![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Want islam is vrede niet?!. ![]() Jeff |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hier nog wat gegevens daarover: http://www.theatheistconservative.co...b-cooperation/ Als we dan het EU-pamperbeleid en het lamentabele asielbeleid van de laatste decennia overschouwen, dan heeft dit niets meer te zien met een evenwichtige immigratiebeleid, maar een dat erop gericht is om op termijn de hele autochtone maatschappij te ontwrichten. En hoe gaat dat beter en sneller dan door massaal mensen te importeren, werk of niet, wiens cultuur en levensbeschouwing haaks in ’t kwadraat staat, op de democratische grondrechten en culturen van de autochtone EU-bevolking. There’s indeed something rotten in the EU… |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe komt het dat zovele moslims die het hier beter hebben dan zovele sukkelaars in hun islamitisch land dan toch nog met hand en tand blijven verdedigen wat hen ginder vooral ellende bezorgde? Precies of ze willen die ellendetoestanden ook naar hier importeren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De instandhouding van cultuur begon met de herenigingen, mensen die opnieuw eerste generatie waren, gaven felle kritiek op dat " onislamitisch" gedrag van wie oorspronkelijk als eerste generatie hier kwam. De gemeenschap breidde zo razendsnel uit met ook geimporteerde collectieve gedragspatronen. De controle op vrouwen en meisjes, het opvoeden tot de voordeur, Strengere controle dus op wat je indiviueel doet binnen een collectieve cultuur van roddel, patriarchale stucturen, en later opkomend fundamentalisme. En vooral; eer en schuld. Hier kwamen die mensen terecht onderaan de ladder, wie hierin geboren werd, was veel minder bewust van het gegeven dat zijn ouders niet eens stromend water hadden, voordat ze hier kwamen. Jongeren groeien op tussen wal en schip, tussen culturele verwachtingen van hun groep en eisen van de samenleving; de balans werd maar zelden gevonden. Je achtergrond bepaald ook wie je bent, je gedrag en handelen, de schuld op de samenleving steken, betekent dat jou eer onbemoeid blijft en lang hebben de zogenaamde allochtone woordvoerders dat gedachtengoed, samen met onwetende politici, de achterstand mee in stand gehouden. Dat is wat u nu ziet, achterstand die terugvalt op de veilige identiteit van moslim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met zoiets moet men niet afkomen in het EU parlement, dan wordt je toch door niemand nog au serieux genomen. Citaat:
"Europe is also a designated target of jihad. The national governments are not unaware of the threat that hangs over them, and from early on fear has been one of the motivating causes of the European policy of appeasement" En dat noemt zich de grote Euro-Arab Dialogue (EAD) een grote mislukte klucht. Dat clubje is politiek dood.
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Maar zelfs al was er helemaal geen sprake van die AED en haar invloed op het EU-beleid, dan kunnen we nog steeds grote vraagtekens zetten bij de EU-immigratiepolitiek van de laatste decennia. En aangezien cultuurrelativistisch links vanaf de jaren '60 steeds de maatschappelijke krijtlijnen heeft uitgezet, kunnen we ook de intentionele motivatie vinden voor hun desastreus immigratiebeleid. Ondertussen is politiek links gekrompen tot een fikse minderheid, maar de gevolgen van hun eerdere wanbeleid zullen nog generaties lang gevoeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
Enfin, laat de derde keer dan de laatste keer zijn, dat met die tribale onderwerpingsideologie finaal zal afgerekend worden in Europa. Liever overmorgen dan volgende week. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Schepen
|
