Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2012, 13:00   #101
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammael Bekijk bericht
Ik ga niet zeggen dat ik het eens ben met alles wat u daar schrijft, maar ik onderschrijf volledig het idee dat wat we nu zien, het gevolg is van een decennia lang volgehouden véééééél te laks immigratie- en integratiebeleid.

Als je wil dat mensen iets doen dat ze niet graag doen, moet je het gewoon opleggen en sanctioneren als het niet anders kan.
Zo is dat, inderdaad.

Ik geloof dan ook in de maakbaarheid van de maatschappij. Die heeft ons immers ook gemaakt tot de samenleving die we recent waren. En daar zijn we zeker niet van de ene dag op de andere pardoes in gerold doordat we ons plots alleen zeer deftig, waardig en respectvol gingen gedragen.

Duidelijk de regels van ons gastland aanbrengen.
Onmiddellijk straffen bij afwijkend gedrag en opnieuw regels uitleggen, indien weer probleem opnieuw straffen maar ditmaal harder enzovoort. Derde keer, geen pardon maar wel een goodbye ...
De beloning krijgen ze vanzelf: de mogelijkheid om hier de American dream te beleven.

Het moet overigens in deze zeker vermeld worden dat de Moslima's over het algemeen hier veel beter in slagen dan de mannelijke Moslims. Hun scholinsgraad is hoger, hun graad van verwestering ook, ... Dit is overigens ook één van de reden waarom de jongens het blijven doen met zgn. "importbruiden".
Ze willen de Moslima's van hier niet, want de vrijheid van de vrouwen is hun hier te veel naar het hoofd gestegen. Wie durft schroomt daarom de hak of de mascara zelfs niet meer, in combinatie met de hoofddoek. Al zal die nog vaak halal zijn (body shop bv.).
Anderzijds maken de mannen (vaak met een hele geschiedenis van misdadige feiten, geweldplegingen, hanggedrag en met misschien een IQpotentieel dat er was, maar wat nooit gebruikt is waardoor hun kennis over eender welk onderwerp niet groter is dan die van de gemiddelde chimpansee) geen enkele kans bij deze dames.

Zo ontstaan er natuurlijk nog meer seksuele frustraties. Ook aan de kant van de Moslima's die de westerse culturele voordelen zeker wel weten te smaken.
(In plaats van een toekomst als "kweekmachine" (hier) en de ganse dag gebukt onder de schroeiende zon bonen plukken, in burqa's ingepakt, (daar), nu het perspectief op een bureaujob, een gsm, een eigen wagen en rijbewijs, op vakantie gaan, ... !
Twee keer raden wat deze Moslima's verkiezen!
Oud 9 augustus 2012, 13:01   #102
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dit verdient een kadertje.

de situatie is iets ingewikkelder dan "zij zijn de slechten en wij zijn de goeden".
Ik zie daar geen verdienste aan.

Alleen poging tot censuur van de documentaire door aan te halen dat er ook andere dingen in de wereld spelen.

What's new?
Oud 9 augustus 2012, 13:04   #103
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Je moet lezen wat er staat, Cdude. Je ADHD heeft blijkbaar ook metastases op je oogzenuw gegeven.

Het gaat hier over sociale processen, niet over liberale termen zoals eigen verantwoordelijkheid. Niemnad heeft het over slachtoffertje spelen, dat is een stropop van jou.

Waar ik het wel over heb, is dat er blijkbaar een aanzienlijke groep uitschot leeft in bepaalde wijken waarvan een van de symptomen door Sofie in kaart is gebracht. De vraag is dus:

Hoe ontstaat dat uitschot, hoe zorgt men ervoor dat het ophoudt te bestaan, en zijn er nog gelijkaardige problemen die nog niet waargenomen zijn?
Vooral dat laatste. Als een medicus een tumor ontdekt, zal hij zich de vraag stellen of er metastases zijn, en of het lichaam van de patient vatbaar is voor tumorproductie. Dus wordt ook elders onderzocht.
Citaat:
Dat kan, eh. De immigratiepolitiek in dit land is rampzalig, dat moet je mij niet vragen.
Maar dat verklaart nog niet alles, en dat levert nog geen oplossingen.
"Gooi ze buiten" is geen oplossing, je weet even goed als mij dat het niet zal gebeuren, hoe graag wij het ook zouden hebben.

