![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus denkt jij dat de BIB haar gelijk gaat krijgen ? Betaal jij de gerechtskosten als dit niet het geval is ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is er in ons rechtssysteem een enorm verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. Sommige krijgen zelfs gelijk terwijl ze geen gelijk hebben, dat gebeurt ook. Met anderen woorden, ons recht is zo krom als het maar krom zijn kan. Ik mag hierover niet klagen, ook ik heb al eens een zaak gewonnen waarvan de raadsman, waarbij ik dienaangaande navraag gedaan heb naar een art. nr overtuigt was dat die zaak onmogelijk gewonnen kon worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fraude is inmiddels onverjaarbaar geworden.
Je loopt achter. http://www.bespaarbelastingen.be/alg...verjaart-niet/ Laatst gewijzigd door Garry : 14 december 2012 om 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zegt dat hij daarvoor zijn hand durft in het vuur steken zou zich wel eens heel hard kunnen verbranden. Het is België hé, waar we over spreken. Niet dat dergelijke toestanden niet op een ander kunnen plaatsvinden , maar hier, Ja...., dat is algemeen geweten hé.
Laatst gewijzigd door Garry : 14 december 2012 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het tof dat ge mijn opvatting steunt maar om dit nu te linken aan VLD?
Zeg dan liever,"alle partijleden", want overal is heel die politieke winkel een en al grote rotzooi. Niet alleen de SP-A & de O-VLD. Het is ene grote pot nat waar wij duchtig voor betalen, eender waarop of op wie ge stemt. Laatst gewijzigd door Garry : 14 december 2012 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar een absoluut perfect rechtssysteem dat gegarandeerd geen enkele fout kan maken, bestaat niet. On topic inzake het geval De Gucht : zoals met elk geding is het onmogelijk om zich een objectief oordeel te vormen zonder het dossier in detail te kennen. Voortgaan op enkele krantenartikels terzake is onzinnig. Laatst gewijzigd door Gwylan : 15 december 2012 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 15 december 2012 om 01:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doe eens wat opzoekwerk over Karel Anthonissen. Rare snuiter, situeert zich momenteel in de vlaams blok hoek, een veelschrijver in 't Scheldt, ook in Humo en Knack hebben er nog artikels over hem verschenen. Hij klaagt al jarenlang allerlei zaken aan op fiscaal vlak terwijl hij wel verantwoordelijk is voor de bbi in gent. Babbelt meer dan echt te werken blijkbaar. De polemiek rond zijn persoon in het dispuut met de gucht was zo onhoudbaar geworden dat "hij zelf" al beslist had om zich in dit dossier te laten vervangen door een collega. Zoiets is absoluut niet normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Invasio...ers_%281978%29 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik deze gang van zaken een stuk schijnheiliger. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de kleine man, die meer van voetbal en koers afweet dan van politiek, slikt al de onzin dat die politici uitkramen, voor zoete koek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is het recht dat beter volgens jou ?
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hierbij een samenvatting van de anti fraude maatregelen zoals die goedkeuring kregen van de regering. http://samenaanhetwerk.be/media/uplo...ting_2013_.pdf
Het nieuwe is dat fiscale fraude door gebruik van valse documenten pas verjaart nadat alles terug is rechtgezet, en de nodige belastingen betaald zijn. Volgens mij telt voor de rest de klassieke verjaringstermijn van 7 jaar nog steeds. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |