Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 augustus 2012, 00:58   #101
Sjarelgulden
Banneling

Standaard

Me seks is der nog mis mee. Ge leift mor ein keir. As ekik nog joenk was zaaf ik het wel weite zenne! Maan generase was dan oek minder preuts dan de joenkers hier. Alleen homo's, neije, da was nief veur ons.
Sjarelgulden is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 00:58   #102
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
En eens goed lachen.
Plezier maken inderdaad dat is waar het bij beiden dus om draait. De zorgen van het volledige jaar eens een dagje of een aantal dagen achter u laten.
alfa16vjtd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 01:01   #103
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Het gaat om hun uiting van gevoelens. Net zoals carnaval het laatste uitbundige feest was voor de vasten is de gay parade voor homo's een uiting van hun homo zijn.
Voor wanneer een Hetero Parade in dat geval ? Dan komt heel de rest van de bevolking in zijn ondergoed op straat, een gigantische stoet, fanfare's, en vooruit met de geit, gasgeven !
Als e geen Hetero Parade komt, word er klacht ingediend , wegens discriminatie en heterohaat.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 01:07   #104
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aligator Bekijk bericht
Voor wanneer een Hetero Parade in dat geval ? Dan komt heel de rest van de bevolking in zijn ondergoed op straat, een gigantische stoet, fanfare's, en vooruit met de geit, gasgeven !
Als e geen Hetero Parade komt, word er klacht ingediend , wegens discriminatie en heterohaat.
Breng het dan ook uit onder een andere naam. Van zodra je de link er met legt komt het inderdaad over als spot. Ga eens naar de love parade daar hebben ze er geen problemen mee
Oud 5 augustus 2012, 01:39   #105
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
Lijkt me radicaal onjuist als ik figuren zoals Demper zie.
Ik vermoed dat Demper niet homosexualiteit op zich veroordeeld, maar eerder het HIV- jemonfoutisme van extraverte homo’s op manifestaties als Gaypride ea.
Los van de persoonlijke miserie van een HIV-besmetting, draait de gemeenschap tevens mee op voor de gevolgen van onbeschermde seks met anderen, maar dat is tevens zo met hetero’s wiens verstand op zeker moment eenarmlengte gezakt is.

Verder ben ik van mening dat de meeste deelnemers van zo’n optocht, gewoon eens een weekend uit de bol willen gaan, net zoals de Dempers onder ons dat soms doen op muziekfestivals en voor de rest van ’t jaar af en toe eens een dancing binnenpleuren tot de vroege uurtjes en dan braaf naar huis tenen, om daar al dan niet van beschermde sex te genieten met een rond de dansvloer opgepikte deerne.
Citaat:
Fascisme en nazisme zijn de voedingsbodem geweest voor het Vlaams-nationalisme. De Belgische staat was steeds erg centrum en heeft minderheidsrechten goed beschermd.
Ooit al eens afgevraagd, hoe de voedingsbodem is ontstaan voor dat zgn ‘fascisme en nazisme’ ?
Of is dat een exclusief Vlaams gen ?

Kijk, sinds het ontstaan van België is Vlaanderen onrechtvaardig behandeld geweest, dat kan je als democraat moeilijk ontkennen.
Telkens ‘opstandige’ Vlamingen deze onderdrukking aan de kaak stelden en niets anders vroegen dan gerechtigheid, werden ze door L’ét�*t Belge genadeloos genegeerd, gebroodroofd, gevangen gezet en/of vermoord.
Zelfs anno vandaag zien we het repressieve apparaat van uw dierbaar België in volle werking tegen de wil van het Vlaamse volk in, terwijl de zakkenvullende federalen elke moreel-ethische verantwoording hiervoor volledig ontberen.

De échte fascisten zitten in de Wetstraat en in Laken, beste Preuße, al 182 jaar.

Citaat:
Feitelijk was België toen al een modern en welvarend land.
Niet zoals jij dat gelooft: http://www.mers.be/1930-1939.htm
Citaat:
Vlaams-natioanlisten hebben dat uit afgunst en puur racisme willen kapot maken maar dat is, dankzij de repressie niet gebeurd.
Nee, Vlaanderen werd toen al meer dan een eeuw onderdrukt en is ’dank zij’ de repressie professioneel geknecht en loopt daardoor nog steeds aan de Belgische leiband.
Zoals je ziet, de geschiedenis herhaalt zich slechts, net omdat ze niet verandert of dat de wil tot verandering brutaal wordt gefnuikt, vandaar dat het V-N weerom groeiende is.