Om hier de salonsos uit te hangen, mag je je stijl toch eens aanpassen. Naar boven liefst.
De ondergrens is toch al bereikt ...

Daarnaast toch je plaats niet vergeten, als geïmmigreerde Rus...
Zelf hier binnen zijn geraakt op basis van wie weet welke wankele gronden om dan te gaan propageren de rest buiten te gooien wat "wij" (??) dat graag zouden willen ... Ahum?
Je waant je dus niet enkel beter dan de mensen van het land waar je bent komen aankloppen voor een nieuw paspoort met dezelfde titel als die mensen, maar blijkbaar ook een pak superieurder dan je medemigranten?

Eindelijk is de übermensch onder ons allen opgestaan ... en al zo probeerde hij verdraagzaamheid te prediken ...

Heil H!tler!???

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 augustus 2012 om 13:06.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 13:05   #104
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Om hier de salonsos uit te hangen, mag je je stijl toch wel eens deftig aanpassen. Naar boven liefst.
De andere kant heeft toch al zijn ondergrens bereikt ...

Zelf hier binnen zijn geraakt op basis van wie weet welke wankele gronden om dan te gaan propageren de rest buiten te gooien wat "wij" (??) dat graag zouden willen ... Ahum?
Je waant je dus blijkbaar ook een pak beter dan je medemigranten?
Ik ben hier niet binnengeraakt op wankele gronden, zaag. Doe iets aan je BMI en spreek dan.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 13:07   #105
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Ik ben hier niet binnengeraakt op wankele gronden, zaag. Doe iets aan je BMI en spreek dan.
Jawohl mein Führer.

Mijn BMI is perfect, mein Führer.

Op welke gronden ben je hier dan wel binnengeslopen, mein Führer?

En waarom ben je van nick verandert, ukkepukje?

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 augustus 2012 om 13:08.
Oud 9 augustus 2012, 13:10   #106
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om hier de salonsos uit te hangen, mag je je stijl toch wel eens deftig aanpassen. Naar boven liefst.
De andere kant heeft toch al zijn ondergrens bereikt ...

Je waant je dus blijkbaar ook een pak beter dan je medemigranten?
Jullie zijn het toch die bij hoog en bij laag beweren dat jullie alleen iets hebben tegen die "allahtonen" en dat zelfs zwarten welkom zijn als ze maar islamofoob zijn? En nu wordt een witter dan witte vertegenwoordiger van het "Derde Rome", de enige overblijvende verdediger van de Christenheid in de Oriënt in een tijd dat Washington volop op door Ryadh gesteunde jihadi's wedt, op dezelfde hoogte geplaatst als de vermaledijde "allahtonen"?

Op die inconsequente manier gaan jullie jullie "botsing der beschavingen" niet van de grond krijgen, hoor...
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 13:10   #107
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Jawohl mein Führer.

Mijn BMI is perfect, mein Führer.

Op welke gronden ben je hier dan wel binnengeslopen, mein Führer?
Dat ga ik niet aan je neus hangen, meisje. Wel had het niets met asielaanvraag, vluchtelingenstatuut en uitkeringen te maken, als dat hetgeen is waarop jij wilt inspringen.

Verder zou ik je ten zeerste aanraden om minder vooringenomen te doen, toch voor zoverre dat mogelijk is. Je leest wat er niet staat, je interpreteert op zeer vooringenomen manieren.

