Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 mei 2012, 14:30   #101
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Dat is niet stoefen dat doet iedere zelfstandige.
Illuminatos stoeft met zijn hangmat. Dan mag je van mij zo'n antwoord verwachten. Het zijn jullie die de verkeerde conclusies trekken. jullie kennen me geeneens.Waarom zou die boekhouder daarvan moeten wakker liggen ?
Zolang de mens betaald wordt is die tevreden.

Het pikt blijkbaar bij viveke ook. Als je nu wat meer logisch zou leren nadenken dan had je misschien een betere verdienste.
Komaan stuyck.
Je volledige naam, adres en werkgeven kan men zo googelen...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 14:32   #102
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Komaan stuyck.
Je volledige naam, adres en werkgeven kan men zo googelen...
ja, en dan kennen ze mij ?
Dan weten ze wat mijn lievelingskleur is, wat ik graag eet. Hoeveel ik op restaurant ga. Hoeveel kinderen ik heb, hoe die heten, ....
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 14:33   #103
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Mislukte poging tot satire. Om het om zijn N-VA cheeleader's te zeggen: "Het zal wel aan mij liggen zeker!".
Ah, we hebben de dader gevonden. Het is door u dat DeHaene die 3 miljoen mag cashen. Goed om weten.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 14:39   #104
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan weten ze wat mijn lievelingskleur is, wat ik graag eet. Hoeveel ik op restaurant ga. Hoeveel kinderen ik heb, hoe die heten, ....
Ik vind mijn volledige naam, adres, werkgever, politieke voorkeur al meer dan genoeg info...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 14:53   #105
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Ik vind mijn volledige naam, adres, werkgever, politieke voorkeur al meer dan genoeg info...
wie is uw "werk"gever jacky?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 mei 2012 om 14:53.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 15:44   #106
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Het was maar om aan te tonen dat ik nul de botte afdraag aan uw werkloosheidsvergoeding. Maar dat snapt ge niet natuurlijk.
Maar goed, genoeg hierover. Terug naar Dehaene.
Verder over mij zeveren zoals jullie plachten te doen is offtopic.
Waarom dan nog NVA stemmen???????
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 mei 2012, 15:46   #107
Illuminatus
Banneling

Standaard

Citaat:
Gij hebt ook nog kinderen??? Ocharme die dutskes, ik beklaag ze met zo'n oudbollige conservatie pa
Illuminatus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 11:01   #108
Astrodamos
Banneling

Standaard

graaiende tempelier met rode rugzak
Astrodamos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2012, 14:09   #109
fbpolitics
Gouverneur

fbpolitics's schermafbeelding

Standaard

Tja, hoe zou je zelf zijn als je de kans kreeg...

Maar waarom kan/mag de gewone man niet vele jobs combineren, en dit zonder aanwezig te moeten zijn, laat staan de hoogstwaarschijnlijk voordeligere bijhorende belastingen gretig meepikken?

Je zou voor minder beginnen drinken, en daarna mijn lege bak bier zoeken zodat ik het geld voor leeggoed terugkrijg.
En op die manier is de cirkel rond, en sponseren we verder. En dan niet alleen de bierbrouwer, maar ook BE en de politie die u staat op te wachten en niet voorkomt.

- Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig?
- rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog?

Laatst gewijzigd door fbpolitics : 3 mei 2012 om 14:10.
fbpolitics is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2012, 07:19   #110
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inge Ringoot − 16/05/12, 18u48 − Bron: belga.be
© photo news. Dehaene: "Indien uit het overleg zou blijken dat een aanpassing of aanvulling van de verklaring gewenst wordt, zal deze worden doorgevoerd."

Oud-premier en Europees parlementslid Jean-Luc Dehaene (CD&V) ligt onder vuur omdat hij het pakket aandelenopties van AB InBev, waarover hij beschikt(e), niet heeft opgegeven in zijn financiële belangen bij het parlement. Zelf zegt Dehaene dat zijn verklaring "conform is aan de nieuwe gedragscode" van het Europees halfrond, die hij indien nodig nog wil aanpassen.

