![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Me seks is der nog mis mee. Ge leift mor ein keir. As ekik nog joenk was zaaf ik het wel weite zenne! Maan generase was dan oek minder preuts dan de joenkers hier. Alleen homo's, neije, da was nief veur ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Als e geen Hetero Parade komt, word er klacht ingediend , wegens discriminatie en heterohaat.
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Los van de persoonlijke miserie van een HIV-besmetting, draait de gemeenschap tevens mee op voor de gevolgen van onbeschermde seks met anderen, maar dat is tevens zo met hetero’s wiens verstand op zeker moment eenarmlengte gezakt is. Verder ben ik van mening dat de meeste deelnemers van zo’n optocht, gewoon eens een weekend uit de bol willen gaan, net zoals de Dempers onder ons dat soms doen op muziekfestivals en voor de rest van ’t jaar af en toe eens een dancing binnenpleuren tot de vroege uurtjes en dan braaf naar huis tenen, om daar al dan niet van beschermde sex te genieten met een rond de dansvloer opgepikte deerne. Citaat:
Of is dat een exclusief Vlaams gen ? Kijk, sinds het ontstaan van België is Vlaanderen onrechtvaardig behandeld geweest, dat kan je als democraat moeilijk ontkennen. Telkens ‘opstandige’ Vlamingen deze onderdrukking aan de kaak stelden en niets anders vroegen dan gerechtigheid, werden ze door L’ét�*t Belge genadeloos genegeerd, gebroodroofd, gevangen gezet en/of vermoord. Zelfs anno vandaag zien we het repressieve apparaat van uw dierbaar België in volle werking tegen de wil van het Vlaamse volk in, terwijl de zakkenvullende federalen elke moreel-ethische verantwoording hiervoor volledig ontberen. De échte fascisten zitten in de Wetstraat en in Laken, beste Preuße, al 182 jaar. Citaat:
Citaat:
Zoals je ziet, de geschiedenis herhaalt zich slechts, net omdat ze niet verandert of dat de wil tot verandering brutaal wordt gefnuikt, vandaar dat het V-N weerom groeiende is. Citaat:
Maar geen nood, uw favoriete staat doet er alles aan, om elke nationalistisch opstootje met alle repressieve middelen tot haar beschikking de kop in te drukken. Rechtvaardigheid staat nu eenmaal niet in de leuze van uw dierbare Belgie. Het enige verschil met ’45 is, dat er vandaag op straat geen Vlaamse koppen meer kaalgeschoren worden door de ‘correcte’ meute, maar da’s dan ook het énige verschil met toén. Citaat:
En bwah, voor de rest zou je eens een ravissante Gay Pride kunnen organiseren in een van die talrijke pittoreske Belgische gemeenten, waar je favoriete overheid door de jaren heen voor een waarlijk verrijkende multi-cultuur heeft gezorgd. Kwestie van eens te ondervinden, waar verdraagzaamheid eindigt en écht fascisme begint… In ’t kort: u schiet op de verkeerde vijand. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gebeurt niet veel maar hier geef ik demper gelijk: die dansende groep zijn een voze, vieze bende waar ik in geen 1000 jaar iets mee te maken zou willen hebben. Vind het zelfs deprimerend om dat filmpje te zien, heb dan ook maar een minuut gekeken.
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met die filmpjes, ik raak er niet opgewonden noch gedegouteerd van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Oh wacht... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Inderdaad... Onbegrijpelijk... Eerst zit je hier van je theater te maken dat HIV blijkbaar het minste is van hun zorgen, om vervolgens een tirade af te steken wanneer blijkt dat ze er wel degelijk mee bezig zijn. Wat is het nu?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar is dan een héél eenvoudige oplossing voor: kijk er niet naar en neem er vooral niet aan deel. Behold: problem solved.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie heeft trouwens de account van Preuße gekraakt? Ik zie toch een duidelijke stijlbreuk met zijn oude berichten.
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Iedereen is dan gelukkig. ![]()
![]() |
![]() |
#113 | ||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Sinds wanneer werp jij je op als verdediger van de holebi's? Watskebeurt?
||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Tijd om van U te laten horen zou ik zeggen. Je berijpt misschien dat een buitenstaander de indruk krijgt dat homoseksualiteit alleen maar te maken heeft met promiscuïteiten, wilde feestjes en gatneuken. Begin dan maar eens over gelijke rechten. Ik denk trouwens ook niet dat de Daffyd Thomas figuren niet echt de ambitie hebben om aanvaardt te worden, en gelijk behandeld te worden, en liever in hun calimero rol blijven hangen. Wat je zegt, geldt volgens mij ook voor andere "minderheidsgroepen" Laatst gewijzigd door F.B. : 5 augustus 2012 om 09:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad een vaak gehoorde ergernis. De vraag is natuurlijk of die ergernis ook terecht is...
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zie jij "openbare zedenschennis"?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() Vanwaar die drang om normaal te zijn?
De draadstarter en zijn vriendjes zijn feitelijk erg laffe mensen die het zelf niet aandurven om iets anders dan een normale, brave meelopende burger te zijn, en ze verwijten eenieder die durft te zijn wat ze niet durven dat het een marginaal is. |
![]() |
![]() |