Zoals ik eerder zei: het is pas goed als men circe dagelijk befbeurten geeft, he? Enkel dan lezen jullie wat er staat.
Oud 9 augustus 2012, 13:12   #108
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Deze uitspraakt toont je totale wereldvreemdheid aan. Voor de 90% van de vrouwen in die wijken is dat namelijk het probleem, dat men hen weigert in het onderwijs en op de arbeidsmarkt omdat ze kledij dragen die de racisten niet zint. Als je echt voor vrouwenrechten stond, dan zou je het daarover hebben. Ons land schendt fundamentele mensenrechten, verankerd in de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens.
Als er nu in de Koran staat dat ze bommen op alles wat beweegt en haram is mogen gooien in naam van de religie, betekent dat dan ook een schending van de rechten van de mens?

Denkt u dat er ooit mensenrechten waren gekomen, als er destijds zulke idioten rond de tafel hadden gezeten?
Denkt u overigens dat die vrouwen ooit een godsdienstKEUZE hadden?
Neen ernstig ...
Dat kan u niet menen?

Wij, westerse vrouwen, dragen kledij die deze racisten niet zint en die zij te min vinden, zoals duidelijk wordt in de reportage. Volgens hun toont deze onze inferioriteit aan en gedragen wij ons daardoor als hoeren...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 augustus 2012 om 13:13.
Oud 9 augustus 2012, 13:17   #109
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Dat ga ik niet aan je neus hangen, meisje. Wel had het niets met asielaanvraag, vluchtelingenstatuut en uitkeringen te maken, als dat hetgeen is waarop jij wilt inspringen.

[b]Verder zou ik je ten zeerste aanraden om minder vooringenomen te doen, toch voor zoverre dat mogelijk is. Je leest wat er niet staat, je interpreteert op zeer vooringenomen manieren.
Ik ben blij dat je de dingen die ik zei nog eens voor jezelf herhaalt en op een rijtje zet.
Onthou ze nu ook en pas het toe aub!

Succes! We duimen!!

Citaat:
Zoals ik eerder zei: het is pas goed als men circe dagelijk befbeurten geeft, he? Enkel dan lezen jullie wat er staat.
Op grond van medische problematiek dus.
Staat de psychiatrie in Rusland minder ver als hier?

Of is dit gewoon inherent aan de Russische stijl?

Doet me eraan denken dat ik gisteren nog een Armeense tegenkwam die me vroeg wie ik dacht dat mijn eten gestolen had. Ik gaf geen antwoord, al lag er alleen nog maar hamburgervlees en dergelijke crap die niet van mij maar van mijn medestudenten afkomstig was. Een antwoord op die vraag is namelijk niet politiek-correct. Al weten wij, oude Belgen, natuurlijk allemaal wie er hier komt stelen....
Toen zij ze: in ons land doen wij dat niet. Ik heb dat nog nooit gehoord. Is dat typisch Belgisch? En voor ik kon antwoorden begon ze heel denigrerend en zuchtend toen over Belgen en "wie doet nu zoiets?" "hoe kunnen die nu zoiets doen?".
Ik lachte in mijn vuistje en wou dat het CGKR die uitspraken gehoord had.
Oud 9 augustus 2012, 13:19   #110
Восход-1
Banneling

Standaard

Praat maar verder tegen jezelf. Je woede is niet onbegrijpelijk, je komt net uit een harde periode. Hopelijk komt het goed, maar val anderen aub niet lastig ermee. Zij kunnen er ook niet aan doen.
Oud 9 augustus 2012, 13:20   #111
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Jullie zijn het toch die bij hoog en bij laag beweren dat jullie alleen iets hebben tegen die "allahtonen" en dat zelfs zwarten welkom zijn als ze maar islamofoob zijn? En nu wordt een witter dan witte vertegenwoordiger van het "Derde Rome", de enige overblijvende verdediger van de Christenheid in de Oriënt in een tijd dat Washington volop op door Ryadh gesteunde jihadi's wedt, op dezelfde hoogte geplaatst als de vermaledijde "allahtonen"?