Het is het Franstalige weekblad Le Vif/L'Express dat vandaag kritiek uitte op Dehaene. Vier organisaties die ijveren voor een transparante politiek hebben Europees parlementsvoorzitter Martin Schulz een brief gestuurd over de financiële belangen van Dehaene.

Bierbonus
Ze klagen aan dat de ex-premier in zijn verklaring zijn aandelenopties onvermeld laat. Het gaat om de aandelen die hij als onafhankelijk bestuurder van AB InBev ontving en die hij vanaf eind april mocht verkopen. Het pakket, de 'bierbonus' van Dehaene, zou bijna drie miljoen euro waard zijn.

"Als Europees parlementslid is het mogelijk dat Dehaene moet stemmen over een wetgeving die betrekking heeft op de brouwerijsector. Hij zal zich dan wellicht in een toestand bevinden waarbij hij een sector reguleert waarin hij rechtstreeks financiële belangen heeft", klagen de vier organisaties aan. Ze willen van Martin Schulz weten hoe hij zo'n belangenconflict zal vermijden.

Dehaene staat open voor aanpassing of aanvulling
In een reactie aan het persagentschap Belga zegt Jean-Luc Dehaene dat zijn verklaring strookt met de vereisten van de nieuwe gedragscode (sinds december 2011) van het Europees parlement. Hij heeft Schulz daar ook een mail over gestuurd en wil hem indien nodig bijkomende informatie verstrekken.

"Indien uit het overleg zou blijken dat een aanpassing of aanvulling van de verklaring gewenst wordt, zal deze worden doorgevoerd", aldus Dehaene, die zegt de gedragscode correct te willen toepassen. In de gedragscode staat onder meer dat de Europarlementsleden "ieder financieel belang" moeten opgeven "dat van invloed kan zijn op de taakuitoefening van het lid".

Mocht Martin Schulz besluiten dat Dehaene de gedragscode toch moedwillig niet nageleefd heeft, kan hij een sanctie aangesmeerd krijgen die gaat van een berisping tot een voortijdige ontzetting uit het ambt. Maar de kans dat het zo ver komt, is bijzonder klein. Dehaenes bierbonus is inmiddels een publiek geheim.
Onze Jean Luc kan het niet laten, hij zal het wel aanpassen, net zoals de balansen van Dexia en de bierprijs om zijn miljoentjes te behouden.
Hij kan aan zijn nieuwe memoires beginnen ons groot dik staatshoofd en mede architect van ons schuld vrije Europa.
Hoogste sanctie een vermaning.
Jean Luc, niet meer doen hoor!
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2012, 07:50   #111
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Dehaene begint meer en meer op een vadsige keizer Nero te lijken. Voorzitter van UEFA , de voetbal'sport' waar ongehoord veel geld in omgaat maar die zelf hun stadions niet betalen, die amper bedrijfsvoorheffing betalen op lonen, die zich verkopen aan de internationale gokmaffia en die de werknemers die steeds slechter en slechter af zijn en die hun rechten zien verdwijnen en hun plichten zien toenemen in bedwang houden door de spelen uit het brood en spelen te leveren. Verhofstadt komt er tenminste voor uit dat hij een machiavellist is die de gewone man bespeelt. Dehaene maakt zichzelf wijs dat hij een heilige is.

In het Dexia-debacle denk ik niet dat hij echt boter op het hoofd heeft maar hij heeft toch wel andere zware morele blunders gemaakt en nu nog trouwens. Deze week nog stelde hij in een interview dat er in Europa meer overlap nodig is tussen de privé en de overheid, zoals in Amerika. Als je dan ziet (niet in onze reguliere media) hoe de haviken zich op die manier genadeloos hebben verrijkt (bvb door hun eigen bedrijfjes in Irak mee te laten helpen met de 'heropbouw' of door wetgeving op maat te stemmen ten voordele van Goldman Sachs ea waar ze allemaal voor gewerkt hebben of nog belangen in hebben) dan stel je je toch vragen bij waar die man voor staat en of hij dat zelf wel beseft.