Citaat:
Helaas werd de repressie en de democratische waakzaamheid afgezwakt na 1945 zodat Vlaanderen zich sinds de jaren '60 weer internationaal belachelijk maakt door nazisme toe te laten.
Het onderlijnde is van een fascistischer gehalte, dan wat een Vlaams nationalist ooit durfde te opperen, ik hoop dat u dat beseft.
Maar geen nood, uw favoriete staat doet er alles aan, om elke nationalistisch opstootje met alle repressieve middelen tot haar beschikking de kop in te drukken.
Rechtvaardigheid staat nu eenmaal niet in de leuze van uw dierbare Belgie.
Het enige verschil met ’45 is, dat er vandaag op straat geen Vlaamse koppen meer kaalgeschoren worden door de ‘correcte’ meute, maar da’s dan ook het énige verschil met toén.
Citaat:
Hier is Sandy Neel (VB) die trots poseert bij het geboortedorp van Adolf Hitler bijvoorbeeld.
’t Jah, idioten heb je overal, maar op 2 minuten kan ik je ook een dozijn kiekjes geven, waarop Vlaamse en EU-sossen fier staan te wezen bij standbeelden van communistische massamoordenaars, die destijds homo's en andersdenkenden met treinen tegelijk lieten uitroeien.

En bwah, voor de rest zou je eens een ravissante Gay Pride kunnen organiseren in een van die talrijke pittoreske Belgische gemeenten, waar je favoriete overheid door de jaren heen voor een waarlijk verrijkende multi-cultuur heeft gezorgd.
Kwestie van eens te ondervinden, waar verdraagzaamheid eindigt en écht fascisme begint…

In ’t kort: u schiet op de verkeerde vijand.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 01:41   #106
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Gebeurt niet veel maar hier geef ik demper gelijk: die dansende groep zijn een voze, vieze bende waar ik in geen 1000 jaar iets mee te maken zou willen hebben. Vind het zelfs deprimerend om dat filmpje te zien, heb dan ook maar een minuut gekeken.
Oud 5 augustus 2012, 02:28   #107
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Gebeurt niet veel maar hier geef ik demper gelijk: die dansende groep zijn een voze, vieze bende waar ik in geen 1000 jaar iets mee te maken zou willen hebben. Vind het zelfs deprimerend om dat filmpje te zien, heb dan ook maar een minuut gekeken.
En wil je er niets met te maken hebben omdat het homo's zijn die zich als een "vieze bende" gedragen of gewoon omdat ze zich aan het uitleven zijn zoals ook hetero's doen op fuiven?

Ik heb geen probleem met die filmpjes, ik raak er niet opgewonden noch gedegouteerd van.
Oud 5 augustus 2012, 06:54   #108
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Bekijk hier de beelden:
http://www.youtube.com/watch?v=9ShsdzqTyW4

De Gaypride Canalparade 2012...
De Kanaalparade..... juist....
Alleen al met de naam laten ze zich opnieuw van hun beste kant zien.
Een parade op een kanaal die men "kanaalparade" gedoopt heeft... Ja, *shocking*

Citaat:
Extravagant doen in het openbaar tegen homohaat.
Met als resultaat..... het stimuleren van homohaat.
Proficiat. Het toppunt van stupiditeit.
Is dat het resultaat? Waaruit blijkt dat, pray tell?

Citaat:
In plaats van moeite te doen om normaal over te komen, doen ze net het tegenovergestelde.
In plaats van een voorbeeld te nemen aan het normale gedrag van de hetero's op de love parade:

Oh wacht...

Citaat:
Extreem extravagant, weinigverhullend seksueel gedrag dat ze beter zouden uitoefenen achter gesloten deuren.
M.a.w.: ze mogen homoseksueel zijn, zo lang ze het maar verstoppen voor de buitenwereld...