![]() Voor sommigen is dat zo en voor anderen is het oorlog.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het hangt er gewoon van af aan welke kant je staat zeker: deze van de te onderwerpen bevolking of deze van de onderwerpende moslims!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Gerolf Annemans heeft mij ooit eens perfect geïntegreerd verklaard, ofwel ken jij mij niet ofwel kende hij mij niet genoeg dan. Waarom spreek je eigenlijk over Koerden en over de Turken in Duitsland, dat stuk begreep ik niet.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Schepen
|
![]() Ik ben verrijkt door de multikleurrijke samenleving, ik bekijk dingen nooit zwart-wit. Bij mij is er niet gemakkelijk een of-of keuze. Ik ben ervan overtuigd dat de meeste moslims hier niemand willen onderwerpen en bij de onderwerpende moslims moet je mij niet bijrekenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk, maar dat besef je wellicht niet, vraag je aan autochtonen om te zwijgen. Eigenlijk vraag je ook nog dat als we kritiek hebben, dit op een aanvaardbare manier zouden doen, m.a.w. ga je dus al de kritiek een bepaalde vormgeving opleggen. Voor mij is dat pure psychische knechting. En je bent de enige niet die dat spoor volgt. Het lijkt bijna vanzelfsprekend dat autochtonen hun mond moeten houden. Op het VRT-nieuws komen ze niet aan bod hoor. Daar hebben ze het graag over auto-ongelukken en gaslekken. Hoe dat iedereen naar huis gaat? Hoe ik me dat inbeeld? Heel zachtjes: - kindergeld afschaffen vanaf het derde kind voor alle jonge gezinnen met minder dan drie kinderen. - openbaarheid en onderzoek in de wachtlijsten voor de sociale huurwoningen - gemeentelijk stemrecht afschaffen voor niet-Belgen - alle speechen van alle imams systematisch opnemen en vertalen. Sorry voor zij die het goed menen, maar die zijn ook niet van gisteren en weten ook wel welke imams over de schreef gaan, maar dat zeggen ze dan ook niet, hé? - alle jonge mannen die niet van Afghaanse of Pakistaanse afkomst zijn en toch effe op vakantie gaan in Afghanistan verwittigen dat ze dan ook niet meer het land binnenkomen. - Dubbele nationaliteit afschaffen. Dat hadden ze al twintig jaar geleden moeten doen. - Geen door de overheid ondersteunde aparte infrastructuur voor mannen en vrouwen. Ze mogen wel meer vrouwentoiletten bouwen in voetbalstadions. Gewoon omdat het er meestal file is. Daar zitten wij, vrouwen, al lang op te wachten. - de sociale zekerheid scheiden volgens de drie gewesten. En de sociale zekerheid van Brussel niet bij het Vlaams Gewest plaatsen. En misschien kan ik dan ook echt thuiskomen. Dat lukt maar niet ook al steek ik de sleutel in de voordeur van het huis waar ik al twintig jaar in woon. Ik ga niemand zijn/haar ogen openen. Dat hoeft helemaal niet. Vorige zaterdag had ik mijn zus uitgenodigd om iets op een terrasje in Leuven te drinken en ze had een verhaal van vier Marokkaanse jongeren die een vrouw voor haar op de stoep de doorgang belemmerden. Die vrouw die gepakt en gezakt was is op de straat moeten gaan om ze voorbij te steken. Mijn zus zei (ze is 57): 'En ik was de volgende.' Een van die gasten dribbelde voor haar uit achterwaarts. Niet Brussel, maar Tienen. Ik hoef niemand de ogen te openen. Die avond wilde ik gewoon die problematiek vermijden, en toch krijg je dat ongevraagd op je bord. En zo gaat dat maar door. En dan ga je er weer stevig tegenaan om mij zwakjes te linken aan een Breivnik. Dat is heel sportief van je. Eerst sommige uitlatingen en krantenartikels vergelijken met nazi-propaganda en dan Breivnik er nog achterna laten vallen. Wat de Turken in Duitsland betreft; zij zijn zo talrijk omdat Duitsland nog steeds een schuld in te lossen heeft en één van de boegbeelden ervan is om buitenlanders toe te laten. Gewoon om te laten zien en te bewijzen aan de wereld dat ze van koers veranderd zijn