Ofwel zorg je dat er een strikte scheiding is tussen de verschillende belangen ofwel nationaliseer je de boel en zorg je dat er democratische controle op is maar de vermenging van belangen is toch wel de slechtste manier van werken. Dat schreeuwt om corruptie.

Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 18 mei 2012 om 07:51.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2012, 08:01   #112
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

Een loodgieter komt pas aangesneld
n�*dat het probleem zich heeft gesteld.
Hij dichtte elk lek
met teflon en pek.
Het bier stroomt nu fors, maar ook ons geld.
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2012, 09:33   #113
smosty
Banneling

Standaard

Citaat:
Descartes Jr:
Een loodgieter komt pas aangesneld
n�*dat het probleem zich heeft gesteld.
Hij dichtte elk lek
met teflon en pek.
Het bier stroomt nu fors, maar ook ons geld.

Wil je verloedering in zijn subliemste vorm aan het werk zien, beschouw dan het geval Dehaene

Vertrokken met vakbondsidealen en schandelijk ten onder gegaan in belangenvermenging en corruptie van bankwezen-gesjoemel Dexia en drug-Multinational Inbev met hun perverse bonussen en opkopen van top-politiekers.

Iemand moet eens de soupape eruit trekken bij dat zichzelf eindeloos opblazend mega-profiteurssysteem.

Den dikke stopt zijn zakken zo vol
Als zijn bierbuik, en niet voor de lol
Schol voor dit gegraai
En dikkont-gedraai:
Op een dag ontploft je vette bol.

Laatst gewijzigd door smosty : 18 mei 2012 om 09:48.
smosty is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2012, 10:27   #114
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Onze Jean Luc kan het niet laten, hij zal het wel aanpassen, net zoals de balansen van Dexia en de bierprijs om zijn miljoentjes te behouden.
Hij kan aan zijn nieuwe memoires beginnen ons groot dik staatshoofd en mede architect van ons schuld vrije Europa.
Hoogste sanctie een vermaning.
Jean Luc, niet meer doen hoor!
"Als Europees parlementslid is het mogelijk dat Dehaene moet stemmen over een wetgeving die betrekking heeft op de brouwerijsector. Hij zal zich dan wellicht in een toestand bevinden waarbij hij een sector reguleert waarin hij rechtstreeks financiële belangen heeft", klagen de vier organisaties aan. Ze willen van Martin Schulz weten hoe hij zo'n belangenconflict zal vermijden.

Je moet toch reeds een criminele inborst bezitten om zulke stappen te willen zetten?
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2013, 08:35   #115
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
"Als Europees parlementslid is het mogelijk dat Dehaene moet stemmen over een wetgeving die betrekking heeft op de brouwerijsector. Hij zal zich dan wellicht in een toestand bevinden waarbij hij een sector reguleert waarin hij rechtstreeks financiële belangen heeft",
Om dan op sandalen en in short naar de studio te komen ...

Oud 16 juli 2013, 09:20   #116
Descartes Jr
Banneling

Standaard

Dehaene mocht zijn licht laten schijnen
tussen de VTM-tierlantijnen.
Hij deed dat doorluchtig
heel zomers en kluchtig
in de outfit van de Romeinen.
Oud 16 juli 2013, 14:37   #117
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

hoe zit die daar?
Oud 16 juli 2013, 14:47   #118
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

niemand mag armer worden, ook Dehaene niet
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juli 2013, 14:49   #119
Vette Pois(s)on

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
niemand mag armer worden, ook Dehaene niet
dat ze hem er nog maar snel een lange broek bijstoppen.

ne mens verliest zijn eetlust bij zo een zicht
Oud 16 juli 2013, 15:08   #120
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Jean luc dehaene het zwijn uit vilvoorde slaat weer toe (althans dat kan hij doen). Velen hier zijn blijkbaar al vergeten hoeveel hij al 'gecashed' heeft met dank aan zijn vele "jobs"

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be