Citaat:
Nergens is er een boodschap te zien over HIV...
Terwijl een aanzienlijk deel wel besmet is.
Het is blijkbaar het minste van hun zorgen.
Gay parades zijn in de eerste plaats feestelijke aangelegenheden, die draaien rond zichtbaarheid; het weigeren zich te "verstoppen" (het omgekeerde dus van wat jij zou willen). Ik zie niet in wat HIV daarmee te maken heeft...

Citaat:
Serosorteren.... kan het nog ziekelijker?
Houden die mensen zich dan enkel en alleen bezig met anale seks, tegen alle gezond verstand in?

Onbegrijpelijk.
Inderdaad... Onbegrijpelijk... Eerst zit je hier van je theater te maken dat HIV blijkbaar het minste is van hun zorgen, om vervolgens een tirade af te steken wanneer blijkt dat ze er wel degelijk mee bezig zijn. Wat is het nu?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 06:56   #109
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ik vind het een genante vertoning.
Daar is dan een héél eenvoudige oplossing voor: kijk er niet naar en neem er vooral niet aan deel. Behold: problem solved.
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 5 augustus 2012, 08:40   #110
Weezer
Eur. Commissievoorzitter

Weezer's schermafbeelding

Standaard

Wie heeft trouwens de account van Preuße gekraakt? Ik zie toch een duidelijke stijlbreuk met zijn oude berichten.
Oud 5 augustus 2012, 08:53   #111
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weezer Bekijk bericht
Wie heeft trouwens de account van Preuße gekraakt? Ik zie toch een duidelijke stijlbreuk met zijn oude berichten.
Ja, zijn uitspraken lijken niet veel op die van een Pruissische officier, dat klopt wel.
Oud 5 augustus 2012, 08:55   #112
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Daar is dan een héél eenvoudige oplossing voor: kijk er niet naar en neem er vooral niet aan deel. Behold: problem solved.
Een andere oplossing is deze parade te laten doorgaan in stadsgedeeltes waar de inwoners dit buitengewoon appreciëren. Ik denk aan Molenbeek, Schaarbeek, Anderlecht bvb.
Iedereen is dan gelukkig.
Oud 5 augustus 2012, 08:55   #113
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Extreme homohaat is meestal een teken van self-repressed homosexuality. Hoe sneller je inziet dat er niets mis is met gay zijn, hoe sneller je van je frustraties afraakt. Just my two cents.

Sinds wanneer werp jij je op als verdediger van de holebi's?
Citaat:
Ze zouden dat geld beter spenderen aan verplichte reintegratie van "holebi's" in de normale maatschappij en hun weer geestelijk gezond maken.
Citaat:
Waar het hier om gaat is ten eerste de bescherming van het kind tegen allerlei homo-propaganda. Ten tweede is er nog zoiets als de openbare zeden en morele waarden. "Gay parades" en al die andere brol heeft geen plaats in een zedige samenleving.
Citaat:
Ik kan in dit feest van zedeloosheid, ziekte-overdraging en lelijkheid alleen maar het toenemende verval in zonde en normeloosheid van een samenleving die in toenemede mate het noorden kwijt is zien. Het triestige is dan nog dat allicht slechts 1% of nog minder van die perverten die daar gaan "paraderen" ook daadwerkelijk "homo" is. Voor 99% zijn die geïntoxiceerd door allerlei verstorende signalen op tv die een ware kakafonie aan halfnaakte lichamen zonder ophouden de ether insturen. Wie in zulke omstandigheden moet opgroeien is wel gedoemd om een grotere kans te hebben zichzelf te gaan inbeelden dat hij tot de "homo's" behoort.
Citaat:
Eerder andersom. Hömö's zitten zodanig in de knoop met zichzelf op alle gebied dat ze zichzelf inbeelden dat ze zo zijn. Uitspattingen zoals de "gay pride" zijn in die zin alleen maar de vlucht vooruit. De vulgariteit wordt met nog meer vulgariteit gevoed om te ontsnappen aan elke kritische zelfreflectie. Op de duur wordt het zo'n spiraal van perversiteit en wansmaak dat ze zichzelf altijd kunnen wentelen in de slachtofferrol. Het meest jammerlijke is nog dat jonge mensen zich zullen laten beïnvloeden door deze stortvloed aan abnormaliteiten en zich op hun beurt ook weer wijsmaken dat ze hömö zijn. Uiteindelijk is niemand gediend met zulke uitspattingen.