Op die inconsequente manier gaan jullie jullie "botsing der beschavingen" niet van de grond krijgen, hoor...
De paddo's hebben blijkbaar rijkelijk gevloeid vandaag?
Of worden de medicijnen niet ingenomen tijdens het verlof? (Ik neem toch aan dat u dit niet vanop uw werk doet ... Of werkt u niet? Daar krijg je vuile handen van. ).

Als u een antwoord wil weten beste, kan ik u vertellen dat ik hier bij hoog en bij laag heb beweerd dat het mij niet kan schelen welke kleur, penislengte of borstgrootte ze hebben. Als men zich maar GEDRAAGT, volgens de HIER geldende regels, normen en waarden.

Dat er veel mensen een onderscheid maken voor maghrebijnen snap ik, want het zijn in dit land vooral zij die negatief in het nieuws en de statistieken springen ...
Oud 9 augustus 2012, 13:20   #112
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Praat maar verder tegen jezelf. Je woede is niet onbegrijpelijk, je komt net uit een harde periode. Hopelijk komt het goed, maar val anderen aub niet lastig ermee. Zij kunnen er ook niet aan doen.
Je bent het woord "zaagje" vergeten, mein Führer.

Ik was net zo gehecht aan mijn koosnaampje. Het was mijn enige houvast in deze harde tijden.
Oud 9 augustus 2012, 13:21   #113
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Op welke planeet leef jij? Heb je nog nooit gehoord van vrouwen die klacht neerleggen bij de politie en de politie die dit weglacht en het parket dat seponeert? Ik kan uit mijn kennissenkring reeds twee gevallen opnoemen waarbij er met een klacht van verkrachting absoluut niets gebeurd is en de dader zelfs niet is aangeklaagd.

Meer fundamenteel is het algemeen bekend dat België een heel laag aantal veroordelingen kent in verkrachtingszaken.

Zie b.v.

http://www.humo.be/humo-archief/2749...ting-in-belgie

Dat het ook in absolute cijfers niet over een gering fenomeen gaat, blijkt hieruit:

http://www.gva.be/nieuws/binnenland/...in-belgie.aspx

Dat betekent dus dat meer dan 2000 verkrachtingen per jaar onbestraft blijven. Jaarlijks komen er 2000 vrouwelijke slachtoffers bij, die geen enkel eerherstel krijgen van justitie, die in schrik verderleven dat de dader hen opnieuw komt verkrachten, die, aangezien de dader niet als dader werd benoemd, zichzelf verwijten beginnen maken, een laag zelfbeeld krijgen. Meer dan 2000 levens die voorgoed verwoest zijn per jaar, en jij durft te beweren dat België geen probleem heeft met verkrachtingen???
Moest je jezelf informeren, dan zou je weten dat de manier van werken tussen politie en parket al een tijd geleden werd herzien en ook wordt nageleefd, anders dan jij zie ik vrouwen die ermee te maken kregen en anders dan jij contacteer ik politie en soms ook parket.
Ik zie u w " kennisenkring" niet als representatief voor het algemene beleid!
Seksueel geweld gaat over meer dan verkrachting, ook wat uw broeders uitvreten is een vorm van geweld, intimidatie, richt daar je aandacht op wanneer je werkelijk dit onderwerp belangrijk zou vinden.
En leer eens lezen vooradt je op gelijk welk paard springt, nergens schreef ik dat belgie geen probleem heeft met verkrachtingen, wel dat in verhouding met andere landen en meer bepaald moslimlanden, hier wel aangifte kan worden gedaan, er wel opvolging is, er wel slachtofferhulp bestaat, en er gene taboe is om een verkrachting ook als dusdanig te benoemen.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2012, 13:22   #114
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

dit zinnetje mag je toch efkes uitleggen hoor. wat is de plaats van een geïmmigreerde Rus???
Oud 9 augustus 2012, 13:22   #115
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sammael Bekijk bericht
U was degene die hier kwam lullen over vrijheid.

