Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 21 mei 2012, 12:29   #101
TheChosenOne
Burger

TheChosenOne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Zelfde vraag als voor parcifal, bekijk je de docu's, of ga je verder met je oogkleppen?

Je lult er hier maar op los, maar je doet de moeite niet het aangeleverde bewijs te bekijken!
Neen ik bekijk ze niet. Als men alle willekeurige onzin moet beginnen lezen en bekijken dan heeft een mens geen tijd meer om nog eens iets deftig bij te leren. Dus ja, ik hou met plezier mijn 'oogkleppen' op
Oud 21 mei 2012, 12:30   #102
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheChosenOne Bekijk bericht
Neen ik bekijk ze niet. Als men alle willekeurige onzin moet beginnen lezen en bekijken dan heeft een mens geen tijd meer om nog eens iets deftig bij te leren. Dus ja, ik hou met plezier mijn 'oogkleppen' op
Die docu,s zijn anders geen onzin hoor.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 12:38   #103
TheChosenOne
Burger

TheChosenOne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frownUponMountain Bekijk bericht
Probleem is natuurlijk: Hoe weet je dat het onzin is als je ze nog niet hebt bekeken? Leg eens uit aub.
Een puur intuïtief, irrationeel gevoel, voila! (kruist de armen, kin omhoog, staart hoogmoedig voor zich uit)

Laatst gewijzigd door TheChosenOne : 21 mei 2012 om 12:38.
TheChosenOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 12:39   #104
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat me niet lachen. Tuurlijk zeggen de autoriteiten dat het niet waar is. Ze zijn namelijk ook geimpliceerd. Dit is hetzelfde als een verdachte van een moord op zijn woord geloven als hij zegt "ik heb het niet gedaan hoor".
Ok samengevat :

E. Je moet alles onderzoeken en dan blijkt dat het een groot duivels complot is.
P. Ja maar, de mensen die alle elementen hebben en die bevoegd zijn, hebben besloten na onderzoek dat er niets van aan is.
E. Natuurlijk, want zij zijn betrokken partij en dus is hun onderzoek en conclusie niet geldig.
P. Dus KAN er geen volledig onderzoek gebeuren en de ware toedracht blootgelegd worden, door niemand, omdat niemand alle elementen kent.
E. Het is waar omdat ik zeg dat het waar is. (kijk maar naar deze docu's, vet bewijs! (link naar hoax video's op youtube. )

Laatst gewijzigd door parcifal : 21 mei 2012 om 12:43.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2012, 12:41   #105
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Nou ja, ok. Dus je bent gebrainwashed om het aan de kant te schuiven?
Jammer, maar is je goed recht dat wel.
Hey, nu al terug op 4 posts.
Het is me wel een rollercoaster vandaag he?

Vind je het nog leuk?
Oud 21 mei 2012, 12:41   #106
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Een puur intuïtief, irrationeel gevoel, voila! (kruist de armen, kin omhoog, staart hoogmoedig voor zich uit)
En je bent niet instaat om dat irrationele te overstijgen? kijk gewoon de docu,s en je zal zien dat het geen onzin is.
Oud 21 mei 2012, 12:43   #107
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk de docu's en u zult beseffen dat uw intuïtief gevoel verkeerd is.

Maar misschien zit er wel meer achter, misschien bent u onbewust wel bang dat uw wereldbeeld in duigen zal vallen, dat de je "vaste grond" ) onder je voeten zult verliezen.
Oud 21 mei 2012, 12:49   #108
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jow gezwets? Nee natuurlijk niet achterlijke...
Oud 21 mei 2012, 12:50   #109
parcifal
Banneling

Standaard

baai baai pinda.
Oud 21 mei 2012, 12:54   #110
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Och jee gaat de verrader weer! Wat een smerig vies laag achterlijk laf oud vies mannetje is het toch he?
Oud 21 mei 2012, 12:57   #111
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nietzsche Bekijk bericht
Mja, dat is ongeveer zijn niveau als hij erg zijn best doet.
Beter wordt het niet.
Oud 21 mei 2012, 12:59   #112
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Mja, dat is ongeveer zijn niveau als hij erg zijn best doet.
Beter wordt het niet.
Die gozer heeft echt problemen met zichzelf, ik zal wel een foto van hem willen zien, gewoon om te kijken of zijn uiterlijk overeenkomt met zijn gedrag.
Oud 21 mei 2012, 13:29   #113
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
parcifal? Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee daar HOEF ik geen foto van te zien!
Hou je rustig, Mr: schizofreen
Oud 21 mei 2012, 13:32   #114
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik bepaal zelf wel wat ik doe gekke Mr. Bemoeial.
Adem in adem uit, neem desnoods een glas water.
Oud 21 mei 2012, 13:37   #115
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
gek!
Oud 21 mei 2012, 13:59   #116
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bekijk de docu's en u zult beseffen dat uw intuïtief gevoel verkeerd is.