sinds WOII. En de Koerden. Ik eis dat Turkije nooit toegelaten wordt tot de EU. Hoe zij met de Koerdische minderheid zijn omgegeaan en nog steeds doen is Europa onwaardig. En het kan me niet schelen dat er daar een militaire basis is van de VS. Vlamingen hebben meer iets gemeen met Koerden dan met Turken. Vlamingen zijn altijd underdogs geweest in het verleden, de Koerden zijn het nog altijd. Laat het duidelijk wezen dat ik het hier heb over politiek en niet over individuen. Tuurlijk ben je geïntegreerd administratief en maatschappelijk gezien. Daar twijfel ik niet aan, maar je bent geen Vlaminge. Het is allemaal aangeleerd spul, begrijp je? En bedenk goed naar de toekomst toe dat er elementen in de maatschappij zijn die enerzijds jou als geïntegreerde kunnen misbruiken (moslimextremisten, en dat er andere elementen zijn die ondanks je geïntegreerdheid je geen fiat gaan geven. En dat mensen niet massaal stemmen voor 'racistische' partijen wilt absoluut niets zeggen. In België wordt er regelmatig gestemd en wat zijn twee of drie of vier decennia in de geschiedenis? Ik hoop dat politici op vakkundige, structurele en humane manier de beleving van mijn cultuur op eigen bodem zullen kunnen garanderen. Dat ze zo vakkundig zijn dat de stoom op een natuurlijke manier verdampt. Niemand heeft er baat bij dat het deksel van de pot ontploft. Laatst gewijzigd door parsprototem : 20 augustus 2012 om 20:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||||||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw vergelijking tussen Koerden en Vlamingen deel ik wel, ik hoop in het voordeel van de Koerden dat Turkije bij Europa mag aansluiten, dat zou hun garantie zijn voor een culturele heropleving. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. Laatst gewijzigd door KAHRAMAN Yücel : 20 augustus 2012 om 21:43. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zijn bang om onze levenswijze en vrijheden te verliezen aan een geïmporteerde minderheid die hier maar tijdelijk zouden werken, we hebben 100 jaar gevochten en gewerkt voor deze vrijheden. Dezelfde waardoor jullie hier nu volgens jullie godsdienst kunnen leven binnen bepaalde humane perken, verwacht je echt dat we die rechten en vrijheden zonder slag of stoot zullen afgeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door parsprototem : 21 augustus 2012 om 01:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik nu zie is dat moslims zich helemaal niets moeten aantrekken van die verworven rechten, vrouwen zijn opnieuw lager geschoold, moeten sluiers dragen om op straat niet belaagd te worden, homo's en ongelovigen mogen uitgescholden worden, zomerkledij = hoer, kinderen mogen verminkt worden, etc. Het mag allemaal wegens 'cultuur', vind jij dat een goeie evolutie van onze vrijheden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Saoedi-Arabië financiert een tiental radicale scholen in België" http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...n-Belgie.dhtml Saoedi-Arabië is het land met islamitische wetten zoals - doodstraf voor drugbezit - Prostitutie, homoseksualiteit en buitenechtelijke relaties zijn ten strengste verboden. - Vrouwen mogen nooit en nergens met de auto rijden. - Uitdagende kledij is zowel voor mannen als voor vrouwen uit den boze. - Voor vrouwen is het dragen van de traditionele zwarte "abaya" in het openbaar verplicht. - De sharia wordt toegepast in strafwettelijke en civiele rechtszaken. - 70% van de vrouwen kunnen niet lezen, 15 % van de mannen - geen minimum leeftijd voor huwelijk, dus sex met minderjarigen enz, we hebben het dan nog niet over de gigantische dienster-sex-slaven-import. http://diplomatie.belgium.be/nl/Dien...edi_arabi_.jsp Human rights in Saudi Arabia http://en.wikipedia.org/wiki/Human_r...n_Saudi_Arabia |
|
![]() |
![]() |