Of bedoelt u met vrijheid enkel vrijheid voor A, maar niet voor B?

Als het absolute vrijheid is die u voorstaat, dan denk ik dat het toch wel zonneklaar moet zijn dat de combinatie absolute vrijheid en georganiseerde samenleving onmogelijk is.

En als je de regels van de samenleving wil veranderen door koppig voor te doen met hetgeen niet wordt aanvaard, moet je niet verwonderd zijn dat het een lange, lange lijdensweg zal zijn die mogelijks nergens toe leidt. Ofwel ben je pragmatisch, doe je gewoon dat mantelpak aan om te werken, ofwel blijf je koppig en leef je in armoede. Dat is de keuze die u heeft en vrijer dan dat is het hier niet. Het tegendeel wensen is enkel dat: wensen. Niet werkelijkheid.
doe dan niet onnozel en stel onze maatschappij niet voor als vrij. En het is geen pragmatisme, het is fatalisme.

De sociale conformistische dwang die ervan uitgaat is moordend, en wij, als individuën, zouden dat niet gedwongen moeten accepteren.
Maar goede consumenten doen wat ze moeten doen, consumeren, klagen op internetfora over allachtonen, en voor de rest zwijgen. Stel u voor dat ze zich zouden gedragen als burgers...
Oud 9 augustus 2012, 13:25   #116
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dit zinnetje mag je toch efkes uitleggen hoor. wat is de plaats van een geïmmigreerde Rus???
In Rusland, maar dan is het geen geimmigreerde Rus meer, wat tot een paradox leidt.

=> een geimmigreerde Rus kan niet bestaan.

=> Ik ben Vlaming.

Laatst gewijzigd door Восход-1 : 9 augustus 2012 om 13:26.
Oud 9 augustus 2012, 13:28   #117
morte-vivante

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

volgens mij zijn de batterijen van een dildo op...
Oud 9 augustus 2012, 13:33   #118
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Moest je jezelf informeren, dan zou je weten dat de manier van werken tussen politie en parket al een tijd geleden werd herzien en ook wordt nageleefd, anders dan jij zie ik vrouwen die ermee te maken kregen en anders dan jij contacteer ik politie en soms ook parket.
Ik zie u w " kennisenkring" niet als representatief voor het algemene beleid!
Seksueel geweld gaat over meer dan verkrachting, ook wat uw broeders uitvreten is een vorm van geweld, intimidatie, richt daar je aandacht op wanneer je werkelijk dit onderwerp belangrijk zou vinden.
En leer eens lezen vooradt je op gelijk welk paard springt, nergens schreef ik dat belgie geen probleem heeft met verkrachtingen, wel dat in verhouding met andere landen en meer bepaald moslimlanden, hier wel aangifte kan worden gedaan, er wel opvolging is, er wel slachtofferhulp bestaat, en er gene taboe is om een verkrachting ook als dusdanig te benoemen.
*KNIP*

Als het waar is wat je zegt, dan is het door personen als jij dat België zo'n dramatische cijfers vertoont inzake verkrachtingen! Met dat soort bekrompen en haatdragende personen als jij kan de opvang van slachtoffers alleen maar dramatisch zijn. Laat ons hopen voor jou dat je de pijn van de door jou geminachte verkrachte vrouwen nooit moet voelen. Want op dat moment zal men met jou ook geen compassie hebben.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:

Laatst gewijzigd door Akira : 25 augustus 2012 om 23:25.
Oud 9 augustus 2012, 13:34   #119
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In Rusland, maar dan is het geen geimmigreerde Rus meer, wat tot een paradox leidt.

=> Ik ben Vlaming.
Neen, tegenwoordig zijn het islamofobe Ollanders die bepalen wie Vlaming is en wie niet. Jij krijgt als moslimvriendje een heenticketje naar Breendonk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 9 augustus 2012, 13:39   #120
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

=> Ik ben Vlaming.
ik vrees dat ik er geen antwoord op ga krijgen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be