Homo's die op zulke aids-feesten afkomen hebben eigenlijk dringende, psychologische hulp nodig want er is geen enkel normaal mens die zich in het hoofd haalt om in het openbaar zulke dingen uit te halen.
Citaat:
Het lijkt er meer en meer op dat links nu ook, naast vreemdelingen, hömö's heeft opgenomen in het fundementalistische poco-geloof. Het zijn heiligen geworden en daarmee van alle (zelf)kritiek en goede zeden blijkbaar vrijgepleit. En wie het nog waagt om vraagtekens te plaatsen bij de tuchteloze en in AIDS-eindigende levens-'stijl' van deze groep wordt natuurlijk als ketter vervolgt.
Citaat:
Groot gelijk. Het demoniseren van het christelijke geloof en het bagatelliseren van of het zelfs goedpraten hömö's en hun levenshouding heeft menig gezin kapot gemaakt en kinderen doen opgroeien voor galg en rad. Links heeft alle moreel en zeden uit de samenleving gehaald om haar eigen project van ontworteling en sociale vervreemding te kunnen opleggen. De resultaten zijn nogal katastrofaal te noemen: een onverschillige en moreel bankroet Europa bezet door een islam-detachement gesteund en gewild door Europees links.
Citaat:
Hömö's zijn een karikatuur. Wat moet je anders van dit gedrocht denken:
In het topic "Wat moet er zoal verboden worden:
Citaat:
Homo's
Mensen die alleen koperen muntjes geven als offerande in de kerk
vreemdelingen
anno 2009 weiland in bouwgrond veranderen
Rudy Borremans
de PS
antiklericalisme
skaters
hangjongeren
de meeste tv-programma's
"gay parades"
"journalisten", 'tis te zeggen wat er vandaag voor moet doorgaan
ontzuiling
stadsverloedering
verfransing van de rand
uitbreiding van Brussel
Citaat:
Altijd maar dat gezever van en over hömö's. Dat ze allemaal eens terug in hun kast kruipen en ophouden met hun roze zakdoek vol te bleiten. En dat ze ophouden met hun vunzige levensstijl als normaal te willen laten doorgaan via hun linkse hömö-vriendjes van de media. Als men wilt zien wat het resultaat is van al die perversiteit moet men maar eens de HIV-boeg in een ziekenhuis gaan bezoeken.
Citaat:
Inderdaad, de homo-uitwassen van deze abnormale moeten zeker aan het licht worden gebracht. Ik ben blij dat u meewerkt aan het blootleggen van hoe afstotelijk homo's zijn Wordt het niet eens tijd dat al die homo-bewegingen zich gaan uitspreken tegen kindermisbruik? Of zijn ze er zelf te verslaafd aan?
Citaat:
Inderdaad, deze daad is puur egoïsme, net zoals de meeste daden van zogenaamde "holebi's". Ze hebben een obsessie met zelfbevrediging en het dwepen met egoïsme dat ze om de een of andere reden "gay pride" noemen.
Citaat:
Jullie kunnen hier wel vrolijk doen over holebi's en ze voorstellen als een jofele bende van olijkerds maar jullie weten toch wat er onder al die abnormaliteit schuilt? Een diepgewortelde ongelukkigheid en een emotionele blokkade. Ik krijg zo de indruk dat men hier liever gezelfmoorde lesbiennes ziet dan levende hetero's om dat fabeltje van "gelukkige homo's" in stand te kunnen houden. Hardnekkige zondaars kennen nu eenmaal geen geluk en sleuren zichzelf alsook diegenen rond hun mee de afgrond in.
Citaat:
Zoveel woorden voor zoiets duidelijks: homofilie is inderdaad een ziekte en een bijzonder smerige dan ook nog. Mannen die (bij voorkeur bij erg jonge) andere mannen hun aarsopening willen penetreren met hun geslachtsdeel? Ik bedoel, daarvoor moet je toch al bijzonder ziek in de bovenkamer zijn. Het grappige is ook dat volgens een Darwinistische theorie (id est: de religie van 99% der hömö's) ze zelf niet eens konden bestaan. Ze zijn zo "normaal" dat ze zichzelf niet eens kunnen voortplanten.
Citaat:
Homofilie en abortus zijn tekenen van dezelfde, geperverteerde en verziekte tijd.
Watskebeurt?

