![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om die reden stem ik N-VA.
![]() |
#104 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zal dat in oktober ook op uw TV-scherm zien.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat, dat zijn we nog niet te weten gekomen, maar alla, van belang is dat ook niet echt.
![]() |
![]() |
#110 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En ja, ik kan ook leven met deze beslissing. Ook al ligt de hele nest nogal ver van waar ik woon en zal ik er dus niet snel te vinden zijn. Maar ik vind het persoonlijk een voordeel om in zo'n groot complex in alle weersomstandigheden te kunnen gaan winkelen of gewoon te kunnen gaan wandelen. En de lokale bakker of beenhouwer zal er niet aan tenonder gaan, dat zijn fabeltjes. Net zoals ik persoonlijk verkies om in zo'n complex te gaan winkelen, verkies ik ook nog steeds de kwaliteit van de bakker of de beenhouwer, of zelfs het persoonlijke contact met de uitbater van de krantenwinkel. Beiden kunnen perfect naast elkaar bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2014 is de datum. Niet de gemeenteraadsverkingen.
Immers: Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen (kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen) maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet. Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij! |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalig, hoe u nu al op uw gesnoef terugkomt.
![]()
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enfin, dat moet zowat - indien men zich minimaal in het gezelschap van 1 persoon bevindt - het enige zijn waaraan dit slavenras zich nog aan "durft" wagen in het weekend en op congédagen. En hoe... Ofwel zijn ze andere mensen fezelend aan het afzeiken, ofwel kruipen ze bijna in elkaars nek van onzekerheid. Zo een beetje slenteren en doen alsof ge die set kookpotten van €2500 wel een koopje vindt enz. is het perfecte excuus. Ge moogt van mij altijd ne keer naar Nossegem rijden op zaterdag, zo het liefst via Diegem, Kraainem, Sterrebeek, Nossegem, Pede, Anderlecht richting Halle en de 4-Bras. Ge moogt dat ook ne keer in de week doen, liefst op een dinsdag. Het zweet zal u van het rugje zeiken bij die wespennest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
In zowat elke gemeente heb je nog steeds bakkers, slagers en krantenwinkels naast grootwarenhuizen. En ook in en rond Machelen zal er naast Uplace nog steeds voldoende kleinhandel zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat NVA bashen in dit soort draden komt vooral omdat er een grote groep Vlamen is die dacht dat de NVA ánders was dan de systeempartijen. Citaat:
Het bijzondere van dit winkelcentrum is echter dat het tweetalig gaat zijn, net als de Luchthaven Zaventem, en dus de verfransingsdynamiek potentieel versnelt in de Noord Rand. En dan is , voor sommigen althans, de NVA steun opvallend te noemen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nice try Pietje Maar weeral geen sigaar Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 mei 2012 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Gelukkig gaat de Spa verhinderen dat de koeien in Vlaams brabant zure melk gaan geven
|
![]() |
![]() |