Maar misschien zit er wel meer achter, misschien bent u onbewust wel bang dat uw wereldbeeld in duigen zal vallen, dat de je "vaste grond" ) onder je voeten zult verliezen.
bestaan er eigenlijk posts van u waarin ge het voor de verandering eens niet hebt over het vermeende wereldbeeld van uw discussiepartner dat "in duigen gaat vallen" als ze "hun ogen eens zouden opendoen"?
Oud 21 mei 2012, 14:05   #117
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
bestaan er eigenlijk posts van u waarin ge het voor de verandering eens niet hebt over het vermeende wereldbeeld van uw discussiepartner dat "in duigen gaat vallen" als ze "hun ogen eens zouden opendoen"?
Ik kan alleen maar vaststellen dat je vraagt achter bewijs, maar als dat dan geleverd wordt je weigert het te bekijken.

Jouw wereldbeeld is duidelijk, zoiets kan niet bestaan, en het is zever dus "ik bekijk het niet". De echte reden dat men het eigenlijk niet wil bekijken is de angst om het "veilige" wereldbeeld te verlaten. Echte open interesse zou deze docu's zeker bekijken, om bij te leren en eventueel het wereldbeeld te verruimen.
Oud 21 mei 2012, 14:07   #118
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik kan alleen maar vaststellen dat je vraagt achter bewijs, maar als dat dan geleverd wordt je weigert het te bekijken.

Jouw wereldbeeld is duidelijk, zoiets kan niet bestaan, en het is zever dus "ik bekijk het niet". De echte reden dat men het eigenlijk niet wil bekijken is de angst om het "veilige" wereldbeeld te verlaten. Echte open interesse zou deze docu's zeker bekijken, om bij te leren en eventueel het wereldbeeld te verruimen.

Welke boeken die ingaan tegen jouw wereldbeeld heb je recentelijk gelezen?
Oud 21 mei 2012, 14:23   #119
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

het triestige, mijn beste "ruimdenkende" medemens, is dat je hoegenaamd geen idee hebt wat precies dat "wereldbeeld" van mij inhoudt.
Aangezien die kennis essentieel is om een oordeel te vellen over dat "wereldbeeld", is uw assumptie dus gebaseerd op een wel zeer eng wij-vs-zij denken: "wij" zijn de kritische mensen die "weten hoe het in elkaar steekt"; "zij" zijn al de rest (en heel misschien maak je wel een onderscheid tussen je criticasters en de sheeple, hoewel dat lijntje wel heel dun en flou is). Van zodra iemand iets zegt, catalogeer je de discussiepartner in 1 van 2 hokjes, labelt ze, en op basis van in welk hokje je ze gezet hebt geef je een "algemene response" die dan ook toepasbaar is op iedereen die je ook nog in dat hokje hebt gecatalogeerd.

Ruimdenkend? Als je dergelijke benepen visie bestempelt als ruimdenkend heb je een wel heel vertekend beeld van jezelf
Oud 21 mei 2012, 14:38   #120
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
het triestige, mijn beste "ruimdenkende" medemens, is dat je hoegenaamd geen idee hebt wat precies dat "wereldbeeld" van mij inhoudt.
Aangezien die kennis essentieel is om een oordeel te vellen over dat "wereldbeeld", is uw assumptie dus gebaseerd op een wel zeer eng wij-vs-zij denken: "wij" zijn de kritische mensen die "weten hoe het in elkaar steekt"; "zij" zijn al de rest (en heel misschien maak je wel een onderscheid tussen je criticasters en de sheeple, hoewel dat lijntje wel heel dun en flou is). Van zodra iemand iets zegt, catalogeer je de discussiepartner in 1 van 2 hokjes, labelt ze, en op basis van in welk hokje je ze gezet hebt geef je een "algemene response" die dan ook toepasbaar is op iedereen die je ook nog in dat hokje hebt gecatalogeerd.

Ruimdenkend? Als je dergelijke benepen visie bestempelt als ruimdenkend heb je een wel heel vertekend beeld van jezelf
Ik beoordeel hun in de context van de discussie op hun acties. Als iemand vraagt naar bewijs, het op zijn bord krijgt, en het dan weigert te bekijken dan is het duidelijk voor mij.

Er zijn nu eenmaal twee groepen mensen die hierin mee discussieren, diegene die erin geloven en diegene die er niet in geloven. Het is nu eenmaal een vaststaand feit dat bijna alle sceptici hier, de aangeleverde docu's niet willen bekijken.

Ik weet wat het officiële wereldbeeld inhoudt, iedereen weet dat want men is erin opgegroeid. De meeste zeggen trouwens zelfs dat ze niet in "onzin" geloven dus daarmee tonen ze al duidelijk hun aan dat dat niet binnen hun wereldbeeld past.

Wij beweren iets, wij geven het bewijs. Als jullie het niet willen bekijken dat is jullie probleem en jullie grove fout maar dan zou je best je mond houden in zulke discussies.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be