Citaat:
Oud 5 augustus 2012, 08:55   #114
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Duisteren Duikboot Bekijk bericht
Inderdaad. En komende week krijgen we in Antwerpen van hetzelfde zure deeg gebak. De vlaggen hangen al uit. Het stadsbestuur doet er alles aan om het "de homogemeenschap" naar de zin te maken. Alleen gaat het niet om dé homogemeenschap, maar om een welbepaald, helaas dominant en luidruchtig segment daarvan, in collaboratie met allerlei andere marginale types (exhibitionisten, sm- en leerliefhebbers, transseksuelen, etc.). Op het programma: parades, fuiven, een Mr. Wet Underwear Contest en andere ongein. Alsof homoseksualiteit op hetzelfde gen zit dat mensen ook debiel en oppervlakkig maakt.

Ik en velen anderen hebben daar niets mee te maken. Wij willen een normaal leven leiden: liefde en geborgenheid vinden, gerespecteerd worden, weg van de relnichterij, het puberaal gedrag, de defensieve reflexen...

Helaas: onze stem klinkt zwak. Er heerst binnen het homowereldje een schrijnend conformisme. Mensen die oorspronkelijk sceptisch tegenover prides stonden, worden schuldgevoelens aangepraat - dat ze zelf niet tolerant zouden zijn, dat ze niet in het reine zijn met zichzelf - en op die manier tot het dominante denken bekeerd. Daar zijn ze des te gevoeliger voor omdat ze het homowereldje vaak als "nodig" ervaren, o.m. voor sociale contacten, vriendschappen, het vinden van een partner, etc.

Het is treurig en ik begrijp dan ook reacties zoals die van jou.
Mooi verwoord.. Heb je die mening al eens gedeeld met andere homoseksuelen?

Tijd om van U te laten horen zou ik zeggen. Je berijpt misschien dat een buitenstaander de indruk krijgt dat homoseksualiteit alleen maar te maken heeft met promiscuïteiten, wilde feestjes en gatneuken. Begin dan maar eens over gelijke rechten.
Ik denk trouwens ook niet dat de Daffyd Thomas figuren niet echt de ambitie hebben om aanvaardt te worden, en gelijk behandeld te worden, en liever in hun calimero rol blijven hangen.

Wat je zegt, geldt volgens mij ook voor andere "minderheidsgroepen"

Laatst gewijzigd door F.B. : 5 augustus 2012 om 09:04.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 08:57   #115
Aligator
Minister

Standaard

Citaat:
Ik weet niet of je op de hoogte bent, maar Prins Laurent heeft aan die parade deelgenomen. ( heeft men mij verteld )
Oud 5 augustus 2012, 10:05   #116
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeno! Bekijk bericht
De meest gehoorde ergernis: het werkt contra-productief voor de aanvaarding van holebi's.
Dat is inderdaad een vaak gehoorde ergernis. De vraag is natuurlijk of die ergernis ook terecht is...

Citaat:
Oud 5 augustus 2012, 10:06   #117
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat daar te zien is noemen ze openbare zedenschennis.
Waar zie jij "openbare zedenschennis"?

Citaat:
Oud 5 augustus 2012, 10:10   #118
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is daar "voos" en "vies" aan? Een hoop mensen die plezier maken...

Citaat:
Oud 5 augustus 2012, 11:30   #119
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu wist ik dat homohaat iets achterlijks en middeleeuws was, maar dat het zo triestig gesteld is met de gemiddelde homobasher is toch wel interessant. Maar gelet op de enorme afname van homohaat de laatste 40 jaar denk ik dat jouw soort via natuurlijke selectie zal uitsterven. You just don't have what it takes honey.
Aha, ondertussen uit de kast gekomen Pruis? Als jij vroeger een post plaatste over holebi's bevatte het vooral haatberichten en nu zit je hier de gaypride te promoten? Het kan verkeren.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2012, 11:36   #120
Восход-1
Banneling

Standaard

Vanwaar die drang om normaal te zijn?

De draadstarter en zijn vriendjes zijn feitelijk erg laffe mensen die het zelf niet aandurven om iets anders dan een normale, brave meelopende burger te zijn, en ze verwijten eenieder die durft te zijn wat ze niet durven dat het een marginaal is.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be