![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Dan moet ge uw kameraad collega maar eens vragen wat hij over integratie vind? Hij acht dat niet voor iedereen nodig. Ik noem dat multiul tot in de wortels steunen. Zie u daar nu staan, voor lul. Het is géén zicht zenne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeikstraal aka Oblique aka Xing Ho aka etc etc ... wordt stilaan weer agressief en kan 't schelden niet laten.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is helemaal geen 'haar' of 'juffrouw'.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() Dat klopt. Een dame van mijn stand word liever aansproken door wildvreemden, als ranke deerne.
Laatst gewijzigd door Kasumi : 19 juli 2012 om 15:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prostitutie in het oude Rome Ook de deernen poogden menigmaal klanten met zich mee te trekken, en waren bij een mislukking bekend om hun scheldkanonnades. ... Mag ik dus besluiten beste Kasumi dat dit de reden is van uw scheldkanonnades ? Dat wij ons niet laten meeslepen door U ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn zeker de moslims (de meeste) en de moslimlanden niet die iets moeten uitkramen over "democratie", tenzij om ze te misbruiken in hun voordeel tot ze die helemaal kunnen afschaffen zodra ze de kans hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er migranten zijn die ons geholpen hebben is juist. En wellicht nog meer migranten die vooral last en kosten gebracht hebben! En zouden we zonder hen het nu zo slecht doen? Denk het niet... Laatst gewijzigd door andev : 21 juli 2012 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem de mensen toch niet voor onnozelaars! Laat je eens nakijken door een imman of een duiveluitdrijver...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In een andere draad, waarin men pleitte voor nudisme en naturisme, kwam een soortgelijke redenering naar boven. We shockeren achterlijke religieuzen gewoon weg. Dat lijk me zeer humaan en geen enkele schending tegen de rechten van wie dan ook. Iedereen vrij om naar hier te komen en we filteren de sociaal-conservatieven eruit. Het Westen is een decadente Satan-cultuur in verval? You ain't seen nothing yet!
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 21 juli 2012 om 20:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Ik was het ook al eens akkoord met je Anarcho.
Citaat:
![]() Ik hoop dat niemand zich hier aan dit klein beetje bloot stoort want ik heb in een andere draad harriechristus veel obscenere plaatjes zien posten. En de moslima's onder ons ? Wel sorry, hou u maar bezig met wat te eten op dit late uur. Het is toch ramadan voor iets. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 21 juli 2012 om 21:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Schepen
|
![]() Oeps een knot op mijn hoofd door mijn vrouw voor het kijken naar dat plaatje
![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |