Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 mei 2012, 11:36   #101
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik stem Groen.

Die hebben een correcte toekomstvisie

En die waren tegen dit megalocomplex
Groen is tegen alles. Als het aan groen ligt, gaan we straks weer allemaal kakken achter de dikste boom en ons wassen in de beek.
Vlaanderen_onafhankelijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 11:38   #102
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik stem Groen.

Die hebben een correcte toekomstvisie

En die waren tegen dit megalocomplex
Madam soleil ook
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 11:40   #103
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
En dus, NVA, VOKA en grootkapitaal = 3 handen op één buik.
En om die reden stem ik N-VA.
Oud 31 mei 2012, 11:41   #104
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Wat zou het. Niemand is tegen investeringen. Verstandige investeringen dan. Dat we langer moeten gaan werken, daar is iedereen het nu wel over eens. Waar men tegen is, is tegen eenzijdige afbraak van de sociale zekerheid en de indexkoppeling. Ik heb de NVA overigens nooit horen protesteren tegen de hoge bonussen in de privé of bij de banken. Dat dat kan ook niet. VOKA bedenkt die zelf.
Tsjongejonge toch... Ben ik blij dat ik niet zo'n gefrustreerde dwaas ben. Dit is een beslissing door een CD&V-ster, in de schoot van de CD&V-gestuurde Vlaamse regering en het enige wat het Oostje hier andermaal kan doen is de N-VA bashen, enkel en alleen omdat ze deze beslissing steunen. Arm schaap.
Oud 31 mei 2012, 11:41   #105
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
En om die reden stem ik N-VA.
Dat is dan genoteerd.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 11:42   #106
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander Bekijk bericht
De "Vlaamse" regering is net zo ongrondwettelijk als het federalisme. Al haar beslissingen zijn dus ongrondwettelijk. Het boeltje moet onmiddellijk en mét terugwerkende kracht afgeschaft worden.
Oké, Bruno...
Oud 31 mei 2012, 11:43   #107
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is dan genoteerd.
U zal dat in oktober ook op uw TV-scherm zien.
Oud 31 mei 2012, 11:45   #108
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk Bekijk bericht
Tsjongejonge toch... Ben ik blij dat ik niet zo'n gefrustreerde dwaas ben. Dit is een beslissing door een CD&V-ster, in de schoot van de CD&V-gestuurde Vlaamse regering en het enige wat het Oostje hier andermaal kan doen is de N-VA bashen, enkel en alleen omdat ze deze beslissing steunen. Arm schaap.
De NVA steunt deze minister voluit. Toevallig vergeten zeker? En een volbloed NVA, E. Gidius beweert zelfs dat hij om zulke houding op de NVA stemt. Want, zo oreert hij, ik stem op de NVA omdat deze het VOKA en het grootkapitaal steunt. Ja watte.
Oud 31 mei 2012, 11:48   #109
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
E. Gidius beweert zelfs dat hij om zulke houding op de NVA stemt. Want, zo oreert hij, ik stem op de NVA omdat deze het VOKA en het grootkapitaal steunt. Ja watte.
Er is in jouw geestelijk landschap blijkbaar iets mis met VOKA, het grootkapitaal etc...

Wat, dat zijn we nog niet te weten gekomen, maar alla, van belang is dat ook niet echt.
Oud 31 mei 2012, 11:50   #110
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
De NVA steunt deze minister voluit. Toevallig vergeten zeker? En een volbloed NVA, E. Gidius beweert zelfs dat hij om zulke houding op de NVA stemt. Want, zo oreert hij, ik stem op de NVA omdat deze het VOKA en het grootkapitaal steunt. Ja watte.
Het gaat er mij om dat je in deze topic in al je berichten enkel de N-VA viseert, terwijl zij enkel maar steun geven aan de beslissing van een CD&V-minister. En dat je er ook weer dingen bij sleurt die je in al je andere N-VA-bashing-reacties ook al hebt aangehaald, zonder dat die rechtstreeks iets met het onderwerp te maken hebben.

En ja, ik kan ook leven met deze beslissing. Ook al ligt de hele nest nogal ver van waar ik woon en zal ik er dus niet snel te vinden zijn. Maar ik vind het persoonlijk een voordeel om in zo'n groot complex in alle weersomstandigheden te kunnen gaan winkelen of gewoon te kunnen gaan wandelen.

En de lokale bakker of beenhouwer zal er niet aan tenonder gaan, dat zijn fabeltjes. Net zoals ik persoonlijk verkies om in zo'n complex te gaan winkelen, verkies ik ook nog steeds de kwaliteit van de bakker of de beenhouwer, of zelfs het persoonlijke contact met de uitbater van de krantenwinkel.

Beiden kunnen perfect naast elkaar bestaan.
Oud 31 mei 2012, 11:50   #111
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
U zal dat in oktober ook op uw TV-scherm zien.
Pardoes de berg af
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 11:54   #112
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Pardoes de berg af
2014 is de datum. Niet de gemeenteraadsverkingen.

Immers:

Vermits de NVA weet dat ze de gemeenteraadsverkiezingen gaat winnen
(kan ook niets anders want ze vertrekken van nul bij de gemeenteraadsverkiezingen)
maakt ze van die lokale verkiezingen een nationale inzet.

Een beetje doorzichtig en dikke volksverlakkerij!

