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Po...t-meer-aan.htm Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 13 juni 2012 om 12:15. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | ||
Banneling
|
![]() ACHTERVOLGD DOOR DE AIVD?
Sinds men mij op 27 september 2011 dwong een reisverbodclausule bij het huurcontract uit 1990 te ondertekenen, onder dreiging van ontruiming binnen drie dagen uit de woning die ik al 22 jaar huur, en ik redres zocht voor het reisverbod, wordt ik achtervolgt door CBS/Binnenlandse Zaken; dat ik herken als de AIVD, de Nederlandse Sicherheidsdienst. Eerst ontving ik drie maal een brief over een internet enquête met de dreiging dat ik persoonlijk bezocht zou worden. Natuurlijk gaf ik geen gehoor aan de oproepen want een persoon als ik doet geen zaken met de AIVD. Nadat ik naar het stadhuis was geweest om te informeren waarom de wethouder Marnix Norder niet reageerde op mijn brieven: ze waren naar zeggen van de secretaresse niet aangekomen; hoewel ik ze persoonlijk in de brievenbus in de stadhuis hal had gestopt, vond ik een kaart van een CBS medewerkster op de mat die daadwerkelijk bij mij aan de deur is geweest. Na een maand hoorde ik van mijn nieuwe buren, die ik toen pas ontmoette, dat deze mevrouw ook bij hen had aangebeld, om hun te informeren dat ik geacht wordt mee te doen aan een enquête. Tijdens deze brievenkanonnade zag ik op een dag een vreemde witte vrouw in het café van de Openbare Bibliotheek mij van een naburig tafeltje te observeren en aantekeningen te maken in haar agenda. Daarna was er in hetzelfde café een bijzonder eng uitziende witte man, type vooroorlogse huurmoordenaar, die mij van onder zijn tafeltje zat te filmen tot ik hem mijn wijsvinger toonde en hij schielijk ophield en vertrok. Tussendoor had hij een stuk appelgebak gegeten. Deze brief werd mij viermaal toegestuurd Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | ||
Banneling
|
![]() Het reisverbod lijkt opeens zomaar van de baan te zijn, maar heeft mij ondertussen €726 aan onnodige kosten opgeleverd die ik lekker bij Vestia ga terugvorderen.
Wonderlijke beëindiging van mijn reisverbod en mijn eis tot vergoeding van de onnodige kosten. Miraculous ending of my travel ban and my suing for restitution of euro 726 of unnecessary expenses. There are suddenly no objections to my leaving for Surinam for 7 months. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 juni 2012 om 14:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Egmond: hou nu eens op met zagen en klagen. U hebt het voorrecht gekregen om in een sociale huurwoning te mogen verblijven. Duizenden gezinnen staan op een ellenlange wachtlijst in de hoop ook in zo'n woning te kunnen/mogen wonen. Ik vind het dan ook maar normaal dat het NIET de bedoeling is dat de huidige huurders hun woning 3,4,5,6 maanden /jaar leeg laten staan. U kan gerust, zoals het merendeel van de gezinnen die zo'n woning huren, jaarlijks enkele weken op reis gaan. Geen kat die het u zal verbieden. Maar indien u (meer dan ) de helft van het jaar in uw thuisland wilt verblijven vind ik het niet logisch dat uw woning intussen gewoon onbewoond is en niet aan een ander gezin kan verhuurd worden.
U moet volgens mij dringend een keuze maken: ofwel hier bij die stoute, slechte witte mensen blijven wonen, OF terug naar uw geboorteland/land van origine gaan wonen. Ik vind het zo erg dat bepaalde mensen , zoals u, steeds aan zelfbeklag gaan doen. Neem uw leven eens in eigen handen zou ik zeggen. Stel een plan op: ofwel HIER blijven, ofwel verkassen naar uw geliefde heimat. Maar stop met uw zielig gedoe. Iedereen, ook ikzelf, moet soms keuzes maken in het leven. Dat is gewoon zo. Maar waarom daarover een hele heisa maken? Huur uw woning verder en verblijf erin, OF verhuis en stop met klagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Intussen is Vestia zonder slag of stoot accoord gegaan met mijn plan om voor zeven maanden naar Suriname te gaan. Er is niets over gebleven van het grote principe van handhaving van woonplicht en woningtekort. Dus blijft willekeur en mij nodeloos drijven op kosten. Om te zwijgen over de stress.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft hij zijn zin, is hij nog niet blij ... 't Is wreed.
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom eraan op mijn hengst met de lasso!
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() ![]() Zodra ik weer in Suriname ben ga ik naar Domburg, aan de Suriname rivier, absoluut een paradijselijke plek. Ik moet uitvinden of men er goedkoop kan overnachten. Alle uitvalswegen lijken in mijn ogen op elkaar, maar de weg naar Paranam is rood door de Bauxiet. Ik ging erheen met de staatsbus, de ramen waren allemaal open en ik bevroor. Gelukkig had ik een omslagdoek bij mij, maar de volgende keer neem ik beslist een cashmere trui en een tweed petje mee. Hoewel Suriname een zeer warm land is kan je kou vatten door de wind en zijn er dagen wanneer het gewoon koud is, een heldere strakblauwe lucht en alle warmte verdwijnt in de ruimte. ![]() Het plaatsje Paranam. De weg naar Paranam is prachtig geasfalteerd, omzoomd met tropisch bos, men ziet wel Bauxiet gruis langs de wegen en op secundaire wegen. http://www.suriname-vakantiereis.nl/...beach-suriname White Beach bij Domburg: maar kan je er ook slapen? Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 18 juni 2012 om 11:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die eerste foto is heel mooi.
![]() |
![]() |
#119 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De afwezigheid van mensen duidt er verder op dat ze allemaal een straatverbod hebben gekregen. Ofwel zijn ze allemaal reeds de slachtoffers van een genocide bedacht door maniakken die schoenleer van hun huid willen maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |