![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Hoe dient 'België' met Fouad Belkacem om te springen? | |||
Hem de Belgische nationaliteit onmiddellijk afnemen, en stante pede uitleveren aan Marokko. |
![]() ![]() ![]() |
73 | 76,04% |
Hem de Belgische nationaliteit onmiddellijk afnemen, en vervolgens hier bestraffen. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,13% |
Hem een laatste keer waarschuwen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Hij heeft recht op een standbeeld op de Brusselse Grote Markt. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,13% |
Anders, nl. : ... |
![]() ![]() ![]() |
17 | 17,71% |
Aantal stemmers: 96. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens hetgeen ik hier van hem lees, is hij een persoon met rede begaafd, die over voldoende oordeelsvermogen beschikt om te kunnen afwegen of hij al dan niet aan een oproep tot geweld gevolg geeft.
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bekijk de filmpjes van S4B.
Voel jij je geroepen om mee te doen met het Schaarbeekse vandalisme?
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrije meningsuiting = democratie. bestraffen van meningsuiting = tirannie.
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat een feit?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja.
Tnzij natuurlijk dat je denkt dat de islam een vreedzame bedoening is die totaal geen imperialistische motieven heeft, dan is dat geen feit, dan is alles in orde.
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De islam-aanhangers met wie ik te maken krijg, op het werk of in mijn privéleven, zijn alleszins goed volk. Alleen hebben ze, volgens mij, die godsdienst helemaal niet van doen om goed volk te zijn. 't Is dat ik hen nog niet zo ver gekregen heb om onze bieren te proeven.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bedoel maar, ten tijde van 9/11 werkte ik bij de stad, en de islamieten die daar werkten, als je die als individu sprak, dan waren ze tegen - in zoverre zelfs dat Osama geen moslim was, zoals er enkelen verontwaardigd zeiden, maar toen ze in groep in de refter stonden toen het nieuws kwam dat de eerste toren was ingestort, toen stonden ze te dansen en te juichen. Het groepsgevoel is sterker dan het individu, de redelijkheid gaat dan uit de deur.
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 8 juni 2012 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie het ook moge zijn die voor het buitengooien van Belkacem zorgt, bij de grote meerderheid van de Belgische moslims kan hij/zij op steun en sympathie rekenen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het spijtige is dat enkel gasten als die Belkacem een megafoon voor hun mond krijgen, die meerderheid niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niets weerhoudt die meerderheid ervan om hun stem te laten horen. Waarop wachten ze?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() gaan die ook een megafoon van de pers krijgen?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klasdebat zal ik helaas pas volgend schooljaar plaats kunnen laten vinden (de examens zijn begonnen). Ik ben van plan het te laten knetteren ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af in hoeverre hun oproep voor sommige gelovigen vrijblijvend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien net daarom.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Staatssecretaris
|
![]() we zullen zien wie de eerste zijn om te betogen en de boel af te breken als Mohammed² (diefstallen, afpersingen weerspannigheid ed) wordt buitengezet
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welja, dan weet je wat ik bedoel zeker?
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zitten wachten op de pers is dom. Ze zouden zich gemakkelijk kunnen verenigen met als doel een eigen plaats op te eisen binnen hun eigen religieuze gemeenschap en de dialoog aan te gaan met de Vlaamse gemeenschap, waartoe ze ook behoren.
In Baskenland was er jaren terug "Anitzak", een verzameling georganiseerde mensen van niet-Baskische oorsprong, die een eigen analyse hadden gemaakt en aansloten bij het Baskische streven voor zelfbeschikking. Ik was ook gevraagd om daaraan mee te werken. Heb ik niet gedaan, omdat ik al meewerkte met de Baskische beweging en vond (en vind) dat je als nieuwkomer je moet integreren. Uiteraard kregen ze de nodige tegenkanting van Spaanse zijde: ze lieten zich zogezegd voor de kar van de terroristen spannen. Soit, ik zou hier evenwel best graag een groep mensen met Marokkaanse achtergrond zich zien verzamelen met dat als doel.
![]() |
![]() |