Oud 31 mei 2012, 11:56   #113
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat er mij om dat je in deze topic in al je berichten enkel de N-VA viseert, terwijl zij enkel maar steun geven aan de beslissing van een CD&V-minister. En dat je er ook weer dingen bij sleurt die je in al je andere N-VA-bashing-reacties ook al hebt aangehaald, zonder dat die rechtstreeks iets met het onderwerp te maken hebben.

En ja, ik kan ook leven met deze beslissing. Ook al ligt de hele nest nogal ver van waar ik woon en zal ik er dus niet snel te vinden zijn. Maar ik vind het persoonlijk een voordeel om in zo'n groot complex in alle weersomstandigheden te kunnen gaan winkelen of gewoon te kunnen gaan wandelen.

En de lokale bakker of beenhouwer zal er niet aan tenonder gaan, dat zijn fabeltjes. Net zoals ik persoonlijk verkies om in zo'n complex te gaan winkelen, verkies ik ook nog steeds de kwaliteit van de bakker of de beenhouwer, of zelfs het persoonlijke contact met de uitbater van de krantenwinkel.

Beiden kunnen perfect naast elkaar bestaan.
Dat is het hem juist. Beiden kunnen maar moeilijk naast mekaar bestaan. Omdat de warenhuizen dumpingsprijzen hanteren.
Oud 31 mei 2012, 11:58   #114
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
2014 is de datum. Niet de gemeenteraadsverkingen.
Zalig, hoe u nu al op uw gesnoef terugkomt.
Oud 31 mei 2012, 12:25   #115
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat ik me altijd al heb afgevraagd... Iedereen zit te melken dat U-place een doodgeboren kind is zonder potentieel. Waarom zou er dan een verkeersinfarct komen? Er gaat toch niemand naar toe...
Omdat heel België verworden is tot een natie van hersenloos consumerend vee en gepatenteerde, gapende losers die niets anders willen dan van de ene vitrine naar de andere sjokken.
Enfin, dat moet zowat - indien men zich minimaal in het gezelschap van 1 persoon bevindt - het enige zijn waaraan dit slavenras zich nog aan "durft" wagen in het weekend en op congédagen. En hoe... Ofwel zijn ze andere mensen fezelend aan het afzeiken, ofwel kruipen ze bijna in elkaars nek van onzekerheid. Zo een beetje slenteren en doen alsof ge die set kookpotten van €2500 wel een koopje vindt enz. is het perfecte excuus.

Ge moogt van mij altijd ne keer naar Nossegem rijden op zaterdag, zo het liefst via Diegem, Kraainem, Sterrebeek, Nossegem, Pede, Anderlecht richting Halle en de 4-Bras. Ge moogt dat ook ne keer in de week doen, liefst op een dinsdag. Het zweet zal u van het rugje zeiken bij die wespennest.
Vigilante VL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 12:45   #116
Vlaanderen_onafhankelijk
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat is het hem juist. Beiden kunnen maar moeilijk naast mekaar bestaan. Omdat de warenhuizen dumpingsprijzen hanteren.
Ach, wat zou het...

In zowat elke gemeente heb je nog steeds bakkers, slagers en krantenwinkels naast grootwarenhuizen.

En ook in en rond Machelen zal er naast Uplace nog steeds voldoende kleinhandel zijn.
Oud 31 mei 2012, 13:27   #117
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vigilante VL Bekijk bericht
Omdat heel België verworden is tot een natie van hersenloos consumerend vee en gepatenteerde, gapende losers die niets anders willen dan van de ene vitrine naar de andere sjokken.
Enfin, dat moet zowat - indien men zich minimaal in het gezelschap van 1 persoon bevindt - het enige zijn waaraan dit slavenras zich nog aan "durft" wagen in het weekend en op congédagen.
Woord.

Citaat:
Het gaat er mij om dat je in deze topic in al je berichten enkel de N-VA viseert, terwijl zij enkel maar steun geven aan de beslissing van een CD&V-minister.
Leg het eens wat positiever uit.

Dat NVA bashen in dit soort draden komt vooral omdat er een grote groep Vlamen is die dacht dat de NVA ánders was dan de systeempartijen.

Citaat:
Op zich ben ik het hier met je eens.

Het bijzondere van dit winkelcentrum is echter dat het tweetalig gaat zijn, net als de Luchthaven Zaventem, en dus de verfransingsdynamiek potentieel versnelt in de Noord Rand.

En dan is , voor sommigen althans, de NVA steun opvallend te noemen.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 14:01   #118
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een wereldvreemd heerschap bent u toch. Het aantal middenstanders die hun zaak hebben moeten sluiten omdat ze niet konden opboksen tegen de grootwarenhuizen is niet te tellen. In vele dorpen is er geen bakker meer, geen groentenwinkel of kruidenier meer, geen schoenwinkel meer, geen beenhouwer meer,enz. . Allemaal kapot geconcurreerd door de grote ketens. Kom eens tot bezinning! Het wordt anders tijd.
tja, VOKA is zeer pro dat soort megalomane projecten, en vermits de N-VA de lakeien van VOKA zijn............
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 14:08   #119
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
tja, VOKA is zeer pro dat soort megalomane projecten, en vermits de N-VA de lakeien van VOKA zijn............
Ingrid tieten is voor een winkelproject aan het lobbyen bij haar eigen volk in limburg
Nice try Pietje
Maar weeral geen sigaar

Laatst gewijzigd door born2bewild : 31 mei 2012 om 14:10.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 mei 2012, 14:12   #120
born2bewild
Banneling

Standaard

Gelukkig gaat de Spa verhinderen dat de koeien in Vlaams brabant zure melk gaan geven
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be